ردیاب آهنربایی GR800، نسلی پیشرفته از جی پی اس های مغناطیسی خودرو

نصب ردیاب آهنربایی ردیاب نظامی میکروفن G907 جهت عملکرد مطلوب ردیاب و بهره مندی از امکانات و ویژگیهای دستگاه بطور کامل باید ردیاب را در محلی نصب نمود که آنتن دهی مطلوبی داشته باشد.در داخل کابین خودرو، صندوق عقب و یا داخل دربها و سقف بدلیل محصور بودن فضای اطراف مانعی برای امواج فراهم شده، لذا کیفیت آنتن دهی پائین می آیددر حقیقت بهترین مکان برای نصب ردیاب بیسیم خودرو در زیر خودرو و در امتداد شاسی و یا باک خودرو و متمایل به وسط خودرو است.

این امر فقط توسط متخصص انجام می شود اما ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905 از این مورد استثناست. ردیاب آهنربایی خودرو TP-121 در دسته ردیابهای مغناطیسی، از بهترین نمونه انواع ردیابی است که در بازار ردیاب آهنربایی ماشین کشور وجود دارد. ردیاب های خودرو به دو دسته کلی تقسیم می شوند. باتری های ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905 در حالت استند بای تا ۳۵ روز می تواند شارژ را در خودش نگه دارد و روشن بماند. تجربه نشان داده است اگر دستگاه در حالت آفلاین کار کند تا ۵۰ روز نیز باتری ها کارمی کنند. همچنین می توان دستور داد ردیاب بصورت آنلاین یا آفلاین کار کند.

ویژگی بارز این ردیاب که آن را از سایر ردیابها متمایز کرده است باطری بسیار قدرتمند 10000 میلی آمپری آن می باشد که قوی ترین باطری ردیاب موجود در بازار می باشد که می تواند در حالت آنلاین تا 40 روز ،استندبای تا 3 ماه بدون نیاز به شارژ کار می کند. این خاصیت نیز سبب نصب آسان ردیاب نسبت به سایر ردیاب ها شده است.

ردیاب های خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ۳ نفر می توانند همزمان از موقعیت مکانی وسیله نقلیه آگاه باشند. با این ردیاب می توانید موقعیت مکانی خودرو را توسط پیامک دریافت کنید. دقت مکانی خودرو ۳ متر می باشد که کمترین اشتباه را در میان دیگر برند ها دارد.