آنا د آرماس در گفتگوها برای بازی در «جان ویک» اسپین آف، «بالرین»

مراقب 007 پشت خود باشید زیرا ممکن است خائنی در میان شما باشد. ضرب الاجل گزارش می دهد که آنا د آرماس در حال مذاکره برای انصراف است جیمز باند برای یک فرنچایز اکشن دیگر: جان ویک.

اگر این معامله به نتیجه برسد، د آرماس در اسپین آف آن بازی خواهد کرد جان ویک عنوان شده است بالرین “در مورد یک قاتل زن جوان که به دنبال انتقام از افرادی است که خانواده او را کشته اند ضرب الاجل. جان ویک ممکن است طرفداران با این مفهوم آشنا باشند که یک بالرین تمرین می کند تا یک قاتل باشد که در سال 2019 ظاهر کوتاهی داشت. جان ویک: فصل 3 – پارابلوم.

این خبر پس از حضور کوتاه دی آرماس در جدیدترین فیلم باند منتشر شد. زمانی برای مردن نیست علیرغم هیجانی که در مورد نقشش وجود داشت، این بازیگر تنها در یک بخش از فیلم حضور داشت (و احتمالاً حتی کمتر از زندایا در فیلم زمان حضور داشت. تپه). به همین دلیل، منطقی به نظر می رسد که د آرماس فرصتی دیگر برای نمایش فیلم های اکشن خود و یک نقش اصلی در یک فیلم می خواهد. جان ویک به نظر می رسد spinoff مکان مناسبی برای انجام این کار باشد. علاوه بر این، دنیل کریگ گفت که زنان به جای اینکه باند جدید را یک زن بسازند، فقط باید حق امتیاز خود را دریافت کنند. خوب، به نظر می رسد که د آرماس ممکن است از این توصیه استفاده کند.