داکوتا جانسون در جدیدترین نگاه خود، خنثی های بی انتها را با هم ترکیب می کند

داکوتا جانسون در یک تور سبک دوموند است. او پس از تماشای جدیدترین شوی تفریحی گوچی در سئول، کره جنوبی، اکنون رم، ایتالیا را لمس کرده و فوراً شروع به ساختن پرونده خود برای گفتمان آرام لوکس و قدیمی پولی که در ماه‌های اخیر شایع بوده است، کرد.

این بازیگر 33 ساله که در پایتخت ایتالیا بیرون آمد، لباسی بدون لوگو به شکل شلوار پالاسو گشاد و دکمه کتان صورتی انتخاب کرد. این پیراهن که تا نیمه دکمه های آن بسته شده بود، انرژی بسیار مدیترانه ای تابستانی می داد، به خصوص وقتی که بر روی شلوار برنزه باشد.

تصاویر MEGA/GC/Getty Images

در حالی که ما به دیدن جانسون در گوچی عادت کرده ایم، این بازیگر این لباس را با یک کیف شنل دوتایی لحافی و تخت باله چرم مشکی ست کرد. او این مجموعه ساده را با چند تکه جواهرات نقره ای و عینک آفتابی لاک پشتی کامل کرد.

در ماه‌های اخیر، کاربران رسانه‌های اجتماعی، زیبایی‌شناسی خاص و اغلب خنثی را به عنوان «پول قدیمی» و «لوکس آرام» برچسب‌گذاری کرده‌اند. عروسی سوفیا ریچی (با وجود اینکه مملو از انبوهی از Chanel بود) یکی از نمونه‌های فراوان رسانه‌های اجتماعی از این پدیده بود. در حالی که این گفتمان کاملاً تکراری شده است، گروه غیر رسمی جانسون نشانگر جذابیت همه کاره این سبک است. با توجه به اینکه او یک ستاره نسل سوم هالیوود است، برای بازیگر زن نیز مناسب است.

جانسون اخیراً در نمایشگاه گوچی در سال 2024 در سئول، کره جنوبی شرکت کرد و در آنجا یک مجموعه مشکی الهام گرفته از لباس زیر زنانه متشکل از چرم و مش را پوشید. در حالی که ممکن است هنوز ندانیم چرا او در رم است، اما او اخیراً برنامه‌های شلوغی داشته است – با آخرین تلاش او به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال کمدی. لیز خوردن. او همچنین قرار است در فیلم مارول بازی کند مادام وب در مقابل سیدنی سوینی، که در صدر سال آینده منتشر می شود.