هایدی کلوم، ملکه سلطنتی هالووین، بازیگران فیلم کوتاه زامبی هستند

برای هایدی کلوم، این فوق العاده ترین زمان سال است. تعداد کمی از مردم به اندازه او از هالووین لذت می برند، و هر ماه اکتبر، او تمام تلاش خود را می کند تا از لباس های پیچیده اش پیشی بگیرد. در سال 2019، کلوم نزدیک به 8 ساعت را روی صندلی استایلینگ سپری کرد، زیرا یک تیم آرایشگر او را در پروتزهای تمام بدن تجهیز کردند و به آرامی او را به یک اندروید عضلانی از اعماق جهنم دیستوپیایی تبدیل کردند. و در حالی که بیماری همه گیر او را مجبور کرد دو سال پیاپی مراسم سالانه لباس هالووین خود را لغو کند، کلوم در عوض یک فیلم کوتاه ترسناک با بودجه کم فیلمبرداری کرد. هشدار اسپویلر، او توسط چهار فرزند مومیایی شده اش – لو، هنری، یوهان، و مدل لنی – کشته شده است – و اکنون، در سال 2021، او دنباله این فصل ترسناک را حذف می کند.

در «Heidi Does Halloween II: Klum’s Day»، او درست از جایی که فیلم سال گذشته متوقف شد، ادامه می‌دهد. دو تا از بچه هایش جلوی تلویزیون نشسته اند و تماشا می کنند شب مردگان زنده. آن‌ها با بی‌احتیاطی ناله می‌کنند که مادرشان برای جشن هالووین امسال در اطراف نیست، اما یک ضربه به در فیلمشان را قطع می‌کند. سورپرایز، این کلوم است که از قبرش زنده شده است، و او یک مادر زامبی است که به معنای واقعی کلمه از هم جدا می شود.

کلوم گفت: “تکه های بدنم می افتد.” مردم. «فیلمبرداری خیلی بد بود!» و مطمئناً اینطور بود – شامی متشکل از اعضای بدن و بقایای غمگین، البته شامل انگشت شست او که در سالاد پرتاب شده بود. تمام فیلم های ترسناک مورد علاقه شما اینجا هستند، از جمله استفراغ پرتابه (او گفت: “به صورت پسر بیچاره من!”)، آدم خواری، و ادای احترام به آلفرد هیچکاک روانی صحنه دوش گرفتن

با توجه به ماهیت همه غم های ساختگی سر صحنه، هر صحنه فقط یک بار فیلمبرداری شد، بنابراین کلوم و فرزندان همبازی او باید هر پلان را عالی می گرفتند. «همه این چیزها زمان می برد و شما نمی توانید [film them] باز هم چون در غیر این صورت یک آشفتگی کامل است،” او توضیح داد. «با فیلم‌های واقعی، مطمئنم که این کار را بارها و بارها انجام می‌دهند، دوش بگیرند. دوباره موهاشونو آرایش کن و دوتا بگیر. ما این کار را فقط در یک برداشت انجام دادیم.»

اگر به دنبال ترس هستید، ویدیوی زیر را ببینید. اما مراقب باشید، هیچ مقدار خون تقلبی ترسناک تر از یک سال دیگر از این بیماری همه گیر لعنتی نیست.