کدام عضو خانواده را بیشتر تفت داد؟

از همان لحظه ای که کیم کارداشیان با پیراهن مخملی خرد شده Balenciaga روی صحنه 8H رفت ، مشخص شد که او قصد تجارت دارد. شنبه شب هیچ کس ممنوع الخروج نبود ، خواهرانش ، همسر سابق معروفش یا حتی خودش. کیم همه را کباب کرد و این به دلیل توانایی ستاره رسانه های اجتماعی بود که بدون هیچ زحمتی شوخی خود و خانواده اش را برانگیخت. SNL اولین موفقیت چه خوب و چه بد ، کارداشیان بیش از یک دهه است که جوک اصلی این شوخی بوده است ، بنابراین طبیعی بود که کیم زمانی که نوبت او شد تا در بزرگترین صحنه کمدی طرح دار شرکت کند ، به آن بپیوندد. اما چه کسی با بیشترین احترام از کیم رفت و چه کسی فقط باید کمی آلوئه ورا کند و آن را کنار بگذارد؟ بیایید تمام شوخی هایی را که در دوران کیم به خانواده کارداشیان/جنر انجام شده است ، بررسی کنیم شنبه شب زنده لحظه

خودش

کیم قبل از این که کباب را به شخص دیگری تبدیل کند ، اولین میزبانی خود را با اثبات اینکه خودش می تواند شوخی کند ، آغاز کرد. برخی از اولین کلماتی که از دهانش بیرون آمد ، خود را تحقیر آمیز دانست ، که نشانه بسیار ضروری بود که نشان می داد کیم آن روز خود را خیلی جدی نمی گیرد. او در ابتدای مونولوگ خود به حضار گفت: “می دانم ، از دیدن من نیز تعجب می کنم.” “وقتی آنها پرسیدند ، من گفتم:” می خواهی من میزبانی کنم؟ چرا؟ من مدتهاست که اولین نمایش فیلم ندارم. “” البته ، کیم در مورد نوار جنسی مشهور خود با خواننده ری جی صحبت می کند ، ویدئویی که بسیاری از مردم آن را به عنوان راه اندازی کیم در ستاره معرفی می کنند. “منظور من این است که من فقط آن فیلم را اکران کردم و هیچکس به من نگفت که این فیلم حتی در حال نمایش است.”

او با بیان این لحظه بدون شک تاریک در گذشته کیم ، به س questionالی که بسیاری از مردم (و دبرا مسینگ) بعد از اینکه اعلام شد که کیم میزبانی می کند ، می پرسیدند SNL: چرا؟ در پایان شب ، کیم به طور کامل به این سال پاسخ می دهد و نیازی به پیگیری ندارد.

خواهران

بلافاصله پس از خطاب به نوار بدنام ، کیم به خواهرانش روی آورد و روایت را تکمیل کرد که خانواده اش روی کت کیم سوار شده اند و هنوز پیاده نشده اند. “من هیجان زده ام که امشب اینجا هستم تا به شما نشان دهم که من بیش از یک چهره زیبا هستم … و موهای خوب و آرایش عالی و سینه های شگفت انگیز و باسن کامل. اساساً ، من خیلی بیشتر از آن عکس مرجع هستم که خواهرانم جراحان پلاستیک خود را نشان می دهند. “

کوری گمبل

اما فقط فوراً خانواده نبودند که گرما را احساس کردند. کوری گمبل ، شریک قدیمی کریس جنر ، دریافت کننده ترین شوخی شب بود. کیم گفت: “چیزی که من واقعاً به آن افتخار می کنم این است که هیچ کس نمی تواند به من بگوید طلاجو.” “راستش را بخواهید ، من مطمئن نیستم که چگونه حتی یکی شده اید. بنابراین من از دوست پسر مادرم کوری پرسیدم. “

شایعات می گویند ، کوری ورزش خوبی بود و حتی پس از به دست آمدن این شوخی بلند شد تا برای کیم کف بزند.

کانیه

اکنون ، به برخی از اهداف بزرگتر عصر می رسیم. در حالی که گفته می شود شوهر سابق کیم ، کانیه ، به او در این امر کمک کرده است SNL کنسرت ، او از کباب مصون نبود. کیم رپر را برای رقابت جنجالی ریاست جمهوری خود (و همچنین تلاش کیتلین جنر در رقابت فرمانداری کالیفرنیا) فرا خواند و تأیید کرد که او هیچ آرزوی سیاسی برای خود ندارد. او گفت: “من برای ریاست جمهوری کاندیدا نمی شوم.” “ما نمی توانیم سه سیاستمدار شکست خورده را در یک خانواده داشته باشیم.”

اما این فقط ابتدای کار برای کانیه بود. کیم یک شوخی دیگر را با تمجید آغاز کرد و او را “بهترین خواننده رپ تمام دوران” و “نابغه با استعداد و قانونی” خواند. درست زمانی که فکر می کردید او مدتی برای تمجید از همسر سابقش وقت می گذارد ، او به دنبال کشتن رفت. “بنابراین وقتی من از او طلاق گرفتم ، باید بدانید که این تنها به یک چیز خلاصه می شود: شخصیت او.”

با این حال ، کانی شب پس از مونولوگ کیم ایمن نبود. بعداً عصر ، مجری مجلسی از قاضی و کلاه گیس بابا برای نشان دادن خواهرش کورتنی (در ثانیه ای دیگر به آن می پردازیم) ، در طرح “محوطه مردم” ، بر تن داشت. در کلیپ ، عادت های توییتی عجیب و غریب کانیه در حالی نمایش داده می شود که کریس رد اثر کانی ثبت شده خود را ثبت می کند. این بار ، شوخی های زیادی به هزینه رپر وجود نداشت ، بلکه به سادگی توییت های واقعی او را به نمایش گذاشت. به سختی می توان مردی مانند کانیه را کباب کرد ، اما کاریکاتور رد اجازه داد که بخندید.

کورتنی

صحبت از کورتنی ، او تنها عضو خانواده کیم بود که یک طرح کامل به او اختصاص داد. کیم نقش کورتنی را به طور دقیق بازی می کند ، به عنوان یک داور سرخ شده ، بدون تأثیر و عاشق سالاد ، که فقط می خواهد به جای کار کردن با دوست پسر راک خود کنار بیاید. وقتی نوشته می شود ، سخت به نظر می رسد ، اما در کلیپ ، کیم تقلید را به شیوه ای سبک تر کنار می گذارد.