پس از “ازدواج مجدد” کیم و کانیه ، توییتر آتش گرفت

به نظر می رسید روز پنجشنبه هنگامی که TMZ گزارش داد که کیم کارداشیان وست قصد دارد نام خانوادگی کانیه وست را پس از طلاق نگه دارد ، در حوزه کیمی اتفاق بزرگی به نظر می رسید. اما این پیشرفت در مقایسه با آنچه ساعاتی بعد اتفاق می افتد ، در سومین رویداد گوش دادن به رپ برای آلبوم بی نظم و گریزپای او هیچ چیز نبود. دوندابه کارداشیان وست نه تنها در صحنه استادیوم سرباز میدان شیکاگو برای آخرین آهنگش با عنوان “هیچ بچه ای پشت سر نمانده” به او ملحق شد ، اما این کار را با پوشیدن لباس عروسی انجام داد و ابتدا به غرب نزدیک شد ، انگار در حال راه رفتن در راهرو بود.

آخرین وست دوندا پیش نمایش شامل یک تفریح ​​از مراسم عروسی او در سال 2014 کاملاً شگفت آور نیست. این رابطه لحن اتوبیوگرافی قوی داشت. مجموعه استادیوم دارای کپی عمیق از خانه دوران کودکی او بود. اما این واقعیت که کارداشیان وست-که در ماه فوریه تقاضای طلاق از وست را کرد-بسیار عجیب به نظر می رسید ، بسیاری از طرفداران ییزی هنوز سر خود را بر این واقعیت بسته اند که در واقع او در زیر Balenciaga چهره مبهم قرار داشت. حجاب زیبا (رابطه او با خانه همچنان قوی است: پیش از این رویداد ، که دمنا گواسالیا خلاق آن را کارگردانی کرد ، وست کل موجودی Balenciaga در بازار LA Dover Street Market را خرید.)

در حالی که کارداشیان وست قبلاً استوری های اینستاگرام مربوط به گذشته وست را منتشر کرده بود دوندا مهمانی های گوش دادن ، او هنوز نپذیرفته است که در جدیدترین حضور او در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشد. اما به گفته TMZ ، به هر حال ، او مشارکت خود در این رویداد را بیهوده دانست: “منابع ما می گویند کیم از انجام این کار برای کانیه و رویدادی که برای او بسیار مهم بود خوشحال شد.” که عمدتاً شامل تماشاگران مجازی بود که عملاً ذهن خود را در توییتر از دست داده بودند. بدیهی است که این کانیه است – معروف به یی ، همانطور که امیدوار است به زودی به طور قانونی شناخته شود – این همه شب در انتظار نبود.

قبل از کارداشیان وست نه یک نفر ، بلکه دو نفر از کسانی که در حال حاضر در صنعت موسیقی با مناقشه روبرو شده اند ، حضور داشتند: مرلین منسون و دابی. وست آنها را در ابتدای نمایش بیرون آورد. (زنان متعددی منسون را متهم به سوءاستفاده جنسی و تجاوز کرده اند ، در حالی که DaBaby از مجموعه ای از جهالت خیره کننده در مورد کسانی که با HIV/AIDS زندگی می کنند شروع کرده است.) در آن هنگام وست (یا یک بدلکار دو نفره) تمام بدنش را آتش زد. شاید این همه تلاش برای منحرف کردن این واقعیت بود دونداتاریخ انتشار به طور کامل TBD باقی می ماند.