سباستین استن و لیلی جیمز ستاره در اولین تریلر «پم و تامی»

اگر انتظار داشتید با فشار دادن بازی در اولین بازی، سباستین استن و لیلی جیمز غیرقابل تشخیص را در نقش تامی لی و پاملا اندرسون ببینید. پم و تامی تریلر، یک دقیقه به آن فرصت دهید. ابتدا، قبل از اینکه ما را با شخصیت های اصلی آشنا کنیم، با ست روگن در نقش رند گوتیه و نیک آفرمن به عنوان تهیه کننده پورن عمو میلتی آشنا می شویم، یادآوری این که این سریال چیزی بیش از تغییر استن و جیمز برای تبدیل شدن به درامر Mötley Crüe است. Baywatch ستاره، اما در مورد نوار جنسی است که باعث یکی از اولین لحظات جنجالی ویروسی در اینترنت شد.

تریلر با شخصیت روگن شروع می‌شود که نوار صمیمی پم و تامی را که هنگام نصب یک سیستم امنیتی برای درامر دزدیده بود، به آفرمن نشان می‌دهد. آفرمن در حالی که نوار بدنام این زوج را در ماه عسل تماشا می‌کند، می‌گوید: «مثل اینکه ما چیزی را می‌بینیم که قرار نیست ببینیم. “این چیزی است که آن را بسیار داغ می کند.”

البته، این تریلر شامل نماهایی از استن و جیمز است، چه در طول رابطه عاشقانه و ازدواج سریع آنها، و چه در انجام کارهایی که آنها را به شهرت رساند. در واقع، آن را در مجموعه ای از Baywatch جایی که به نظر می رسد جیمز پم نوار را برای اولین بار می بیند.

در حالی که تصاویر اولیه از سری هشت قسمتی FX و Hulu بر روی شباهت شدید بازیگران به شخصیت هایی که به تصویر می کشند متمرکز بود، اکنون واضح است که پم و تامی چیزی بیش از این است. این در مورد فضول بودن، اخلاقیات و استانداردهای دوگانه است که وقتی تامی به پم می‌گوید، مشخص شد: «این برای من چیز مهمی نیست. من هم مثل شما در آن نوار هستم، که پم به درستی پاسخ می‌دهد: «نه، مثل من نیستی.»

پم و تامی استن، جیمز، روگن و آفرمن به همراه تیلور شیلینگ و اندرو دایس کلی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال در 2 فوریه در Hulu پخش می شود.