“و درست مانند آن” کری بردشاو دوباره سیگار می کشد؟

HBO Max اطلاعات زیادی در مورد آن به اشتراک نگذاشته است و درست مثل آن…، اما شبکه هرگز نیازی به آن نداشت. پاپاراتزی از همان لحظه روی آن بوده است سکسی و شهر راه اندازی مجدد فیلمبرداری در خیابان های شهر نیویورک آغاز شد. به لطف آنها ، ما می دانیم که کری بردشاو دوباره با آقای بیگ (کریس نوث) متحد شده است. ما می دانیم که رابطه آنها این روزها به هر شکل است ، ظهور ناگهانی ناتاشا (بریجت میناهان) آن را بیشتر پیچیده می کند. ما می دانیم که یکی دیگر از دوستان سابق کری ، آیدان (جان کوربت) بازگشته است. و در حالی که آخرین پیشرفت در آن زمان شگفت انگیز به نظر می رسید ، در مقایسه با آخرین مورد هیچ چیز نیست: به نظر می رسد کری به سیگار کشیدن بازگشته است.

در این مرحله ، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا سارا جسیکا پارکر در حال کشیدن سیگار بین صحنه ها بوده است (که خود به خود شگفت آور خواهد بود). با این حال ، با توجه به مجاورت دوربین های بسیار رسمی با پنجره باز خودرو ، کری قطعاً مقصر است. البته ، این مجموعه ای از سوالات جدید را باز می کند. چرا چند دهه پس از ترک این عادت ، کری به آن عادت می کند؟ چرا ، در سال 2021 ، به جای آن vape انجام نمی شود؟ و چرا ، در همه زمان ها ، وقتی آیدان دوباره در تصویر است؟ آیا این یک عمل سرکشی است؟

فیلمبرداری سارا جسیکا پارکر و درست مثل اون … در قسمت فوقانی شرقی نیویورک در 15 سپتامبر 2021.

عکس توسط Gotham/GC از طریق Getty Images

چند سال گذشته – به طور دقیق – 19 سال ، بنابراین در اینجا یک تجدید سریع وجود دارد: اعتیاد به نیکوتین کری یک نقطه اصلی برنامه بود سکس و شهر فصل 3 و 4. سرانجام ، ایدان یک اولتیماتوم ارائه می دهد: بین تنباکو یا خودش انتخاب کند. سیگار کشیدن البته یک عادت ناخوشایند و گاه کشنده است ، اما شیوه آیدان برای تشویق کری برای ترک سیگار از آن زمان مورد بررسی قرار گرفته است. “ما می توانیم درک کنیم که چرا ایدان نمی خواهد کری در اطراف مبلمان گرانقیمت خود سیگار بکشد ، اما ما فکر می کنیم که عشق او به او بستگی به توانایی او در مطابقت با شیوه زندگی او دارد.” ایدان ”پستی که موجی در آن ایجاد کرد SATC fanbase در 2018. “بله ، او مجاز به داشتن مرزهای شخصی است. اما اولتیماتوم او در نهایت منفعل-تهاجمی و خفیف بود. ”

ایدان را فراموش کنید: کری می تواند و باید آنچه را که می خواهد انجام دهد. صرف نظر از این امر ، تجدید حیات اعتیاد او نشان می دهد که چیزی فراتر از آن است که بخواهم بخشی از وقت گرانبهای خود را با بیگ بگذرانم. در پایان روز ، واکنش ما همان چیزی است که بدون شک واکنش کری خواهد بود. سیگار را فراموش کنید: دلیل واقعی برای به صدا در آوردن زنگ هشدار باقی می ماند و درست مثل آن …به نظر می رسد که ایرا کری Forever 21 را پوشیده است.