رائول لوپز از لوار در کیسه “Ana” It و مشاهده آن روی دوآ لیپا و تروی سیوان

پس از انتظار برای همه گیری همه گیر در جزایر کیمن ، طراح ویلیامزبورگ ، رائول لوپز مستقر در بروکلین و مارک مستقل او ، لوار ، ماه گذشته با شکوفایی دوباره وارد فضای مد شدند. او شروع به معرفی مجدد خود را با نمایش در هفته مد نیویورک آغاز کرد-اولین بار در سه فصل-نمایش لباس های مدرن با کت و شلوار دهه 80 ، شانه های پهن ، نوار سنجاق و بندهای چرمی سینه. با این حال ، ستاره نمایش یک کیف کوچک بود که توسط تعدادی از مدلها حمل می شد ، کیفی که ساختار دهه 80 را با حالت 60s ترکیب می کرد ، و دسته گرد محکمی با پایه جعبه ای جابجا می شد. کیف مورد بحث توسط لوپز “آنا” نامگذاری شده است که نام آن از بسیاری از زنان مهم زندگی او گرفته شده است. این دستگاه در بازوهای دوآ لیپا و تروی سیوان دیده شده است ، بنابراین جای تعجب نیست که وقتی این کیف بالاخره برای خرید مصرف کنندگان در اوایل ماه جاری روانه بازار شد ، تنها در دو ساعت و نیم فروخته شد. لوپز در این باره می گوید: “وقتی Y2K احساس می کرد که دنیا به پایان می رسد ، احساس Y2K به نظر می رسید.” W در مورد افت در زیر ، طراح با الهام از پشت کیف ، تصمیم خود را برای فرار از نیویورک در طول همه گیری می گیرد و چرا احساس می کند که مدیون شهر است تا سرانجام بازگردد.

از کیف آنا چه چیزی الهام گرفتید؟

من می خواستم کیفی بسازم که بتواند به معنای واقعی کلمه همه چیز را حمل کند ، اما از روز به شب نیز حمل شود. من فردی نیستم که تمایل دارد به خانه برود و تغییر کند. من برای خودم لباس می پوشم و چیزی را دوست دارم که ظاهر من را کامل کند. فقط می توانم عرق کنم و بروم. ورزش ورزشی در فرهنگ عامه ، مد و حتی تجارت بسیار محبوب شده است – مردم می خواهند یک کیف خوب بپوشند و ظاهر خود را کامل کنند.

عکاسی توسطdaniellelevitt

شما در مورد مایکل کورس و همه گیر بودن او به عنوان الهام بخش برای نام تجاری خود صحبت کرده اید. چه چیزی به طور خاص در مورد او الهام بخش شماست؟

من از ویلیامسبورگ پیش از جنسیت آمده ام و وقتی بزرگ می شوید ، همه جا کیف مایکل کورس را می بینید. وقتی به جمهوری دومینیکن سفر می کردم ، به کاپوت آنجا می رفتم و این بچه ها کیف های MK را حمل می کنند و تخت MK می پوشند. من می گویم: “لعنتی چیه؟” قیمت محصولات در نقطه ای است که به نظر می رسد لوکس است ، اما هنوز هم مقرون به صرفه است. من همیشه گفته ام که می خواهم در سطح ابتدایی مایکل کورس تجمل کنم ، یعنی زیر 300 دلار.

چگونه کیف به دوآ لیپا و تروی سیوان ختم شد؟

می دانید چه چیز دیوانه ای با Troye وجود دارد؟ من نمی دانستم که این اتفاق می افتد و به معنای واقعی کلمه اینستاگرام من تازه شروع به دیوانه شدن کرده است و من می گویم: “لعنتی چه خبر است؟” و هنگامی که من شروع به دیدن Troye کردم و سپس کیف را دیدم ، به نظر می رسیدم ، “گه مقدس”.

[Dua’s stylist]، لورنزو [Posocco]، مارک را دوست داشت و آن را دو یا سه روز پس از نمایش به دست آورد ، که این نیز دیوانه کننده بود زیرا من نیز در مورد آن چیزی نمی دانستم. منظورم این بود که می دانستم آنها قطعات را می کشند ، اما نمی دانستم که به این سرعت پیش می آید. مردم او را در خیابان دیدند و فیلم های اینستاگرامی مانند “دوآ در لوار” دیدند. به یاد دارم که ناهار بودم و می گفتم: “خدای من”. و این همان حس و حال است: آنا برای همه است ، از تروی تا دوآ. این فقط یک فرد خاص یا یک جمعیت شناسی خاص نیست. من به مردم می گویم: “لوار طرفدار فرهنگ است. برای همه است. ”

کت دوآ پوشیده چطور؟ کی بیرون میاد؟

دیشب این دوست بسیار خوبم به من نزدیک شد و داشت از کت ناراحت می شد. مجبور شدم به او بگویم نمی دانستم چه زمانی در دسترس خواهد بود زیرا ما کم کم راه اندازی می کنیم. نمی خواهم زیاد دیوانه شوم. استراحت به من زمان داد تا در مورد نام تجاری و نحوه مدیریت آن تجدید نظر کنم. قبلاً ، احتمالاً می خواستم بگویم: «همه چیز را رها کن! بیایید همه پول را بگیریم! ” اما در حال حاضر ، من بیشتر به دنبال پیروزی آهسته و پیوسته در مسابقه هستم.

