آنجلینا جولی و هالی بری در فیلم اکشن هیجان انگیز Maude v Maude بازی می کنند

در حالی که جهان در تلاش است تا حدس بزند که جیمز باند بعدی چه کسی خواهد بود، یک پروژه هیجان‌انگیزتر در راه است – اکشن هیجان انگیز. Maude v Maude، که هیچ کس دیگری جز آنجلینا جولی و هالی بری به عنوان بازیگر نقش نخواهد داشت.

جزئیات داستان هنوز در دست نیست، با این تفاوت که این فیلم در چندین مکان جهانی فیلمبرداری می شود و به عنوان یک نوع فیلم «باند در برابر بورن» توصیف می شود. جولی و بری علاوه بر اینکه نمادهای اصلی هالیوود هستند، هر دو از جانبازان ژانر اکشن نیز هستند. جولی با فیلم اصلی 2001 پیشرفت بزرگی هم برای حرفه خودش و هم برای ستاره های زن اکشن داشت. لارا کرافت: توم ریدر مجموعه ای که یک اقتباس بسیار موفق از بازی های ویدیویی بود که یک فرنچایز کامل را ایجاد کرد. او همچنین به عنوان شخصیت اصلی در اکشن هیجان انگیز بازی کرد نمک در سال 2010 و در کنار جیمز مک آووی در اکشن هیجان انگیز سال 2008 تحت تعقیب. سپس بدنام بود آقا و خانم اسمیت، که در آن او نقش یک جاسوس مخفی را در مقابل همسر سابقش برد پیت بازی می کرد.

بری، البته، حرفه ای داستانی و گسترده ای داشته است و اولین زن سیاهپوستی است که برای بازی در درام عاشقانه 2001 اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرده است. توپ هیولا. اما او همچنین تاثیر زیادی در فضای اکشن داشته است و در چندین فیلم در نقش طوفان بازی کرده است مردان ایکس فیلم‌های جینکس در قسمت پرفروش باند یک روز دیگر بمیرو به عنوان متحد کیانو ریو در جان ویک: فصل 3-پارابلوم.

با توجه به اکشن های ترکیبی این زوج و همچنین تأثیر فرهنگی گسترده آنها از اوایل دهه 2000، Maude V. Maude موظف به ایجاد یک چلپ چلوپ است. این زوج قبلاً هرگز در فیلمی با هم بازی نکرده بودند و اخبار مربوط به این پروژه بلافاصله اینترنت را با مشکل مواجه کرد. دفاتر گوشه استودیوی فیلم قبلاً بوده است. گزارش شده است که این فیلم در آخر هفته موضوع یک جنگ مزایده شدید بود که در نهایت توسط Roseanne Liang کارگردان نیوزیلندی برادران وارنر برنده شد.سایه در ابر) کارگردانی خواهد کرد و بری و جولی به عنوان تهیه کننده به آن ملحق خواهند شد.

هر دو بازیگر مشغول پروژه های دیگر هستند. بری در حال حاضر مشغول فیلمبرداری است هرگز رها نکنتریلر در مورد مبارزه مادری با روح شیطانی. جولی که اخیرا کارگردانی کرده است بدون خون با بازی سلما هایک، در فیلم بیوگرافی آینده ایفای نقش خواهد کرد ماریا درباره خواننده اپرا ماریا کالاس به کارگردانی پابلو لارین (اسپنسر).