بری لارسون اولین حضور خود را در جشنواره کن با لباس شنل کوتور انجام داد

سرانجام، ستاره‌های سینما، افراد مشهور و امثال اینها برای جشنواره سالانه فیلم این شهر به کن، فرانسه رفتند. و به غیر از ده ها نفر برتر، که برای ما خوش شانس است، مدهای قابل توجه زیادی نیز وجود دارد.

در روز افتتاحیه، بری لارسون در یک لباس سرهنگ دوزی شنل از مجموعه مد لباس بهار/تابستان 2023 این برند پیشرو است. لارسون (که اولین حضور خود را در کن انجام می دهد) یکی از هشت عضو هیئت داوران امسال است – هیئتی متشکل از بازیگران، کارگردانان و فیلمنامه نویسان که در آخرین روز جشنواره جایزه معتبر نخل طلا را به یکی از فیلم های نامزد دریافت خواهند کرد. رویداد.

مد لباس بالا Chanel بهار/تابستان 2023.

استفان کاردیناله – Corbis/Corbis Entertainment/Getty Images

شماره گل لارسون دارای گلدوزی های ظریف قرمز، سفید و مشکی در سراسر آن است و اگرچه در ابتدا با پاپیون و چکمه های طلایی روی باند فرودگاه عرضه شد، لارسون به سمت دیگری رفت. او این قطعه را با کفش های پاشنه دار مشکی براق، هدبند مخملی و جواهرات کوچک به غیر از حلقه نقره و گوشواره ست کرد.

شب قبل، لارسون در شام هیئت داوران شرکت کرد، جایی که او نیز Chanel را پوشید – این بار، ظاهری غیررسمی تر از مجموعه Métiers d’art 2022/23 این برند. انتظار می رود تعداد زیادی از لارسون (احتمالا در Chanel) را در طول مدت تقریباً دو هفته ای جشنواره ببینید.

آرنولد جروکی/GC Images/Getty Images

لارسون در روز اول جشنواره به خبرنگاران گفت: «من فقط دیدگاه خودم را می‌دانم و هیچ‌گاه سرپرستی جشنواره فیلم را بر عهده نداشته‌ام. “من همان سطح آمادگی و مراقبت را دارم […] بودجه هر چه باشد فیلم یک فیلم است. اولین بار است که این جا هستم. من مطمئن هستم که فیلم‌ها طیف گسترده‌ای خواهند داشت و این چیزی است که این جشنواره را بسیار خاص می‌کند.»

رونگانو نیونی، جولیا دوکورنائو، روبن اوستلوند، بری لارسون و مریم توزانی.

سمیر حسین/WireImage/Getty Images