“پیش فرض” بی جی نواک ، رفتارهای پوچ را به زمان های پوچ می دهد

دقیقاً فرضیه مجموعه گلچین جدید BJ Novak چیست ، پیش فرض؟ به نظر می رسد نکته این است که این “زمانهای بی سابقه” (عبارتی که مطمئناً از بهار 2020 به طور مداوم در اینترنت شنیده اید و دیده اید) برای همه ما سخت و گیج کننده است. اما بستگی به این دارد که کدام قسمت را تماشا کنید.

اگر ما در مورد قسمت اول با عنوان “نوار جنسیتی عدالت اجتماعی” صحبت می کنیم ، که Ayo Edebiri و Tracee Ellis Ross را به عنوان وکلا معرفی می کنند که در یک نوار جنسی با بازی Ben Platt با بازی هزاره بیدار ، برای موکل خود عدالت می بینند ، این مجموعه سعی دارد مفاهیم عدالت اجتماعی را وارونه کرده و فرهنگ را وارونه جلوه دهد. اگر این قسمت است که در آن سوکو و لولا کرک نقش دوست دخترهایی را بازی می کنند که تا به حال با خوشحالی زندگی می کنند تا زمانی که شخصیت کرک وسواس ترول اینستاگرام را پیدا کند (“The Commenter”) ، ممکن است فکر کنید که این یک ارزیابی زبانزدانه از هر کسی است که تلفن هفتگی او وجود دارد. مدت زمان استفاده از صفحه نمایش بسیار بیشتر از حد ممکن است سالم باشد. همچنین تندی در شور مذهبی وجود دارد که آمریکایی ها از فرهنگ عامیانه آن استفاده می کنند ، در قسمتی (“تصنیف جسی ویلر”) که در آن لوکاس هجز نقش خدای پاپ شبیه بیبر را با یک کشیش هیپستر بازی می کند و در مورد خوانش های اشتباه او از مثلهای کتاب مقدس نشت می کند. گوش سلبریتی کیتلین دیور سپس این ادعاها را روی هدست واقعیت مجازی در اد اسنر (در آخرین نقش تلویزیونی این بازیگر فقید) قرار می دهد.

هدف اصلی این مجموعه درک دوران مدرن اغلب مزخرف ما در حالی است که سعی می کند حس عدالت شاعرانه را برطرف کند. این در قسمت دوم (“لحظه سکوت”) که جان برنتال نقش پدری را بازی می کند که دختر 5 ساله اش در تیراندازی در مدرسه جان باخت ، به شدت نشان داده شده است. او به جای تجمع یا اعتراض به لابی اسلحه ، شغلی در بخش ارتباطات آنها پیدا می کند. هر روز ، مطابق با قوانین حمل و نقل باز که از او حمایت می کند ، او بیشتر و بیشتر سلاح گرم با خود به محل کار می آورد و به نقاط مختلف بدنش می بندد. دوست جدید و همکارش (بوید هالبروک) شروع به چشم پوشی از این کار می کند ، اما تا آخرین لحظات اپیزود (که نباید خراب شود) انگیزه های واقعی او آشکار می شود.

اساساً ، همکاری پنج قسمتی نواک در FX و Hulu شبیه است منطقه گرگ و میش ملاقات می کند آینه سیاه با کل بیهوده 18 ماه گذشته مطابقت دارد (و همانطور که در توصیف نمایش آمده است ، واقعاً “ایجاد لحن جدید برای زمان جدید”). بنابراین بیایید به خاطر سیخ شدن فرهنگ پسر سفیدپوست بیدار شویم و برای قانع کننده ترین استدلالی که تا به حال شنیده اید برای یک پلاگین تهویه مطبوع در سطح جهانی (بله ، به طور جدی) بمانید.