توصیه مد هیلی بیبر برای بازگشت به دفتر: شلوار نپوشید

هیلی بیبر پیشنهاد ساده ای برای لباس برگشتن به دفتر دارد: بدون شلوار. با فرارسیدن ماه آگوست و نزدیک شدن روز کارگر ، دسته جدیدی از کارگران یقه سفید آمریکا پس از یک سال و نیم ملاقات های زوم با لباس های نیمه کاره در حال بازگشت به یک دفتر واقعی هستند. همه ما سعی کرده ایم تا از سینه به بالا تا حدودی قابل ارائه به نظر برسیم در حالی که خدا می داند در زیر چه چیزی را احساس می کنیم ، با این اطمینان که می دانیم این دوربین به طور ایمن از دوربین خارج است. به نظر می رسد بیبر فکر می کند که ما باید این انرژی را صرف خارج از خانه کنیم.

روز پنجشنبه ، بیبر عکسهای خود را در استوری اینستاگرام خود برای بازدید از دفتر خود بارگذاری کرد (کاری که در واقع در یک دفتر انجام می داد ، به اشتراک گذاشته نشد و غیر مادی به نظر می رسد). لباس او در اطراف یک بلیزر بزرگ از مارک مشهور لهستانی اینستاگرام Magda Butrym ساخته شده است. او آن را با لوفرهای پنی مارنی ، عینک آفتابی سنت لوران و یک کیف By Far ست کرد. یک پیراهن سفید ساده در زیر آن لایه بندی شده بود ، در حالی که جوراب های سفید سفید ظاهر را تکمیل می کردند. با این حال ، آنچه شما متوجه خواهید شد این است که هیچ نشانه ای از شلوار وجود ندارد ، یا در مورد آن ، هیچ نشانه ای از آنچه که او واقعاً در نیمه پایینی خود پوشیده بود وجود ندارد.

در حالی که بیبر برای اولین بار عکسی از خود را در کمد لباس خود بارگذاری کرد ، سپس عکس دیگری را بارگذاری کرد و اشاره کرد که با استفاده از برچسب “در دفتر” آن را در دفتر کار می کند.

چه کسی از ما زمان خود را صرف این فکر نکرده است که عادی جدید برای لباس اداری چگونه خواهد بود؟ آیا با حس آزادی جدید به اتاقک های خود برمی گردیم یا روند غیرمنتظره ای پیش می آید که در آن ، به نوعی ، ما واقعاً آماده پوشیدن لباس رسمی تر از قبل از دوران “کار از خانه” هستیم – واکنش واکنشی در برابر ماه ها تایپ کردن با شلوار به نظر می رسد بیبر پیشنهاد می کند که ما فقط وسط آن را کاهش دهیم: تجارت از بالا ، کار از آزادی خانه به پایین.