تیموتی شالامت قوانین ترکیب طراحان متعدد برای مت گالا را شکست

مت گالا اینجاست و تیموتی شالامت آماده است تا بیشترین وظیفه خود را به عنوان میزبان مشترک انجام دهد. درست به شکل ، Chalamet هرگز فرصتی را برای تبدیل چیزها به a از دست نمی دهد لحظه، و او در اینستاگرام به صورت زنده پخش شد و از 12 میلیون فالوئر خود دعوت کرد تا در یک پیاده روی معمولی در Upper East Side نیویورک به او ملحق شوند-با یک لباس مجلسی کاملا سفید و مجلل ، با یقه یقه تنگ سفید براق و کفش های کتانی راحت. بعداً ، او لباس خود را با یک کت در قسمت بالا تکمیل کرد.

در جریان زنده ، که او در زیر پست کرد ، Chalamet برای اولین بار دیده می شود که روی نیمکت Met Breuer ، موزه خواهر ، واقع شده است که در چند بلوک از پله های طبقه Met واقع شده است. دوربینی که از گالری های بروئر عبور می کرد و در روز گرم تابستان نیویورک ظاهر می شد ، او را از پشت دنبال می کرد. هنرمند JR بیرون منتظر او بود و آن دو به طور اتفاقی به Met رفتند. چند بلوک اول پیاده روی نسبتاً آرام بود – تعدادی از طرفداران لبخند زدند و دست تکان دادند ، اما وقتی به گالا نزدیک شد ، توسط هواداران هجوم آورد. کسانی که در خانه حضور داشتند با نگرانی تماشا می کردند که چگونه شالامت قبل از پایان ناگهانی پخش زنده مورد حمله قرار گرفته است.

خوشبختانه او چندان بر طرفداران غلبه نکرد ، زیرا دقایقی بعد دوباره روی فرش مت گالا ظاهر شد. شالامت به میزبان ککه پالمر گفت که “ترکیبی از همه چیز” را پوشیده است ، از جمله ژاکت هایدر آکرمن ، یقه اسکی یقه ریک اوونز و چاک تیلور Converses کلاسیک سفید. معمولاً ، شرکت کنندگان لباس Met Gala خود را فقط از یک طراح دریافت می کنند ، اما وقتی Chalamet هستید و میزبان مشترک هستید ، می توانید قوانین را کمی زیر پا بگذارید.

عکس توسط تئو وارگو/گتی ایماژ