مدونا در لباس زیر لباس زیر مشکی نشان می دهد ، ثابت می کند که هنوز آن را بدست آورده است

برای حدود یک دقیقه ، در حالی که امروز در اینستاگرام گشت و گذار می کردیم ، مطمئن بودیم که مدونا در حال چاپ مقدمه ای از جلد جلد “Blame It On Rio” 2009 است که توسط استیون کلاین برای این مجله تهیه شده است. در این زمینه ، مدونا به طور مشهور در یک خانه تعطیلات برزیلی در یک سوار از لباسهای مشکی کوچک ، روپوش ، عینک آفتابی و لباس زیر زنانه در میان ارتش کوچکی از مدلهای مرد بدون پیراهن (یکی از آنها برای مدتی به ملاقات می رفت) رفت. البته این را نباید با ویدیوی برجسته او “Justify My Love” اشتباه گرفت ، در این فیلم او بیشترین استفاده را از لباس زیر مشکی و اتاق هتل می کند. اگرچه ، همانطور که معلوم است ، مینی عکاسی مدونا که امروز در اینستاگرام بارگذاری شد ، مطالبی کاملاً جدید بود و ثابت می کرد که در 63 سالگی هنوز هیچکس بهتر از هنگام سرقت صحنه با چند ورق سیاه و سفید ابریشم نیست.

در حالی که اینستاگرام مدونا هنوز دارای ویژگیهای جذاب و آشفته DIY است که همیشه از زمانی که او برای اولین بار به این پلتفرم پیوسته بود ، داشت ، در تابستان به نظر می رسد که او مطالب برنامه ریزی شده و حرفه ای بیشتری را وارد کرده است (شاید او IG کریستن مک منامی را دیده است؟). او حتی یک پیک نیک خانوادگی در ماه ژوئیه را به یک عکاسی دیوید لاچاپل تبدیل کرد. او برای این تلاش برای سرگرمی ، دستیار خلاق ریتا ملسن ، عکاس شخصی ریکاردو گومز ، آرایشگر اندی لوکامپ را برای کمک آنها برچسب گذاری کرد. (به هر حال ، LeCompte همچنین موهای مدونا را برای پخش “Blame It On Rio” 12 سال پیش انجام داد. او نکات خود را در مورد چگونگی به دست آوردن بهترین ضربه خانگی در اینجا به اشتراک گذاشت).

مدونا لوبوتین مشکی ، لباس شب توری ، تور ماهی مشکی با دستکش مناسب و البته جواهرات زیاد پوشیده بود. ظاهراً بسیاری از مد برای فیلمبرداری مستقیماً از گنجه خود Madge بود ، همانطور که او در داستانهای IG نشان داد.