بهترین لباس های فرش قرمز امی در تمام دوران

هر ماه سپتامبر ، بهترین و درخشان ترین تلویزیون در مراسم سالانه جوایز امی مورد تقدیر قرار می گیرد و بزرگترین ستاره های دنیای تلویزیون و به طور فزاینده ای را به نمایش می گذارد. و در حالی که جوایز اسکار همچنان جایزه اسکار مد در فرش قرمز است ، امی همچنین سابقه لباس های جذاب و جذاب خود را دارد. سارا جسیکا پارکر را در یک شیرینی صورتی از لباس مجلسی Chanel Haute Couture در مراسم 2003 یا Blake Lively ، در اولین ستاره مشروطه خود که در مراسم سال 2009 با شماره ورساچه داغ و قرمز ظاهر می شود ، در نظر بگیرید. همچنین جنیفر آنیستون در سال 2004 در Chanel منجوق دار شیک پوش می کرد ، کلر دانز باردار با لباس زرد آفتابی Lanvin در سال 2012 ، و تریسی الیس راس بلافاصله با لباس مجلسی فوچسیا توسط Valentino Couture در تاریخ ثبت شد. نامزدهای امسال شامل ستارگانی مانند اما کورین ، آنیا تیلور جوی ، الیزابت اولسن و میکائلا کوئل هستند-لیستی که همه آنها را تضمین می کند که لحظات مد بیشتری به زودی در حال چرخش است. تا آن زمان ، نگاهی به بهترین لباس های فرش قرمز سال های گذشته جایزه امی.

جنیفر آنیستون با شنل در 56 مین مراسم سالانه جایزه امی در Shrine Auditorium در لس آنجلس ، کالیفرنیا.

ساندرا آه ورا وانگ را در پنجاه و هشتمین مراسم سالانه امی در برنامه امری در سالن شرینت در 27 اوت 2006 پوشیده است. عکس از Getty Images گرفته شده است.

مت وینکلمایر/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

زندایا ورا وانگ و کارتیه را در هفتاد و یکمین دوره جوایز امی در 22 سپتامبر 2019 پوشیده است.

جفری مایر/WireImage/گتی ایماژ

لوسی لیو ورساچه را در 64 مین مراسم اهدای جایزه امی در Nokia Theater LA Live در 23 سپتامبر 2012 در لس آنجلس ، کالیفرنیا می پوشد.

Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic/گتی ایماژ

عیسی رای ورا وانگ را در هفتادمین دوره جوایز امی در تئاتر مایکروسافت در 17 سپتامبر 2018 در لس آنجلس ، کالیفرنیا می پوشد.

آلبرتو ای. رودریگز/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

کندال جنر در 22 سپتامبر 2019 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، ریچارد کوین را در 71 امین جوایز امی در تئاتر مایکروسافت می پوشد.

اولیویا وایلد با پوشیدن ریم آکرا در شصتمین دوره جوایز امی امی در تئاتر نوکیا در 21 سپتامبر 2008 در لس آنجلس ، کالیفرنیا.

کریستینا هندریکس با پوشیدن زک پوزن در شصت و دومین مراسم سالانه جایزه امی که در Nokia Theater LA Live در 29 آگوست 2010 در لس آنجلس ، کالیفرنیا برگزار شد.

بلیک لایولی ورساچه را در 61 مین مراسم جوایز سالانه امی که در تئاتر نوکیا در 20 سپتامبر 2009 در لس آنجلس ، کالیفرنیا برگزار شد ، پوشیده است.

کانی بریتون بربری را در شصت و دومین مراسم سالانه جایزه امی که در Nokia Theater LA Live در 29 آگوست 2010 در لس آنجلس ، کالیفرنیا برگزار شد ، می پوشد.

نینا دوبروف در 63 مین مراسم اعطای جوایز امی در مراسم افتتاحیه امی در Nokia Theater LA Live در 18 سپتامبر 2011 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، Donna Karan را پوشیده است.

ژانویه جونز جیسون وو را در 64 مین مراسم جوایز سالانه Emmy در Nokia Theater LA Live در 23 سپتامبر 2012 در لس آنجلس ، کالیفرنیا به تن کرد.

