پاپ آپ New West Village Tiffany & Co رویای سوررئالیست است

پاریس ممکن است شهر نورها باشد، اما هیچ مکانی به اندازه شهر نیویورک در فصل تعطیلات نمی درخشد. در روز شکرگزاری، سیب بزرگ را می‌توان ترکیه بزرگ نیز نامید، که با روح تعطیلات از درخت کریسمس مرکز راکفلر تا میخانه گوشه‌ای محلی پر شده است.

البته Tiffany & Co این هیجان بی نظیر را درک می کند. برندی مترادف با ظرافت و انرژی شهر نیویورک، پرچمدار خیابان پنجم آن به خاطر نمایشگرهای نمادین ویترین تعطیلات شهرت دارد. با این حال، امسال، آنها انتخاب کرده اند که عشق را در مرکز شهر نیز گسترش دهند، با یک فروشگاه پاپ آپ لذت بخش West Village که گوهر پنهانی است.

با حسن نیت از Tiffany & Co.

به گفته Tiffany & Co، این فضا که در گوشه خیابان بانک و وست 4 واقع شده است (محل اصلی نیویورک)، از چشم طراح افسانه ای جواهرساز، ژان شلمبرگر، تصور شده است. من تأثیر مجلل او را در اولین بازدیدم از مغازه چند هفته پیش مشاهده کردم. به محض ورود، من را از طریق 3 اتاق منتقل کردند – یکی با ابرهای اثیری و دیگری با ستاره ها و نورهای واقعاً نقطه چین. اتاق آخر، فضایی با رنگ جواهرات کامل با یک کره برفی پر از جواهرات بزرگ، با قدم زدن در یک قفسه کتاب مصنوعی قابل دسترسی است.

با حسن نیت از Tiffany & Co.

البته، در همه اتاق‌ها، بازدیدکنندگان جواهرات درخشانی را برای فروش (یا فقط برای نگاه کردن) پیدا می‌کنند، از کلاسیک تیفانی توسط خود شلمبرگر گرفته تا مجموعه جدیدتر Knot. این فضا اکنون باز است و تا 8 ژانویه 2022 باقی خواهد ماند. توصیه می‌کنم برای داشتن مقداری فانتزی و شادی تعطیلات، آن را بررسی کنید.