خط مو “شالیتا گرانت” ستاره شما اسلحه مخفی او است

شالیتا گرانت می تواند همه کارها را انجام دهد. بر دنبال مهمونی گشتن، او این نمایش را به عنوان وکیل مشکوک دوری سیف دزدید. سپس ، این بازیگر قلب مجموعه های بسیار محبوب Netflix را به سرقت برد شما’بخش ریخته گریپس از تماشای عملکرد او در سریال فرقه ای HBO Max ، از او خواستند در نقش شری ، وبلاگ نویس مامان خلیج فارس که وسواس و خودخواهی او زیر پوست Love Quinn (Victoria Pedretti) قرار می گیرد ، بازی کند.

“یکی از محدودیت های من درست بعد از ترک من NCIS این بود که باید برنامه هایی را که در آن حضور دارم تماشا کنم. گرانت گفت: W در تماس زوم از مکزیک در حالی که به فعالیت خود در پلیس اشاره می کرد ، که در آن چهار فصل نقش مامور ویژه سونیا پرسی را بازی کرد. در حال کار روی چیزهایی هستید که واقعاً به آنها اهمیت نمی دهید. ” مانند بسیاری از ما ، گرانت قبلاً از طرفداران آن بود شما، پس از گذراندن فصل اول در طول تعطیلات درست قبل از همه گیری. در حالی که در LA گیر کرده بود – برخلاف آخرین قهرمان نمایش جو گلدبرگ (پن بادگلی) آخرین باری که او را دیدیم – در زمان قرنطینه ، فصل دوم را دنبال کرد. این بازیگر زن گفت: “این فصل سوم واقعاً نور شدیدی بر این مناطق گرمسیری حومه ای که ما به آن عادت کرده ایم ، می اندازد.” “این یک معرفی شگفت انگیز در دنیای مادره لیندا ، و این ازدواج قاتل زنجیره ای و والدین جدید است. اما این همچنین مسائل مربوط به ازدواج و دلیل ماندن زنان در آنها را برجسته می کند. “

اگرچه بازیگر زن نامزد تونی در ظاهر خود وسواس چندانی ندارد شما ممکن است شخصیت دیگر باشد ، اتفاق دیگری که گرانت می افتد مراقبت از مو است. و پس از سالها بدرفتاری با موهای سر صحنه ، وقتی روی صندلی مو و آرایش می نشیند ، مرز مشخصی را مشخص می کند. گرانت می گوید: “من سه سال در یک نمایش بودم که موهایم را خراب کرده بود ، و وقتی از آن نمایش خارج شدم ، این یک داستان وحشتناک بود.” “وقتی مشغول تلویزیون هستید ، موهای خود را زیاد مرتب می کنید. در ژانویه 2017 ، من از سال اول یک نقطه طاس در مرکز سرم داشتم. عکسهای موهایم را برای تهیه کننده ام ارسال کردم تا به او نشان دهد چه اتفاقی در حال رخ دادن است. پس از شش ماه ، چیز زیادی باقی نمانده بود. “

در زیر ، بازیگر زن درباره سفر خود برای تبدیل شدن به موسس خط مراقبت از موهای خود صحبت می کند ، موهای طبیعی او به سلاحی مخفی برای زندگی در شری تبدیل شده است. شما، و دیوانگی که در انتظار فصل سوم است.

قبل از اینکه در فصل سوم ظاهر شوید دنبال مهمونی گشتن، شما همچنین یک خط مراقبت از مو و آبگرم با نام Four Naturals راه اندازی کردید. چگونه تصمیم گرفتید در برنامه دیگری ، آسیب هایی که به موهای شما وارد شده را برداشته و آن را به چیزی مفید برای آینده بچرخانید؟

هر فردی که دارای موهای بافت دار در صنعت ما باشد دچار چنین سهل انگاری می شود زیرا صنعت ما بازتابی از صنعت مو است. تابلوی زیبایی آموزش مراقبت از بافت بافت را آموزش نمی دهد. در مورد موهای بافت دار ، نحوه شانه زدن ، نحوه جدا کردن آنها ، نحوه مراقبت از آنها ، تخلخل زیاد ، تخلخل کم ، دانش کافی در سراسر سطح وجود ندارد. وقتی از آن برنامه بیرون آمدم ، فکر کردم که باید این مشکل را حل کنم – این اولین برنامه ای نبود که من با آن مشکل داشتم ، و این یک چیز مداوم خواهد بود. چگونه می توانم خودم را شفا دهم و کارم را انجام دهم؟

چگونه به شما در انجام وظیفه شما کمک کرد؟

من بازیگری هستم که به کار شخصیتی خود می بالد. موهای من داستان می گوید ، بنابراین من بیشترین کار را برای ممیزی هایم انجام می دهم. وقتی در یک نمایش شرکت می کنم ، سخت است که بسیاری از این مدل موها را حفظ کنم. من بعد از آن نمایش تروما درمانی را پشت سر گذاشتم و به بازی درمانی رفتم و می خواستم وانمود کنم که یک شیمی دان زیبایی هستم. من تمام این تحقیقات را به صورت آنلاین شروع کردم. من می خواستم با بسیاری از ضدسیاهی هایی که تجربه کردم مقابله کنم.

