کایا گربر به جلیقه کت و شلوار مهر تایید می دهد

شلوار جین تزیین شده ممکن است در میان سلبریتی‌ها کتانی ضروری برای بهار باشد، اما اگر به دنبال یک تاپ برای ست کردن با آن شلوار هستید، شاید چیزی کمی پیچیده‌تر برای جبران زرق و برق که در زیر آمده است، می‌توانیم پیشنهاد دیگری را ارائه دهیم که مورد تایید سلبریتی‌ها باشد. قطعه مطمئناً به زودی کمد لباس ها را تصاحب می کند. ما در حال صحبت با جلیقه‌ها هستیم، و نه، نه جلیقه‌های پلیور، که سال گذشته در زیر نور آفتاب بودند، بلکه جلیقه‌هایی به سبک کت و شلوار که به عنوان پیراهن پوشیده می‌شدند. در واقع، این ظاهر چیز جدیدی نیست، و در چند سال گذشته در حال افزایش است، اما فقط مهر تایید دختر جالبی را از کسی جز کایا گربر دریافت کرد.

سبک مدل خارج از وظیفه گربر به شدت دست کم گرفته شده است. او به ظاهر آرام و کالیفرنیایی تسلط دارد و اغلب دامن‌های بلند را با ژاکت‌های ژاکتی با ژاکت یا ژاکت‌ها با سامباس که در حال حاضر در همه جا حاضر است (و در عین حال تقریباً کاملاً فروخته شده) ست می‌کند. در یک استوری اخیر در اینستاگرام، گربر ظاهری با شیب کمی بیشتر به نمایش گذاشت و سلفی گرفت با جلیقه نواری که روی آن یک روسری ابریشمی طرح‌دار به‌طور تصادفی دور گردنش گذاشته شده بود. جلیقه، اگرچه در بسیاری از زمینه‌ها رسمی بود، اما با شلوار جین و با سینه‌بند مشکی گربر که بیرون زده بود، معمولی و جذاب به نظر می‌رسید.

در حال حاضر، گربر به سختی اولین سلبریتی است که جلیقه ای به این شکل می پوشد. کندال جنر در سال 2021 ظاهر را متحول کرد و استلا مک کارتنی چند فصلی است که از این سبک دفاع می کند. در واقع، ال فانینگ اخیراً در یک شامی که در آن برگزار شد، یک ظاهر استلا با جلیقه پوشیده بود هالیوود ریپورتر ماه گذشته.

دوناتو ساردلا/ هالیوود ریپورتر/ گتی ایماژ

سبک نیز با آن مطابقت دارد جانشینیبالا بردن لوکس کدگذاری شده با الهام که اخیراً در جریان بوده است، زیرا ظاهری داغ به کارگران وال استریت می دهد، مخصوصاً با شلوارهای همسان a la Fanning. یا وقتی با دامن ابریشمی پوشیده می‌شود، می‌توان جلیقه را به گونه‌ای درآورد که با دامن ابریشمی پوشیده می‌شود، مانند مدل سادی سینک، که اواخر سال گذشته هنگام کار در نیویورک، یک مجموعه بسیار شیک و مایل به سفید برونلو کوسینلی را انتخاب کرد.

در حالی که در نگاه اول، جلیقه کت و شلوار می تواند ظاهری نسبتاً محدود کننده به نظر برسد، بسته به نوع استایل شما می تواند واقعاً همه کاره باشد. کمی وقت بگذارید و نحوه انجام آن را برای خود بیابید، زیرا به نظر می رسد این سبک به جایی نمی رسد.

خرید جلیقه کت و شلوار:

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.