جاستین لانگ و کیت باسورث نامزدی خود را تایید کردند

جاستین لانگ و کیت باسورث، زوج محبوب غیرمنتظره اما جذاب سلبریتی هزاره شما، رسما نامزد کردند. چند هفته پس از اینکه گزارش‌ها در مورد قدم بعدی این زوج در اینترنت شروع شد، لانگ این خبر را در پادکست خود تأیید کرد. زندگی با جاستین لانگ کوتاه است. این بازیگر نامزد جدید خود را به برنامه دعوت کرد تا در مورد پیشنهاد بزرگ و اینکه چرا به طور غیرمنتظره ای اتفاق افتاد صحبت کند.

لانگ فاش کرد که در واقع برنامه ای برای خواستگاری باسورث در حدود تولد 40 سالگی او (در 2 ژانویه) داشته است، اما یک ماه قبل، نظر خود را تغییر داد. او گفت: “چیزها تغییر می کنند، و گاهی اوقات آنها به شدت بدون هیچ هشداری تغییر می کنند.” “این لحظه ای بود که احساس بسیار ارگانیک می کرد و احساس می کرد با چیزی بسیار، بسیار عمیق، عمیقاً شخصی که در حال گذراندن آن بودیم، یک تغییر زندگی واقعی، و بنابراین به روشی بسیار ارگانیک در ارتباط بود.”

به گفته Bosworth، این دو در حال گذراندن یک “مسئله بسیار سخت” بودند و در آن زمان با یک درمانگر کار می کردند تا از آن عبور کنند. این بازیگر گفت: “او یک توصیه واقعا عالی به ما داد که این بود: “مطمئن شوید که به طور مداوم … از دیگری بخواهید که چه چیزی نیاز دارد.” بنابراین، یک روز نه چندان طولانی پس از آن جلسه درمانی، باسورث گفت که از خواب بیدار شده و از لانگ پرسید: “به چه چیزی نیاز داری؟”

باسورث به یاد می آورد: «او واقعاً به من نگاه کرد و گفت: «زندگی ام را با تو بگذرانم». لبخندی زدم و گفتم: خب، آره، تو این را داری. اوه خدای من، تو آن را داری، و او گفت: «نه، منظورم این است که من واقعاً می‌خواهم زندگی‌ام را با تو بگذرانم». به طور طبیعی.” در همین حال، Bosworth طبیعت بداهه پیشنهاد را دوست داشت. “من فکر می کردم که عاشقانه ترین، صادقانه ترین و دوست داشتنی ترین پیشنهاد بود.”

این زوج در ابتدا شایعات نامزدی را در این خانه به راه انداختند نمایشگاه Vanity Fair جشن اسکار ماه گذشته زمانی که Bosworth با یک حلقه الماس در انگشتش وارد شد. این زوج این خبر را برای چند ماه پیش خود نگه داشتند، اما تصمیم گرفتند در نهایت در مورد آن در پادکست لانگ صحبت کنند. باسورث توضیح داد که آنها می‌خواستند «درباره صحبت کنند [the engagement] به نحوی که بهترین حس را به ما می دهد» و در نهایت وقتی در مورد آن با یکدیگر صحبت می کردند، بهترین احساس را داشت.

لیونل هان/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

لانگ و باسورث برای اولین بار در صحنه فیلمبرداری با هم آشنا شدند خانه تاریکی در سال 2021 و در مارس 2022 هنگامی که آنها با هم در لس آنجلس دیده شدند شایعات مربوط به قرار را برانگیخت. در ماه می بود که لانگ این رابطه را تایید کرد و به چلسی هندلر در پادکست خود گفت. چلسی عزیز، “من قبلاً چنین چیزی نداشتم. من هرگز این را تجربه نکرده‌ام، و برای اولین بار از Bosworth به عنوان دوست دخترش نام بردم. بوسورث سپس برای تایید این رابطه به اینستاگرام رفت و مجموعه‌ای از عکس‌ها را با لانگ به اشتراک گذاشت، از جمله عکسی با بازیگری که او را در آغوش گرفته بود. «مولی مقدس @justinlong شما واقعاً دیدنی / سرگرم کننده / خنده دار / مهربان / کمیاب / متفکر / کاملاً هستید. fckn. راد انسان،» او در توضیح نوشت.