خواکین فینیکس در تریلر ‘C’mon C’mon’ تبدیل به یک پدر ناخواسته شد

مدتی است که ما یک وسیله نقلیه پر سر و صدا Joaquin Phoenix برای صحبت در مورد آن نداریم جوکر یعنی تا زمان انتشار بیا بیا مایک میلز نویسنده و کارگردان این فیلم است که داستان یک روزنامه نگار رادیویی به نام جانی را روایت می کند که ناگهان باید مراقب برادرزاده 9 ساله اش جسی باشد و در طول یک جاده یک رابطه غیرمنتظره و در عین حال مهم پدر و پسر ایجاد می کند. سفر.

به شیوه واقعی میلز ، و طبق تریلر ، بیا بیا این یک درام در سن بلوغ با صدای بلند است که هم گستردگی و هم روزمره بودن تجربیات بشری را شرح می دهد. به اندازه کافی سودا است ، با اضافه شدن فیلمبرداری سیاه و سفید (فیلمبردار استخدام شده در اینجا رابی رایان است ، همان فیلمبردار که روی آن کار کرده است) داستان ازدواج) فونیکس در نقش عمو ، جانی به جسی وودی نورمن ، و گابی هافمن در نقش خواهر جانی ویو بازی می کند. حتی در فیلم یک ظاهر بازیگر کمدین به نام جابوکی یانگ وایت (James Jaboukie Young-White) وجود دارد که اکنون به طور کامل در دوران ستاره سینمایی خود به سر می برد. اسکات مک نیری نیز در فیلم نقش دارد.

بیا بیا دومین فیلم میلز است که توسط A24 توزیع می شود (پس از فیلم 2016 او زنان قرن بیستم با بازی لوکاس جید زومن ، آنت بنینگ ، ال فانینگ و گرتا گرویگ). این فیلم در جشنواره فیلم تلوراید در کلرادو برای استقبال منتقدان به نمایش درآمد ، اما اواخر پاییز اکران گسترده تری خواهد داشت.

قلمرو احساسی فیلم-پدر بودن ، زندگی در زمانهای نامطمئن و غیره-به احتمال زیاد با تصورات واقعی فینیکس در زندگی واقعی برابر است. این بازیگر نه تنها به اقدامات محیط زیستی و پرداختن به خطرات ناشی از دنیای ما افتخار می کند (شخصیت او روزنامه نگار رادیویی است که اغلب در مورد دیدگاه آنها در این مورد با مردم مصاحبه می کند) ، او اخیراً پدر شده است. سپتامبر گذشته او و شریکش رونی مارا تولد پسرشان ، ریور را به افتخار برادر مرحومش اعلام کردند.