بهترین عطرهای بدون جنسیت

البته هر عطری می تواند برای هر فردی از هر جنسیتی باشد. اما همه نمی خواهند خود را با لباسهای زنانه یا گلدار سنتی یا ترکیبات چرمی دودی که پدربزرگهایمان می پوشیدند ، تمیز کنند. همه چیز در آندروژین بین افراد جالب توجه می شود-و واقعاً مدرن به نظر می رسد: جایی که شیرینی با چوبی و عطر سرسبز گلها با نیش گیاهان تازه ملایم می شود. در اینجا ، شش مورد محبوب ما که تقریباً برای هر کسی کار می کند.

ون کلیف و آرپلس گلدن وود

این عطر ترکیبی کامل از تن های خاکی ، چوبی و لهجه های ملایم وانیلی را به شما می دهد که مطمئناً هر رهگذری را که به مشام می رسد مسحور می کند. یادداشت های فلفل و عنبر مدت زیادی پس از استفاده باقی می ماند.

Agonist Parfums The کافران

این یکی درباره وسوسه پرشور الهام بخش است. مملو از نت های وانیل بوربون ، چوب سرو لبنانی و ماگنولیا – ممکن است وسوسه شوید دو بطری بخرید!

رژیم گل کاکتوس

این عطر ایده آل زمانی است که به دنبال پیک من هستید. نت های درخشان شیسو ، چای سیاه و سماق یاسمن باعث ایجاد حس طراوت بی نظیری می شود که فقط در طبیعت یافت می شود. امتیاز: حجم 100 میلی لیتر یک اندازه عالی برای سفر است.

Jo Malone Red Roses کلن

اجازه ندهید نام ساده و شیرین شما را فریب دهد: رایحه دارای نعناع تازه و نت های لیمو ترش است که آن را روشن ، سبک و علفی نگه می دارد.

Gucci Guilty

رایحه ای نمادین از یک خانه مد نمادین. نت های اسطوخودوس و لیمو آمالفی اعتماد به نفس ، اغوا کننده و پیچیده را نشان می دهد.

فردریک مال خرافاتی

مفهوم پشت این عطر در مورد بیان زیبایی ظریف پارچه و نحوه قرار دادن آن بر روی بدن است. این مخلوط سرشار از روغن گل رز ، یاس مصری ، هلو ، کهربا و کندر ، هم برای روز و هم برای شب خوب عمل می کند.