برای DeSe Escobar، زندگی شبانه یک فرم هنری است

تعداد کمی هستند که به اندازه DeSe Escobar، شهروند مرکزی نیویورک که زندگی شبانه و هنر، موسیقی و مد را به هم متصل می کند، با صدای امروزی آشنا شوند. کلاب گلم، مهمانی همه چیز او، که توسط طراحانی مانند تلفار کلمنس و هنرمند و مجری جولیانا هاکستبل – که هر دو به عنوان دی جی مهمان نیز خدمت می کردند- برگزار می شد، فرهنگ باشگاه نیویورک را در سال های قبل از همه گیری مشخص کرد.

پس از بسته شدن کلاب چاینا، محل اصلی کلاب گلم، در سال 2020، اسکوبار شروع به اجرای نمایش افسانه‌ای خود در جاده‌ها کرد و در مکان‌های متفاوتی مانند کلوپ شبانه سیلنسیو دیوید لینچ در پاریس و یک میخانه ایرلندی در وال استریت، جایی که موسیقی الکترونیک ونزوئلا واندرکایند موسیقی الکترونیکی ونزوئلا در آن حضور داشت، ظاهر شد. آرکا یک دی جی ست غافلگیرکننده را با اشلند ماینز، نوازنده ای که با نام توتال آزادی شناخته می شود، برای مهمانی بعد از ولفگانگ تیلمن اجرا کرد. اسکوبار می‌گوید: «کلاب گلم فضایی است که این شخصیت‌ها می‌توانند خود را ابراز کنند و حضوری ایجاد کنند». حزب به نوعی عملکرد خودش است.»

او می‌گوید که شب‌های بیرون تنها بخشی از مأموریت بزرگ اسکوبار برای تشویق عجیب‌وغریب بودن و آزمایش در نیویورک از طریق موسیقی و مد است. او اخیراً موزیک ویدیوهای دوگانه هایپرپاپ Frost Children و نوازنده و تهیه کننده ساکن نیویورک Quiet Luke را طراحی کرده است و یک خط مد کلاب Glam با برچسب کالاهای چرمی Ratio در دست ساخت دارد که قرار است در بهار امسال عرضه شود. سال گذشته، مجموعه‌ای از قطعات چندرسانه‌ای که مستند گریز از زندگی شبانه او بود، و آنچه او به عنوان «تجربه‌های یک فرد ترنس در نیویورک» توصیف می‌کرد، در گالری Cherish در ژنو به نمایش گذاشته شد. در ماه فوریه، هدی اسلیمان از او دعوت کرد تا در مراسم پس از نمایش سلین در Le Palace در پاریس بچرخد.

اسکوبار نیز مانند اسلیمن قهرمان بین رشته ای استعدادهای جوان موسیقی است. او می‌گوید: «من عاشق این هستم که هدی در کاوش صحنه‌های مختلف بسیار فعال است. او در مورد انجام کارهای میدانی لازم برای درک اینکه چگونه خرده فرهنگ های مختلف مخاطبان خود را می سازند، بسیار باز است. این چیزی است که من نیز همیشه می خواهم به آن ادامه دهم.»

صدای اسکوبار وقتی در مورد موج بعدی دی جی ها، مروجین، گروه ها و بچه های باشگاهی در افق صحبت می کند، غمگین می شود. “نسل جوان، از آنچه من مشاهده کرده ام، به دنبال چیزی منحصر به فرد و بسیار زیرزمینی است. به همین دلیل است که من دوست دارم با این نوازندگان جدید کار کنم. من دوست دارم روی چشم انداز آنها سرمایه گذاری کنم و امیدوارم شاهد تبدیل شدن آنها به ستاره هایی به اندازه آریانا گرانده باشم.”

نوستالژی زندگی شبانه امروزی برای لذت‌گرایی میانسالی، که با عکس‌های فوری کبراسنیک و ضدقهرمانان پاپ مانند اسکای فریرا تجسم می‌یابد، اسکوبار را وادار کرده است تا درباره سفر خلاقانه‌اش فکر کند. او می‌گوید: «مثل من به عنوان یک نوجوان، در حدود سال‌های 2004 یا 2006 است که به دهه 80 نگاه می‌کنم. او یک ضربان مکث کرد، انگار که می خواهد گذشت زمان را پردازش کند. “این در واقع من را کمی وحشت زده می کند.”

Hair by Junya برای Oribe at Streeters; آرایش توسط Kuma برای Bobbi Brown در Streeters; دستیار مو: مای کیمورا; دستیار مد: نولیا روجاس.