اهداف دیگری که می خواستید هنگام ساخت محصولات به دست آورید چه بود؟

یکی از این موارد باید با تعریف من حلقوی باشد. من می خواستم فلات های رشد را حل کنم و آنچه را که در حال رشد بودم حفظ کنم. من بسیاری از فرهنگ های مو را بررسی کردم و پرسیدم ، شیوه های آنها چیست؟ مواد تشکیل دهنده آنها چیست؟ من همچنین می خواستم مطمئن شوم که همه چیز طبیعی است زیرا کلیشه دیگر ضد سیاه این است که ما برای موهای خود به مواد شیمیایی نیاز داریم. من استفاده از گیاه حنا را در فرهنگ هند کشف کردم. من فیلم های یوتیوب را تماشا کردم و مقالاتی را از زنان سیاه پوست خواندم که حنا را امتحان کردند و توضیح دادند که چرا کار نمی کند. سپس من ماسک و ماسک گل Four Naturals را ایجاد کردم. حاوی حنا و سایر مواد مرطوب کننده است که به تار مو متصل شده و تمام شکاف ها را پر می کند تا به موهای شما وزن مورد نیاز برسد.

آیا قبلا تجربه شخصی در زمینه تخصص مو داشتید؟

مادربزرگ من از قبل از تولد من آرایشگاه داشت. مامانم آرایشگر بود من در آرایشگاه بزرگ شدم. من می دانستم که در مورد موهایمان چه می دانیم ، که هیچ چیز نیست. اما با کمی تمرکز ، چیزی را ایجاد کردم که همه مشکلاتم را حل کرد. من به یقین می دانم که اگر موهای بلند و قوی و طبیعی نداشتم نمی توانستم آن نقش شری را انجام دهم “هیچ چیز نمی توانید در مورد من بگویید ، من ملکه این مکان هستم.”

چگونه از موهای خود برای استفاده از این شخصیت استفاده می کنید؟

شری دارای شخصیت اینترنتی به نام “اشتباهات قلبی شکل” است. او زنی است که با انسانیت خود “آسیب پذیر” است. اتفاقاً او یک خانواده واقعاً باشکوه دارد. [Laughs.] از آنجا که من موهای طبیعی خود را پوشیده ام ، هنوز هم در این زمینه نقش دارد ، اما در سیاست های زیبا نیز نقش دارد – و به عنوان یک بازیگر ، اما همچنین به عنوان یک زن سیاه پوست ، واقعاً برای من قوی بود که وارد تریلر مو شوم و محصولات من را به آنها بسپارید و دستورالعمل ها را بدهید. یک زن سفید موهایم را صاف کرد ، موهایم را فر کرد. او چند افزونه را برای چند صحنه اینجا و آنجا اضافه کرد. اما در پایان آن شش ماه ، موهای بیشتری نسبت به موهایی که به سرم رسیده بود ، روی سرم گذاشتم. این یک تجربه شفابخش بود.

بسیار عجیب است که ، همانطور که اشاره کردید ، آموزش کافی در مورد موهای بافت دار برای متخصصان زیبایی و افراد در اتحادیه مو وجود ندارد. به عنوان بازیگر ، شما مجبور نیستید تدریس را انجام دهید ، اما گاهی اوقات فقط این کار را انجام می دهید.

سیسیلی تایسون روشن بود منظره چند سال پیش ، و شری شپرد از او پرسید چگونه دیدی که اوضاع در حرفه او تغییر کرده است. او گفت: “هرچه بیشتر چیزها تغییر کنند ، بیشتر همان حالت قبلی خود را حفظ می کنند.” هنوز به هالیوود نرسیده بودم ، هنوز در تئاتر بودم. در آن زمان ، من اینطور بودم ، واقعاً؟ من به دهه 90 عادت داشتم ، زمانی که تعداد زیادی نمایش سیاه عالی وجود داشت که من با آنها بزرگ شدم. اما او کاملا حق داشت شما با بسیاری از بازیگران سیاه پوست یا سیاه پوست در این صنعت صحبت می کنید و همه داستان مشابهی دارند. این همان لحظه ای است که همه چیز باید تغییر کند. این فقط در مورد تنوع نیست زیرا شما می توانید یک بازیگر متنوع داشته باشید در حالی که همه در حال تجربه ضد سیاه شدن هستند.