من می خواهم به تدریج شروع به آوردن چیزها کنم. ما قصد داریم کیسه بزرگتر آنا را در قطره بعدی قرار دهیم. سپس ، پس از آن ، ما شروع به انداختن تمام اصول اولیه می کنیم ، و پس از موارد اساسی ما شروع به انداختن همه کت ها می کنیم. ما می خواهیم همه کارها را قبل از تعطیلات انجام دهیم تا همه چیز به موقع دریافت شود.

شما اخیراً از یک وقفه مد در جزایر کیمن بازگشتید. چه شد که تصمیم به استراحت گرفتید؟

انجام این کار به عنوان یک هنرمند ، به عنوان یک طراح ، به عنوان یک انسان واقعاً خوب بود. ما خیلی مشروط هستیم که روی این چرخ همستر باشیم ، و من همیشه از استراحت می ترسیدم. یعنی از آن به بعد استراحت نکرده بودم [Hood By Air] در ’05 یا ’06 ، من مستقیماً وارد لوار شدم. مردم به من مادر بزرگ می گویند زیرا همه به من مراجعه می کنند و از من مشورت می خواهند. من همیشه با دختران مشورت می کنم ، اما نمی دانستم که خودم افسرده ، کم آب و کم خواب هستم. سرانجام ، دوست گفت: “تو بیمار به نظر میرسی” و من واقعاً چنین کردم. من حتی نمی دانستم که از نظر روحی ، جسمی و احساسی این همه سختی را پشت سر گذاشته ام.

به طرف جزایر کیمن دویدم و این لطف نجات دهنده من بود. یک برند مانند یک کودک است ، شما باید آن را پرورش دهید ، باید آن را تغذیه کنید. این وقفه امکان تولد دوباره و تجدید حیات برای لوار را فراهم کرد. من توانستم آن را به روشی بازگردانم که بسیار پرورش یافته و دوست داشتنی باشد و بتوانم آنچه را که برای پیشرفت در آینده نیاز دارد به آن بدهم.

چه شد که تصمیم گرفتید برگردید؟

به نوعی ، من نمی خواستم نیویورک را ناامید کنم. من نمی خواستم همه این افرادی را که دوست دارم ، جامعه ام ، از بین ببرم. آنقدر احساس خوبی داشتم که در ماه مه برگشتم. در آن زمان ، من مجموعه را آماده استفاده کرده بودم – بیش از یک سال قبل آن را ترسیم کرده بودم ، اما آماده نبودم [at that time]به احساس می کردم صدف هستم و به همین دلیل این مجموعه از یک صدف الهام گرفته شده است. من این ظاهر بسیار سخت را دارم ، اما از داخل نرم و نرم هستم. پرورش این مروارید زیبا مدت زیادی طول کشید.

شما به نام تجاری سابق خود ، Hood By Air اشاره کردید ، که همزمان با لوار از طریق شاین الیور دوباره احیا می شود. آیا اخیراً اصلاً با شاین صحبت کرده اید؟

ما خیلی از یکدیگر حمایت می کنیم من عاشق شین هستم ، این خانواده است. من نمی دانستم که او برمی گردد چون من اینجا نبودم ، اما ما در بسیاری از موارد واقعاً شبیه هم هستیم و یکسان فکر می کنیم. [Hood by Air is another] کودک من. مانند زمانی است که شما نوزاد را به دنیا می آورید و والدین از هم جدا می شوند ، اما آنها هنوز در روابط خوبی هستند. شاین حضانت کودک را بر عهده داشت ، اما من هنوز وارد خانه می شوم و می گویم: “اوه ، خیلی زیباست. من آن را دوست دارم. این فوق العاده است. ” و او در نمایش من به پشت صحنه می آید و شروع به دیوانه شدن می کند. احساس می کنم مردم می خواهند ما دشمن باشیم ، اما ما واقعاً اینطور نیستیم.

آیا می توانید سبک خود را در سه کلمه توصیف کنید؟

رئیس نهایی

ظاهر روزانه شما چگونه است؟

وقتی فقط مشغول انجام وظایف هستم ، شلوارهای عرقی ، دکمه دار و مربی یا پاشنه بچه گربه می پوشم. گاهی احساس می کنم کمی زنانه تر هستم.