امل کلونی برای بازگشت به فرش قرمز با جورج یک لباس سرهمی شیک پوشیده است

تنها چیزی که امل کلونی بیشتر از یک ظاهر فرش قرمز ماندگار دوست دارد، رازی است. وقتی او به یک لباس قدیمی زندگی جدیدی نمی دهد، با چشمان ما حقه بازی می کند و ما را رها می کند که بپرسیم: «آیا این یک لباس است؟ شلوار است؟» همانطور که شناور او را روی فرش قرمز تماشا می کنیم. روز سه‌شنبه، وکیل یک بار دیگر از ما خواست که ظاهر روان او را بررسی کنیم، زمانی که او با لباسی که در ابتدا فریبنده بود بیرون آمد.

با حضور در مراسم جوایز اعتماد شاهزاده در Theater Royal Drury Lane در لندن، همسرش جورج به امل پیوست. این اولین باری است که این زوج در سال 2023 با هم در یک رویداد شرکت می‌کنند، زیرا از زمان برگزاری مراسم Kennedy Center Honors در دسامبر گذشته، در یک وقفه کوتاه از رویداد بودند. در حین بازگشت، این جفت دست در دست روی فرش قرمز روز رفتند، و مثل همیشه شیک به نظر می رسیدند با امل در یک لباس سرهمی برهنه با کمربند چرمی و پاهای شلوار سفید و چین دار که زیر پای او جمع می شد و در برخی مواقع باعث می شد که این قطعه به هم برسد. شبیه لباس جورج، در عین حال، آن را کاملا تک رنگ در یک کت و شلوار خاکستری با یک پیراهن هماهنگ زیر آن نگه داشت.

استوارت سی ویلسون/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

در گالا، شارلوت تیلبری، غول آرایش، و همچنین باریا علم الدین، مادر امل، به کلونی ها پیوستند. دومی با ظاهر برهنه دخترش مطابقت داشت، اگرچه شلوار ساتن او ساختار بیشتری داشت و نباید با دامن اشتباه شود. این چهار نفر قبل از رفتن به داخل برای جشن با هم روی فرش قرمز عکس گرفتند.

نیل ماکفورد/فیلم مجیک/گتی ایماژ

این اولین بار نیست که آمل یک لباس سرهنگی حجیم را در آغوش می کشد. در سپتامبر 2022، این وکیل یک پارچه توری قرمز الی ساب پوشید که به طور مشابه شلواری را به رخ می کشید که می توانست با دامن اشتباه گرفته شود. به نظر می‌رسد امل از توهم نوری خوشش می‌آید، تا ما را سرپا نگه دارد. یا شاید، گاهی اوقات او فقط می خواهد در شلوار راحت باشد در حالی که هنوز فرش قرمز مناسب است.