رابرت پتینسون از ژانویه 2020 برای اولین بار روی فرش قرمز رفت

شوالیه تاریکی برمی خیزد – ببخشید ، فیلم بتمن اشتباه است ، اما به نظر می رسد با توجه به آخرین بروس وین پس از تقریباً دو سال دیده نشدن ، سرانجام دوباره در انظار عمومی ظاهر شد. بله ، رابرت پتینسون چهارشنبه شب روی اولین فرش خود از ژانویه 2020 روی فرش قرمز رفت.

این بازیگر با کت و شلوار خاکستری برای مهمانی موزه فیلم های سینمایی آکادمی و مهمانی برتر Vanity Fair ظاهر شد. HER به او ملحق شد که در طول شب چندین عکس با او گرفت. این خواننده R&B با لباس سفید Alexandre Vauthier FW21 با پمپ های طلا و عینک آفتابی امضای خود فرشته ای به نظر می رسید. در اواخر شب ، پتینسون همچنین یک عکس زیبا با زویی دشانل گرفت.

در حالی که روی فرش قرمز بود ، پتینسون در مورد آنچه طرفداران می توانند از اولین بازی او در بتمن در سال آینده انتظار داشته باشند ، صحبت کرد که در آن زوئه کراویتز در کنار او به عنوان Catwoman حضور خواهد داشت.

او گفت: “من و زوئه کارهایی انجام دادیم.” تنوع. “این یک چیز کوچک سرگرم کننده استبه شگفتی های کوچک زیادی برای آن وجود دارد. “

این رویداد قابل توجه است زیرا اولین پتینسون از زمان حضور او در نمایش Dior Homme FW در اوایل سال 2020 است. از آن زمان ، او در حال فیلمبرداری جدیدترین فیلم بتمن در لیورپول دیده می شود ، اما در غیر این صورت تقریباً ساکت است. خوشحالیم که او از مرحله عجیب قرنطینه خارج شده است GQ او را در سال گذشته که تلاش می کرد ماکارونی را در مایکروویو قرار دهد گرفتار کرد و البته خوشحالم که او را دوباره به آنجا باز می گرداند ، البته با خیال راحت.

استفانی کینان/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

استفانی کینان/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

استفانی کینان/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