بلا حدید رویای سال 90 در پلنگ و کامو است

اگر شما دوشنبه شب خود را در مرکز خرید گذراندید و در فروشگاه هایی مانند Claire’s ، Limited Too ظاهر شدید و اگر جرات داشتید – Hot Topic ، بلا حدید اینجاست تا شما را به آن روزهای شکوه برگرداند. روز دوشنبه ، این سوپرمدل 24 ساله نگاهی به یکی از دیرترین لباسهای خود در دهه 90-s-slash-early-Y2K داشت-و این با توجه به این که او اخیراً بازیهای برگشتی مانند کفشهای کتانی بزرگ ، عینک آفتابی مستطیلی و گیره مو پروانه ای.

حدید همچنان در آغوش شلوارهای بزرگ ، تاپ های کوچک ، یک تی شرت بچه کوتاه با برش قرمز با قلب چاپ شده از یوزپلنگ و زیر استتار بزرگ را ست کرد. این ترکیب شاید او را دومین فردی کند که چنین ظاهری را به خود جلب کرده است – البته اولین نفر آمبر است بی سرنخبه ظاهراً این مجموعه به ظاهر قدیمی ظاهر می شود ، اما طرح های برگشتی در واقع از زمان حال نشأت می گیرد: قسمت بالا از UNIF است ، در حالی که لباس های فشرده حدید توسط 1017-ALYX-9SM ، برچسب لوکس لباس های خیابانی توسط متیو ویلیامز از Givenchy تاسیس شده است. به در مورد گوشواره ظاهری DIY پوشیده از شعله به شکل کلید اوله معمولی ، این لوازم جانبی در واقع طرحی 80 دلاری از طراح جواهرات مکزیکی جورجینا تروینو است.

ارجاعات قرن حاضر به موها و زیبایی حدید ادامه داد: نان های فضایی و ابروهای باریک به همراه ناخن های بلند نارنجی. با این سرعت ، ممکن است بخواهید به خانه والدین خود بازگردید و به کمد قبلی خود حمله کنید تا از حدید پیروی کنید. ممکن است فقط زمان زیادی طول بکشد تا او به محصولات اصلی Y2K مانند پل فرانک و Happy Bunny بازگردد.