بهترین کرم های ضد لک

اگر لک قهوه ای تیره باشد یا اندازه لک بزرگ باشد، از ابتدا درمان با استفاده از کرم ملالیفت درمالیفت شروع می شود و در صورت نتیجه نگرفتن در 2 یا 3 ماه اول، یا کرم هیدروکینون تجویز می شود و یا در صورت تشخیص پزشک متخصص پوست لازم است از روش هائی مثل لیزر درمانی یا مزوتراپی برای درمان لک استفاده شود. اما معمولاً پروسه درمان لک های قهوه ای عادی، به این صورت است که ابتدا با استفاده از یک کرم ضد لک با قدرت متوسط مثل کرم ضد لک ایرانی سینره درمان شروع می شود و در صورتی که پس از 4 ماه هیچ نتیجه ای حاصل نشد و همچنان لک ها باقی مانده بود و تغییر نکرده بود، کرم ضد لک قوی تر مثل ملالیفت درمالیفت یا آربوتین آردن مورد استفاده قرار می گیرند و در صورتی که این کرم ها هم نتیجه ندهند، از کرم یک ضد لک حاوی هیدروکینون مثل کرم هیدروکینون مدیلن تجویز می شود.

کرم ضد لک هیدروکینون مدیلن بین 4 کرم مورد بررسی قوی ترین کرم ضد لک ایرانی است. ااجزای طبیعی تشکیل دهنده کرم ضد جوش و ضد لک رد رز، تمامی مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین میکند. تمام کرم های ضد لک پوست را خشک می کنند. حتماً پس از استفاده از کرم ضد لک از یک کرم مرطوب کننده مناسب نوع پوست تان استفاده کنید و در تمام طول دوره درمان و چند هفته پس از اتمام دوره درمان لک از کرم های ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

در صورتی که وسط دوره درمان استفاده از کرم را قطع کنید هم پوست تان آسیب می بیند و هم لک درمان نمی شود. نحوه استفاده کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل Normal To Dry Light حجم 40 میلیلیتر بهاین صورت است که مقدار کافی از کرم را 15 دقیقه قبل از تماس با اشعه خورشید روی پوست خود بمالید و هر 2 الی 4 ساعت تکرار کنید. قبل از شروع استفاده از کرم، مقداری کمی از کرم را روی آرنج تان بزنید، در صورتی که پس از یک روز حساسیت و التهاب زیادی نداشت، شروع به استفاده از کرم کنید.

کرم های ضد بیشترین تاثیر خود را بر روی پوست تمیز و خشک دارند و به همین دلیل بهتر است این کرم ها به صورت پکیج کرم های ضد لک همراه با پاک کننده و کرم ضد آفتاب استفاده شوند. کوجیک اسید علاوه بر اثرات روشن کنندگی پوست، دارای خواص ضد میکروبی و ضد التهابی نیز می باشد. این کرم بر خلاف ضد لک های هیدروکینونی و مشتقات سیستئامین فاقد هر گونه محدودیت مصرف و عوارض ناخواسته است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد لک سینره نی نی سایت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.