ران دیویس/بایگانی عکس/گتی ایماژ

جنیفر آنیستون در 10 سپتامبر 2000 در سالن Shrine Auditorium در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، پرادا را در پنجاه و دومین جایزه Emmy Primetime می پوشد.

میشل داکری در روز 66 آگوست 2014 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، در 66 مین مراسم جوایز Emmy Primetime در مراسم اهدای جوایز امی در مراسم افتتاحیه امشب ، Rosie Assoulin را پوشیده بود.

امیلیا کلارک در شصت و چهارمین دوره جوایز Emmy Primetime Awards در Nokia Theater LA Live در 23 سپتامبر 2012 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، Chanel را پوشیده بود.

الیزابت ماس ​​اندرو Gn را در شصت و پنجمین دوره جوایز Emmy Primetime که در 22 سپتامبر 2013 در Nokia Theater LA Live در لس آنجلس ، کالیفرنیا برگزار شد ، پوشیده است.

رز برن لباس کالوین کلاین را در شصت و پنجمین دوره جوایز Emmy Primetime در Nokia Theater LA Live در 22 سپتامبر 2013 در لس آنجلس ، کالیفرنیا پوشیده است.

لیزی کاپلان ، دونا کاران را در 66 مین مراسم جوایز سالانه Emmy در Nokia Theater LA Live در 25 آگوست 2014 در لس آنجلس ، کالیفرنیا به تن کرد.

آلیسون ویلیامز با پوشیدن Giambattista Valli در شصت و ششمین دوره جوایز Emmy Primetime Annual در Nokia Theater LA Live در 25 آگوست 2014 در لس آنجلس ، کالیفرنیا.

کیرنان شیپکا با پوشیدن Dior Couture در 67 مین مراسم جوایز Emmy Primetime سالانه در تئاتر مایکروسافت در 20 سپتامبر 2015 در لس آنجلس ، کالیفرنیا. عکس از Getty Images گرفته شده است.

لیدی گاگا در 67 سپتامبر 2015 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، براندون ماکسول را در 67 مین مراسم جوایز امی در برنامه مایکروسافت به تن کرد.

کری واشنگتن مارک جیکوبز را در 67 مین مراسم جوایز Emmy Primetime سالانه در مایکروسافت تئاتر در 20 سپتامبر 2015 در لس آنجلس ، کالیفرنیا پوشیده بود.

Taraji P. Henson ورا وانگ را در شصت و هشتمین دوره جوایز Emmy Primetime سالانه در تئاتر مایکروسافت در 18 سپتامبر 2016 در لس آنجلس ، کالیفرنیا پوشیده است.

پریانکا چوپرا جیسون وو را در شصت و هشتمین دوره جوایز Emmy Primetime سالانه در تئاتر مایکروسافت در 18 سپتامبر 2016 در لس آنجلس ، کالیفرنیا بر تن کرد.

تریسی الیس راس با پوشیدن Chanel Haute Couture در شصت و نهمین دوره جوایز Emmy Primetime Annual در مایکروسافت تئاتر در 17 سپتامبر 2017 در لس آنجلس ، کالیفرنیا.

نیکول کیدمن لباس Calvin Klein By Appointment ، طراحی شده توسط راف سیمونز ، را در شصت و نهمین دوره جوایز امی سالانه Primetime Emmy در تئاتر مایکروسافت در 17 سپتامبر 2017 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، پوشیده است.

سارا پاولسون کارولینا هررا را در شصت و نهمین دوره جوایز امی در مراسم تئاتر مایکروسافت در 17 سپتامبر 2017 در لس آنجلس ، کالیفرنیا بر تن کرد.

تریسی الیس راس با پوشیدن Valentino Couture در هفتادمین دوره جوایز امی در تئاتر مایکروسافت در 17 سپتامبر 2018 در لس آنجلس ، کالیفرنیا.

پنه لوپه کروز با پوشیدن Chanel Haute Couture در هفتادمین دوره جوایز Emmy Primetime Annual در مایکروسافت تئاتر در 17 سپتامبر 2018 در لس آنجلس ، کالیفرنیا.

تندی نیوتن براندون ماکسول را در هفتادمین سالانه جایزه امی Primetime در 17 سپتامبر 2018 در لس آنجلس ، کالیفرنیا پوشیده است.