آخرین تبلیغ بیانسه از تیفانی یک مینی موزیک ویدئو به نام Serenading Jay Z است

کمتر از یک ماه پس از اینکه تیفانی و شرکت با اولین نگاه به کمپین بزرگ یک ساله خود با بیانسه و جی زی موج زد (و سپس برخی موج زدند) ، زوج و جواهر لوکس و قدرتمند با تعداد بیشتری بازگشتند. آخرین مورد از “درباره عشق” ، که تیفانی و شرکت آن را “نتیجه همکاری نزدیک و یک دیدگاه مشترک” توصیف می کند ، ویدئویی به کارگردانی امانوئل آدجی است که بیانسه در حال آرامش دادن شوهرش با اجرای “رودخانه ماه” است. ” ماجرا با جی زی با ماشین تحریر شروع می شود و به وضوح بیانسه را که در حال بازگشت به سمت او با هواپیمای خصوصی است ، دوست دارد. بار دیگر ، او از الماس تیفانی استفاده می کند-یک سنگ عظیم 128.54 قیراطی که تنها سه زن دیگر در تاریخ آن را پوشیده اند. (کت سفید با آستین های خز غول پیکر لباس مسافرتی معمولی او را می پوشاند.)

سرانجام ، آنها دوباره به هم می پیوندند ، در آن هنگام بیانسه روی پیانو می نشیند تا آدری هپبورن را مجری کند ، لباس مشکی می پوشد و به او پیشنهاد می دهد عملکرد به یاد ماندنی هپبورن در آهنگ فیلم 1961 را به او نشان دهد. صبحانه در تیفانی. Jay-Z ، به وضوح عاشقانه ، دوربین Super 8 خود را بیرون می آورد ، که در واقع از آن در زندگی واقعی نیز استفاده می کند: در این فیلم کوتاه فیلم هایی وجود دارد که او در حال لبخند زدن بیانسه و کمک به او در پختن شامپاین است. برابر پی است، یک نقاشی مرموز و به ندرت در سال 1982 توسط ژان میشل باسکیات ، دوباره یک تئاتر می سازد و به دیوار در کنار پیانو آویزان می شود. تیفانی و شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: “این یک داستان اشتیاق و اتحاد مجدد است – پیوندی که از فضا و زمان فراتر می رود.”

آخرین قسمت از “درباره عشق” مطمئناً بحث برانگیزتر از قسمت اول است. همانطور که اینترنت در مورد الماس تیفانی مطالعه می کرد ، برخی از خوشحالی در بیانسه به عنوان اولین زن سیاه پوست که سنگ را پوشید ، انتقاد کردند و از او به دلیل این کار انتقاد کردند و آن را “الماس خون” توصیف کردند. (در سال 1877 ، زمانی که کشور تحت استعمار انگلیس قرار داشت ، از معادن کیمبرلی در آفریقای جنوبی بیرون آمد.) در همین حال ، اعتراض کاملاً جداگانه ای بر سر الکساندر آرنو ، مدیر تیفانی و شرکت وجود داشت و اظهار داشت که استفاده باسکیا از رنگ تخم مرغ رابین تخم مرغ یک عامل محرک است. “ادای احترام” به جواهرساز استفان تورتون ، دستیار سابق استودیو نقاش ، در عوض “تصاحب بسیار نادرست از الهام هنرمند” بود. اولین کسی که تا به حال مالک شده است برابر با Pi است، آن دیتون ، موافقت کرد و تا آنجا پیش رفت که آن را “کفر حتی در نظر گرفتن” دانست که تیفانی و شرکت الهام بخش باسکیات بود.

به نظر می رسد هیچ کدام از اینها هیچ تاثیری بر روابط کارترز و تیفانی و شرکت که همچنان در حال پیشرفت است ، نداشته باشد. آنها در حال حاضر بر روی دو فیلم کوتاه دیگر ، به کارگردانی دیکیل ریمشاک و درک میلتون ، و همچنین فعالیت های بشردوستانه مشغول فعالیت هستند. تیفانی و شرکت با BeyGOOD و بنیاد شاون کارتر همکاری کرده و مبلغ 2 میلیون دلار کمک مالی برای دانشجویان در کالج ها و دانشگاه های تاریخی سیاه و یا HBCUs متعهد شده است.