جایی که هر کارمند Waystar Royco پیش از فصل 3 جانشینی ایستاده است

بیایید یک بازی کنیم. نه ، نه “گراز روی زمین” ، اگرچه این یکی ممکن است به همان اندازه تحقیرآمیز باشد. صبح امروز ، HBO تریلر فصل سوم آینده را منتشر کرد جانشینی و ، همانطور که انتظار می رفت ، همه چیز در خانواده Waystar Royco به اوج خود رسیده است. به دنبال انفجار کندال در پایان فصل دوم ، لوگان مجبور می شود که “وحشی تمام عیار” باشد و متحدان خود را تأمین کند ، زیرا یک جنگ داخلی کامل در خانواده اش شروع می شود. همه ناامید هستند. پسر عموی گرگ بسیار مایل است که به زندان نرود (یا تبدیل به یک علت جنگی نشود) ، کندال مأیوس است که پدرش را از بین ببرد در حالی که خود را دخالت نمی دهد یا به شرکت آسیب نمی رساند ، و شیو ، احتمالاً با وجود اینکه هنوز برای مقام اول ناامید است. قبلا توسط پدرش سوزانده شد اما در بین این گروه از نخبگان حقیر ، چه کسی ناامیدترین است؟ چه کسی برای سوسیس خود ضرب المثل خواهد کرد؟ خوب ، این جایی است که بازی شروع می شود. بیایید نگاهی به بازیگران اصلی بازی بیندازیم جانشینی فصل سوم

بازیکنان بازگشتی:

کندال روی

همه در حال تماشای کندال هستند پس از اینکه او در پایان فصل دو از پدرش عبور کرد و تصمیم گرفت تقصیر گذشته تاریک وایستار رویکو را بر گردن پدرش بیندازد و نه اینکه آن را به گردن خودش بگیرد. البته ، کار کندال هنوز به پایان نرسیده است و به نظر می رسد تا زمانی که پدرش در آب مرده نباشد. اگرچه این امر با توجه به میزان نزدیکی او به بسیاری از معاملات مبهم خود پدر بسیار دشوار است.

لوگان روی

به دنبال خیانت کندال ، لوگان باید دریچه را بکوبد. او فریاد می زند: “من باید بدانم که همه کجا هستند و همه چه فکر می کنند.” شما حدس زده اید ، ناامیدی. او شروع به تعقیب جلسات سهامداران کرده و سعی می کند شیو را پس از آنکه قبلاً او را از موقعیت برتر کنار گذاشته بود ، به عقب بازگرداند. و در تمام این موارد ، لوگان باید با این واقعیت مقابله کند که او مردی 80 ساله است که قبلاً از یک سکته نسبتاً جدی رنج برده است. بنابراین ، به احتمال زیاد ، او نیز برای زنده ماندن بسیار ناامید است.

شیو روی

به نظر می رسد شیو بسیار مایل است که در جنگ خانوادگی در جریان باشد. در وسط دو طرف گیر کرده است ، او باید تصمیم بگیرد که از برادر “دیوانه” یا پدر به هم ریخته خود حمایت کند. در همین حین ، او قصد دارد ازدواج کند و یک کمد لباس جدید با شلوارهای یقه و یقه اسکی برای جمع آوری از نظافتچی ها دارد.

رومن روی

مثل همیشه ، رومن بسیار مأیوس است تا به بابا ثابت کند که می تواند با پسران بزرگ بازی کند ، از اسارت تروریست ها نجات پیدا کند و شاید حتی پسر لوگان باشد که کندال هرگز نمی تواند باشد.

تام وامبسگانز

تام همیشه ناامید است ، اما با توجه به عدم حضور او در تریلر فصل سوم ، در حال حاضر او ممکن است فقط برای مدت زمان بیشتری روی صفحه نمایش بازی کند. لحظاتی که ما می بینیم ، با این حال ، تام کلاسیک است-گریگ را در هم کوبید و شیو را کمتر دلگرم کرد.

گرگ هیرش

گرگ خواسته های خود را کاملاً در تریلر بیان می کند. او به تام می گوید: “من متمرکز بر این هستم که به زندان نروم.” البته ، پسر عموی ناخوشایند مورد علاقه همه باید با اولتیماتومی که پدربزرگش در فصل دوم به او داده بود ، مبارزه کند: کار خود را در Waystar Royco رها کند یا میراث 250 میلیون دلاری خود را از دست بدهد.

بچه های جدید:

لوکاس ماتسون

تریلر فصل سوم دو چهره جدید (در عین حال بسیار شناخته شده) را به بازیگران همه ستاره معرفی کرد. به گفته الکساندر اسکارسگورد ، به عنوان “مدیرعامل مقابله ای و بنیانگذار فناوری” بازی می کند IndieWire، کسی که به نظر می رسد بسیار مایل به مرگ لوگان است (به باشگاه بپیوندید).

جاش آرونسون

در همین حال ، آدریان برودی نقش جاش آرونسون را بازی می کند ، “سرمایه گذار فعال میلیاردر که در نبرد محوری برای مالکیت Waystar درگیر می شود.” باز هم به باشگاه بپیوندید.