بهترین نکته یا ترفندی که در مورد محافظت از موهای خود روی ست گرفته اید چیست؟

درمان Four Naturals موهای من را ضد گلوله کرده است. آنها از اتوی صاف روی موهای من استفاده می کردند و آن را به یک کلاه گیس می زدند. موهای من دارای چگالی متوسط ​​تا کم و تخلخل بالایی هستند ، بنابراین این بدان معناست که فقط می تواند بعد از این حرارت زیاد از بین برود. اما حالا من حنا را در اطراف تارهایم دارم تا شکاف منافذ کوتیکول موهایم را پر کنم.

روال موهای شبانه شما چیست؟

من همیشه آن را می پیچم. من همیشه از کاپوت استفاده می کنم. مدیر من یک خانم سفیدپوست است ، و او می گفت ، چرا به خاطر استفاده از کلاه های قرمز چنین رپ بدی دریافت می کنید؟ یک کلاه تنگ روی سرم گذاشتم تا بپیچد! [Laughs.]

از چه نوع درمان های صورت استفاده می کنید؟

من یک رژیم کامل دارم آخرین موردی که من در آنجا ساختم ، فرم دهی صورت است. من از پاک کننده کربن ، الکل استفاده می کنم ، سپس کل صورت را درما می کنم. سپس من به منطقه ای که به آن منطقه پاک کننده می گویم ضربه زدم. من اسید گلیکولیک ، اسید سالیسیلیک انجام می دهم. سپس لایه بردار را که معمولاً Cetaphil است می اندازم. سپس بخار می زنم – فقط یک کاسه آب به مدت دو دقیقه در مایکروویو بگذارید ، صورت خود را با یک حوله بپوشانید ، و این بخارپز شماست. بعد از خشک شدن ، از لایه برداری شیمیایی یا میکرودرم ابریژن استفاده می کنم. من از محلول لایه برداری معمولی AHA + BHA “خون صورت” استفاده می کنم. سپس از یخ برای بستن منافذ ، سرم و مرطوب کننده خود استفاده می کنم. من فقط چند قسمت از چیزی را پوشیدم و راه خود را به سمت پوست کودک دوست دارم.

ایده آل ترین روز آبگرم شما چیست؟

من می خواهم آن را یکصد نگه دارم – من در سراسر جهان بوده ام و درمان صورت داشته ام ، و صادقانه بگویم ، بودن در آن فضاها بسیار ناراحت کننده است. خط نقره ای من برای این بیماری همه گیر این است که من چقدر دوست دارم در خانه با سگ هایم و خانمم باشم. من جایی نمیرم! حتی یاد گرفتم که چگونه در خانه ناخن هایم را بکشم. همچنین ، دخترم ناخن هایم را به هم وصل می کند زیرا [XFC fighter Jessica Aguilar] قهرمان سابق MMA جهان است ، اما او همچنین یک هنرمند است.

یک قانون مراقبت از پوست که طبق آن رعایت می کنید چیست؟

سرم ها بازی مراقبت از پوست من را تغییر داده است. قبلاً صورتم را تمیز می کردم ، مقداری مواد آکنه می ریختم و مرطوب می کردم. در حال حاضر ، به ویژه پس از 30 سالگی ، باید آن را با برخی مراحل اضافی محکم نگه دارم. سرم اسید هیالورونیک و نیاسین آمید The Ordinary یک لایه زیبا ایجاد می کند ، و هنگامی که مرطوب می شوم ، از پوستم تعریف می کنم. وقتی بچه بودم ، تنها کاری که می خواستم بکنم این بود که یک پیرزن شوم. وقتی اولین جوش هایم را گرفتم ، بسیار افتخار می کردم. من رشد می کردم! پیر شدم! اما پوست من واقعا با آکنه بد بود. بنابراین ، در سی سالگی ، دریافت تعارف از پوست من بسیار عالی است.

آیا نماد زیبایی دارید؟

من از مردم الهام می گیرم ، اما کسی نیستم که یک نفر را انتخاب کند. من کسی نیستم که یک فلسفه را انتخاب کنم! اما من می گویم که آنجلا باست با شکوه پیر شده است. اگر می توانستم آرزوی هر چیزی را داشته باشم ، پیر شدن به همان اندازه که او دوست داشتنی بود.

بهترین توصیه زیبایی که تا به حال دریافت کرده اید چیست؟

من نمی دانم این را از کجا آوردم ، اما من واقعاً سرمایه گذاری روی زیبایی طبیعی خود را شروع کردم. من چند نفر داشتم که به من می گفتند آرایش زیادی دارم. [Laughs.] من آن را کنار گذاشتم و واقعاً روی پوست طبیعی خود ، بدون ناخن کاذب ، موهای طبیعی سرمایه گذاری کردم.

مراقبت از خود مورد علاقه شما چیست؟

تعداد زیادی وجود دارد! من خیلی نیاز دارم. من عاشق جوراب و لباس های راحت با یک فیلم زیبا و یک نوع درمان – مو یا صورت هستم.