ال فانینگ از کمک کارل لاگرفلد برای استایل دادن به نگاه خود در مراسم Met Gala بهره مند شد

هنگامی که تم مت گالا به شخص خاصی ادای احترام می کند، همانطور که رویداد 2023 با کارل لاگفلد انجام شد، کمی احساسات به ترکیب اضافه می شود. کسانی که در طول زندگی و حرفه‌ی لاگرفلد از این امتیاز برخوردار بودند، از تجربیات خود با این طراح استفاده کردند تا طرح‌ها و ارائه‌های معناداری ارائه دهند. در طول مصاحبه های فرش قرمز، بسیاری در مورد زمانی که با لاگرفلد مشترک بودند صحبت کردند، اما ما استدلال می کنیم که هیچ کس خاطرات خود را به گروهی بهتر از ال فانینگ هدایت نکرد.

قبل از فرش قرمز دوشنبه شب، فانینگ در اینستاگرام عکسی را که لاگرفلد برای کتابش از او گرفته بود به اشتراک گذاشت. ژاکت سیاه کوچولو، وقتی فقط سیزده سال داشت. “وقتی برای اولین بار شنیدم که تم Met Ball به افتخار کارل لاگرفلد بود، شروع کردم به فکر کردن به خاطراتی که با هم به اشتراک گذاشته بودیم. «همه کسانی که در تصویر دیده می‌شوند، همان کت مشکی شانل را می‌پوشیدند و اگرچه همه ما یکسان می‌پوشیدیم، کارل به سبک‌ها و شخصیت‌های فردی ما اجازه داد تا نحوه پوشیدن ژاکت را مشخص کند. برای پرتره من، او تصمیم گرفت تاج گل مروارید را روی سرم بگذارد و ژاکت را روی لباس سفیدی که من واردش کردم بگذارد.

هنگامی که فانینگ به فرش قرمز رسید، بلافاصله مشخص شد که چگونه آن تجربه با لاگرفلد الهام‌بخش ظاهر ویوین وست‌وود او برای آن شب بود. این بازیگر یک لباس توری بدون بند و عاج با یک ژاکت کرپ مشکی برش‌دار در بالا پوشیده بود. فانینگ در حالی که از پله ها بالا می رفت دسته گلی تازه در دست داشت در حالی که یک تاج گل همسان، که توسط استاد استیون جونز، میلینر بود، روی سرش نشسته بود و تداعی کننده تاج گلی بود که لاگرفلد 12 سال قبل روی آن گذاشته بود.

در کپشن اینستاگرام خود، فانینگ توضیح داد که نه تنها از آن الهام گرفته است ژاکت سیاه کوچولو عکس، اما همچنین عروس کلاسیک شانل، که او برای اولین بار در اولین شوی مد خود، در پاییز 2011 ارائه مد لباس شنل با آن روبرو شد. او نوشت: “عروس پایانی کارل همیشه بهترین است.” می‌خواستم بی‌گناهی پرتره‌ای را که از من گرفت، با سنت کارل در پایان دادن به هر نمایش با دیدگاهش از عروس شانل ترکیب کنم.» او توضیح داد که ایده اصلی او شامل توری نمی‌شود، اما با دیدن استفاده آندریاس کرونتالر از پارچه در مجموعه‌های اخیر عروس ویوین وست‌وود، نظرش تغییر کرد. او می‌گوید: «به دلایل واضح می‌خواستم یک ژاکت مشکی کوچک در ظاهرم بگنجانم و موهایم را به عنوان اشاره‌ای به اشاره داماد که در پایان شب یک ژاکت را روی شانه‌های عروسش می‌اندازد، داخلش کردم».

تیلور هیل/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

حتی در پشت جواهرات او برای شب معنایی وجود داشت. فانینگ توضیح داد که، در ژاکت سیاه کوچولو لاگرفلد دوست داشت که جواهرات او “تقایقی است و طوری که فقط یک دختر 13 ساله آن را انجام می دهد” ترکیب شده است. بنابراین، روز دوشنبه او یک گردنبند دانه قهوه از مجموعه Grain de Cafe Cartier به گردن داشت، همان گردنبندی که گریس کلی زمانی در یک پرتره سلطنتی در سال 1955 می پوشید. سفیر کارتیه تصریح کرد: «این قطعه قدیمی متعلق به من نیست، بلکه چیزی است که برای امشب قرض گرفته‌ام». نتیجه همه این تصمیمات ظاهر برجسته ای بود که با کمک افراد مختلف از جمله به نوعی لاگرفلد ایجاد شد.

مجموعه اسکرین نقره ای// تصاویر گتی