به نظر می رسد که میلی بابی براون با جیک بونگیووی نامزد کرده است

میلی بابی براون در نقش یازده بعد از فصل پنجم و آخرین سریال کلاه خود را خواهد گذاشت چیزهای غریب اواخر امسال به پایان می رسد، اما به نظر می رسد درست به موقع می رسد زیرا او آماده می شود تا نقش دیگری را در زندگی ایفا کند، نقش یک عروس. روز سه شنبه، این بازیگر 19 ساله در اینستاگرام عکسی به اشتراک گذاشت که بسیاری آن را به عنوان اعلام نامزدی او می گیرند.

براون تصویری را که خطی از «عاشق» تیلور سوئیفت را ربوده، زیر عکس نوشته است: «الان سه تابستان عاشقت بودم، عزیزم، همه‌شان را می‌خواهم». این عکس سیاه و سفید بازوهای جیک بونگیووی را نشان می دهد که دور بازیگر زن پیچیده شده است، که دستانش روی او قرار گرفته است و یک حلقه الماس بزرگ را به نمایش می گذارد. به نوبه خود، Bongiovi، تصویری از همان عکسبرداری را به اشتراک گذاشت که این زوج در حالی که منظره اقیانوس را در آغوش گرفته اند، نشان می دهد. این جوان 20 ساله پست خود را شرح داد: “برای همیشه”.

اکنون، بسیاری مردد هستند که این خبر را اعلام نامزدی بدانند، زیرا هیچ کجا براون این خبر را تأیید نمی کند، اگرچه به نظر می رسد این دقیقاً همان چیزی است که حلقه، محل قرارگیری آن و انتخاب زیرنویس ها به آن داده شده است. سن نامزدها نیز احتمالاً می‌تواند باعث بی‌اعتنایی شود، زیرا آنها نسبتاً جوان هستند، در 19 و 20 سالگی.

براون و بونگیووی (که، بله، پسر خواننده مشهور جان بون جووی است) برای اولین بار در ژوئن 2021 شایعات عاشقانه را برانگیختند و سپس در نوامبر همان سال به رسمیت شناخته شدند. از آن زمان، این زوج نسبتاً در مورد رابطه خود صحبت می کنند و اغلب عکس ها و به روز رسانی های خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند. در دسامبر 2022، براون عکس‌هایی را با Bongiovi در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که پایان سال را جشن می‌گرفت و او را «شریک زندگی» نامید. Bongiovi همچنین به براون پیوسته است در تعداد انگشت شماری از فرش‌های قرمز، از جمله فرش‌های اولین نمایش چیزهای غریب فصل چهار و انولا هلمز 2.

Cindy Ord/Getty Images Entertainment/Getty Images