بهترین لحظات زوج قدرت از جشنواره فیلم کن 2023

در طول تاریخ ۷۶ ساله خود، جشنواره سالانه فیلم کن تعدادی از بزرگ ترین زوج ها را در زمینه فیلم، مد و موسیقی جذب کرده است. از آنجلینا جولی و برد پیت، جورج و امل کلونی گرفته تا بلیک لایولی و رایان رینولدز، پس‌زمینه رمانتیک کوت دازور محیطی عالی برای زوج‌های سرشناس است که در مرکز صحنه قرار می‌گیرند. برگزاری جشنواره امسال هیچ تفاوتی با زوج های قدیمی و عاشقانه های جدید نداشته است.

ما همچنین شاهد هجوم حضور والدین و خواهر و برادرها بوده‌ایم – به ویژه با اوما تورمن و پسرش لوون و همچنین کیت بلانشت و پسرش داشیل. با این حال، رفت و آمدهای خانوادگی لحظاتی را که ما روی فرش انتظار داشتیم، متوقف نکرده است. بازیگرانی مانند اسکارلت جوهانسون و کرستن دانست با همسرانشان کالین جوست و جسی پلمونز ظاهر شدند و دوآ لیپا به سختی مرد جدید خود رومن گراواس را در هفته افتتاحیه این رویداد معرفی کرد. در زیر، همه زوج های برجسته جشنواره فیلم کن 2023 را جمع آوری کرده ایم

ریتا ویلسون و تام هنکس

آندریاس رنتز/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

ریتا ویلسون و تام هنکس که اوایل این ماه 35 سالگی ازدواج خود را جشن گرفتند، در اولین نمایش فیلم وس اندرسون شرکت کردند. شهر سیارکی، که در آن هنکس در کنار نام هایی مانند اسکارلت جوهانسون، مارگو رابی، آدرین برودی و تیلدا سوینتون و دیگران ظاهر می شود.

اسکارلت جوهانسون و کالین جوست

Daniele Venturelli/WireImage/Getty Images

جوهانسون، ستاره اصلی شهر سیارکی، به همراه همسرش کمدین کالین جوست در اولین اکران فیلم موردانتظار شرکت کرد. این زوج که یک پسر 2 ساله دارند، در سال 2017 با هم آشنا شدند و سه سال بعد ازدواج کردند.

دوآ لیپا و رومن گاوراس

استفان کاردیناله – Corbis/Corbis Entertainment/Getty Images

کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس

مارک پیاسکی/فیلم مجیک/گتی ایماژ

کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس در سال 1998 با هم آشنا شدند و دو فرزند به نام‌های دیلن و کریس دارند. این جفت در اولین نمایش شرکت کردند ژان دو بری در شب افتتاحیه جشنواره فیلم دختر آن‌ها کریس نیز همراه بود و اولین حضور این دختر 20 ساله در این رویداد بود.

کرستن دانست و جسی پلمونز

مارک پیاسکی/فیلم مجیک/گتی ایماژ

کرستن دانست و جسی پلمونز با گروه‌های مشکی زیبا روی فرش قرمز هماهنگ شدند. هر دو بازیگر در حین فیلمبرداری با هم آشنا شدند فارگو در سال 2016 و سال گذشته ازدواج کرد. آنها دو پسر دارند، انیس 4 ساله و جیمز 14 ماهه.

سلما هایک و فرانسوا هانری پینو

مارک پیاسکی/فیلم مجیک/گتی ایماژ

سلما هایک، بازیگر مکزیکی-آمریکایی و فرانسوا هنری پینو (رئیس و مدیر عامل کرینگ) در سال 2009 با یکدیگر ازدواج کردند. در جشنواره امسال، این زوج در اولین نمایش این فیلم بسیار جذاب به نظر می رسیدند. قاتلان ماه گل.

آلیشیا ویکاندر و مایکل فاسبندر

مایک مارسلند/WireImage/Getty Images

زوج بازیگر و هنرپیشه آلیشیا ویکاندر و مایکل فاسبندر برای اولین بار روی صحنه رفتند. فایربرند– بازیگر سوئدی در نقش کاترین پار در کنار جود لا در فیلم آینده بازی می کند. ویکاندر و فاسبندر سر صحنه فیلمبرداری با هم آشنا شدند نور بین اقیانوس ها و طی مراسمی خصوصی در ایبیزا اسپانیا عقد کرد.

کالیستا فلکهارت و هریسون فورد

Daniele Venturelli/WireImage/Getty Images

بازیگر آمریکایی کالیستا فلکهارت در سال 2002 با هریسون فورد ستاره ایندیانا جونز آشنا شد و هشت سال بعد ازدواج کرد. این جفت در اولین نمایش شرکت کردند ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت در جشنواره فیلم کن امسال