تیموتی شالامت در مراسم اولین نمایش “Dune” از پولک و عینک آفتابی استفاده کرد

تیموتی شالامت ، علاقمند به حیدر آکرمن ، دوباره این کار را انجام داده است. این این بازیگر در جشنواره فیلم ونیز ظاهر شد تپه اولین نمایش جهانی در 3 سپتامبر با پوشیدن پولک های مشکی سر تا پا توسط طراح فرانسوی. جفت شلوار مشکی و آستین بلند سفارشی او با مهره های براق تزیین شده بود و با پیراهن سفید خدمه ای که زیر آن پوشیده بود ، مانند یقه کشیش به خط گردن خیره شده بود. در مچ دستش ، جایی که پیراهن سفید نیز نشان می داد: یک جفت دستبند اونیکس و الماس. البته ، Chalamet حلقه هایی به ظاهر اضافه کرد – دو جواهر در اشاره گر و انگشتان وسط او عملاً در این مرحله یک امضا هستند. (به طور طبیعی ، آنها با دکمه های دستبند مطابقت داشتند.) و برای بالا بردن کل مجموعه ، شالامت یک عینک آفتابی پرادا پوشید که وقتی با فرش قرمز روی بقیه فرود آمد ، آن ها را بر نداشت. تپه بازیگران ، که شامل زندایا (که لباس سفارشی بالمین را پوشانده بود) ، اسکار ایزاک ، شارون دانکن بروستر و دنیس ویلنوو کارگردان است. او اخیراً همان روز با شالامت در همان تاکسی آبی وارد جشنواره فیلم شد.

عکس توسط Daniele Venturelli/WireImage

عکس توسط Daniele Venturelli/WireImage

خاویر باردم ، زندایا ، استلان اسکارسگارد ، چانگ چن ، اسکار آیزاک ، شارون دانکن بروستر ، تیموتی شالامت ، ربکا فرگوسن ، کارگردان دنیس ویلنوو ، دیو باوتیستا و جاش برولین در فرش قرمز فیلم حضور دارند. تپه در 78 مین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 3 سپتامبر 2021 در ونیز ، ایتالیا.

عکس توسط ویتوریو زونینو سلوتو/گتی ایماژ

در پی غربالگری از تپه، که در آن Chalamet نقش پل Atreides را بازی می کند ، بازیگر فرصتی پیدا کرد تا مزیت واقعی لباس خود را نشان دهد. در زیر مجموعه ای از نورافکن های داخل تئاتر ، او برای جمعیت کف زدن دست تکان می داد و با هر حرکتی که می کرد برق می زد و می درخشید.