اولین آلبوم و گردش گریسی آبرامز با تیلور سویفت

گریسی آبرامز در آوریل 2020، زمانی که تنها 20 سال داشت، در برخی از تاریک ترین روزهای همه گیر، ویدیوی متن ترانه خود را برای تک آهنگ “I Miss You, I’m Sorry” منتشر کرد. به‌طور مناسب، احساس می‌کنید که یک تماس فیس‌تایم با بهترین دوستتان برقرار می‌شود—اگر آن دوست اتفاقی می‌افتد که درونی‌ترین نگرانی‌های خود را به آهنگی آرام‌بخش هدایت کند. اکنون آبرامز انتشار اولین آلبوم کامل خود را جشن می گیرد. رهایی خوب، با یک تور از خودش و یک نقطه افتتاحیه در تور Eras تیلور سویفت.

پس از قرنطینه، آبرامز مجبور شد به سرعت با اجرای زنده برای جمعیت فیزیکی سازگار شود، سال گذشته برای اولیویا رودریگو افتتاح شد و در برخی از غول‌پیکرترین عرصه‌های جهان بازی کرد. «این نوع گردهمایی چیزی است که من آن را بدیهی نمی‌دانم، زیرا چیزی نیست که قبلاً آن را انتخاب کرده باشم. من در تمام زندگی ام یک فرد درونگرا بوده ام و اکنون، به جای اینکه به طور خصوصی و مستقل روی همه چیز کار کنم، این یک خروجی متفاوت است. واقعاً احساس می‌کنم که از موسیقی به روشی درمانی استفاده می‌کنم و می‌توانم آن را با دیگران به اشتراک بگذارم.»

روی صحنه، آبرامز همان حس صمیمیت را ایجاد می‌کند که اولین ویدیو را بسیار موفق کرد، با مجموعه‌های ساده‌ای که آوازهای روان، محاوره‌ای و اشعار اعتراف‌آمیز او را به منصه ظهور رساند. 12 آهنگ در رهایی خوب با فشار و کشش ظریف، آشکار، و گاهی اوقات فرار و کشش روابط عاشقانه (بیشتر محکوم به فنا) دست و پنجه نرم کنید. آبرامز در مورد فرآیند خلاقیت خود گفت: “من در حال ثبت تغییرات و تحولات زیادی در زندگی خود بودم.” وقتی بزرگ شدم، اگر نمی خواستم با کسی در مورد احساسم صحبت کنم، به جای آن می نوشتم. من فکر می کنم که به راحتی می تواند به مکانی تبدیل شود که تجربیات شما بسیار یک طرفه می شود، و روایتی وجود دارد که تصویر کاملی ندارد. من سعی کردم این بار عمیق‌تر کاوش کنم و کمی بیشتر در آینه نگاه کنم که چگونه به روابط زندگی‌ام کمک می‌کنم.»

شانل لباس؛ وولفورد ساق پوش.

آبرامز از آنجایی که به هنرمندی تبدیل می‌شود که می‌تواند برای خودش انگیزه ایجاد کند، آبرامز هیجان‌زده است که کیمیاگری سوئیفت را از نزدیک تجربه کند. آبرامز قبل از اولین اجرای خود با این ستاره گفت: «برای مطالعه روشی که او انجام می دهد، فقط می توانم تصور کنم که زندگی چقدر تغییر خواهد کرد. من برای همیشه بزرگترین طرفدار او بودم و از اینکه او این مکان را به من پیشنهاد داده گیج هستم. دیگر افتتاحیه‌های تور Eras عبارتند از فیبی بریجرز، هیم، و پارامور، که همگی عزیزان مستقل تبدیل به نیروگاه‌ها شده‌اند. من واقعاً برای خواهرخواندگی واقعی که در این زمان وجود دارد سپاسگزارم. این ساختارها و نظام هایی که در طول تاریخ زنان را در مقابل هم قرار داده اند؟ در حال حاضر یک بی اعتنایی کامل برای همه این مزخرفات وجود دارد. من نمی توانم به جای خودم صحبت کنم، اما احساس می کنم برای همه جا هست. خیلی باحال است که آن را جشن بگیریم.»

مو توسط بابی الیوت در گروه دیوار برای کراستاس; آرایش توسط Loftjet در The Only Agency; دستیار عکس: Essence Moseley; دستیار مد: کت کوک.