ال فانینگ به پوشیدن لباس همه در کن ادامه می دهد

بیش از یک هفته از حضور ال فانینگ روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن می گذرد، غیبت طولانی مدتی ناراحت کننده با توجه به بزرگی ظاهر او از فرش قرمز افتتاحیه جشنواره در سه شنبه گذشته. در حالی که برای بازیگر خیلی خوب است که قبل از تمام شدن هفته یک بار دیگر از پله ها برود، او قبلاً مقدار زیادی چمدان خود را جمع کرده و به سمت فلورانس رفته است. خوشبختانه، او هنوز در حال ارائه نگاه است. در واقع، طی چند روز گذشته، این بازیگر آنقدر گروه‌های قابل توجه را به نمایش گذاشته است که با رویداد اصلی کشور رقابت می‌کند.

فانینگ ثابت کرده است که چیزی بیش از نشان دادن بهترین های قدیم و جدید را دوست ندارد، و اخیراً همین کار را انجام داد و ظاهری را ارائه داد که اتفاقاً از بازیگر زن پیرتر است و دیگری که اولین بار چند ماه پیش ظاهر شد. ابتدا، اجازه دهید در مورد لباس قدیمی اسکار د لا رنتا صحبت کنیم که از بهار 1993 توسط Cherie Balch از Shrimpton Couture تهیه شده بود، که فانینگ برای شرکت در یک رویداد Cartier High Jewelry در چهارشنبه شب پوشید. نیم تنه‌ای سیاه‌رنگ به باسن فانینگ برخورد کرد و سپس به دامن لای لای لایه‌ای بیرون زد. فانینگ و استایلیستش، سامانتا مک‌میلن، ظاهراً یک رز سفید و رفل را به باسن چپ او اضافه کردند و لباس را با یک چوکر الماس مشکی کارتیه و موهای زن بازیگر به‌صورت سلطنتی بلند کرده بودند.

و در حالی که لحظه ODLR همه چیز در مورد ظرافت بود، نگاه دوم او ماهیت هنری تری را تجسم می بخشید. این در واقع قبل از لباس اسکار بود، زمانی که او هفته گذشته در کن بود، اما ما اکنون فقط نگاهی به آن داریم. ما قبلاً در مورد لباس نقره‌ای دیوانه‌کننده‌ای که فانینگ از مجموعه پاییز 2023 پاکو رابان برای مهمانی کن آن‌ها انتخاب کرده بود، می‌دانستیم، اما معلوم شد که فانینگ اخیراً دو لباس دیگر از همان مجموعه را پوشیده است. او همچنین یک لباس کلاسیک فلزی Rabanne به رنگ طلایی را بیرون کشید که از قطعات مثلثی فلز و حاشیه ایجاد شده بود. سپس، بازیگر یکی از لباس‌های جولین دوسنا از همکاری مجموعه با Fundació Gala-Salvador Dalí را دنبال کرد. فانینگ لباس آبی را به نمایش گذاشت که دارای بریدگی‌هایی روی تنه و سینه و همچنین جزئیات ظریف‌تر زنجیره بود. اثر دالی در سال 1994، “رویای ناشی از پرواز زنبور به دور انار یک ثانیه قبل از بیداری” روی دامن چاپ شده است و دو ببر را در حال پریدن به سمت یک زن برهنه، یکی در حالی که توسط ماهی خورده می شود، نشان می دهد. چاپ سوررئالیستی این لباس باعث شد که فانینگ و مک‌میلن مدل‌های ساده‌تری داشته باشند، موهای بازیگر را پایین نگه دارند و فقط یک لب قرمز به آن اضافه کنند، تقریباً مثل اینکه او لقمه‌ای از انار قرمز آبدار روی لباسش زده باشد.

جای تعجب نیست که ایوان راس کاتز فانینگ را “یک زن مت گالا” نامیده است. و خوشبختانه، به نظر می رسد که ما لحظات بسیار بیشتری به سبک فنینگ در پیش داریم. این بازیگر رزرو شده و مشغول است. او به تیموتی شالامه در فیلم زندگی‌نامه باب دیلن می‌پیوندد، یک ناشناخته کاملو همین دیروز اعلام شد که او قرار است در این درام روانی بازی کند هرس گل رز در کنار کریستن استوارت و جاش اوکانر. البته این بدان معناست که اگرچه ممکن است کمی منتظر بمانیم، تورهای مطبوعاتی Fanning و اولین نمایش ها در افق داریم.