کیم کارداشیان و پیت دیویدسون سابقاً در یک مراسم مت گالا شرکت کردند

وقتی افراد مشهور در همان شب به یک مکان می‌روند، به همان اندازه پتانسیل برای یک لحظه نمادین فرش قرمز وجود دارد که برای برخورد ناخوشایند با یک دوست قدیمی یا شعله آتش وجود دارد.

مت گالا روز دوشنبه مملو از فرصت برای دومی بود و تعداد زیادی از بازیگران مشهور مشهور در میان شرکت کنندگانش وجود داشت. البته رابرت پتینسون و کریستن استوارت علاقه مشترک نوستالژیک ما را برانگیختند. اما همه نگاه ها معطوف چند نفر از پیشکسوت های اخیر بود – کیم کارداشیان و پیت دیویدسون.

این جفت که نه ماه با هم قرار داشتند و در سال 2022 از هم جدا شدند، نمی توانستند مکان مناسب تری را برای دیدار مجدد خود انتخاب کنند. یک سال از حضور پررنگ آنها در مت گالا سال گذشته می گذرد – هم به دلیل جفت نامحتمل آنها و هم به دلیل انتخاب لباس بحث برانگیز کارداشیان.

بنیانگذار SKIMS با دانستن اینکه پوشیدن لباس رسمی مرلین مونرو سخت است، به Vogue گفت که امسال او “فقط می‌خواست احساس زیبایی داشته باشد.” لباس شیاپارلی سفارشی و کرست پوشیده شده با بیش از 50000 مروارید آب شیرین مناسب است. او گفت: “من مروارید می خواستم” و افزود: “من فکر می کنم، کارل چیست؟”

علیرغم قدم زدن روی فرش در همان زمان، به نظر می‌رسد که آنها تا زمانی که داخل موزه نبودند، زمان یک به یک – یا بهتر است بگوییم، دو در یک – نداشتند. آنها با آشر در حال مکالمه ای که دوست داشتیم استراق سمع کنیم، عکس گرفتند.

آنها در مورد چه چیزی صحبت می کردند؟ کیم چه گفت که باعث شد پیت آن چهره را بسازد؟ بوسیدند یا چی؟

ما تنها کسانی نیستیم که به دنبال پاسخ برای این سوالات سخت هستیم. در پاسخ به برخورد به ظاهر بسیار صمیمانه آنها، اینترنت غوغا می کرد.

Kevin Mazur/MG23/Getty Images Entertainment/Getty Images

Kevin Mazur/MG23/Getty Images Entertainment/Getty Images