کیم کارداشیان در واقع برای قرار ملاقات به جزیره بومی استاتن پیت دیویدسون رفت

چه زمانی صفحه ششم من در نوشتم در تیتر “کیم کارداشیان وارد نیویورک بومی پیت دیویدسون می شود” که اکنون به طور گسترده مورد تمسخر قرار گرفته است. دبلیوکانال Slack، “لما بدانم اگر او به استاتن آیلند برود، پس ما یک داستان داریم…” خب، همانطور که مشخص است، طبق گزارش TMZ و هم، طبق گزارشات، کارداشیان اکنون در استاتن آیلند با دیویدسون دیده شده است. صفحه ششم. خوب یا بد، ما اکنون، در واقع، یک داستان داریم.

برای جمع بندی، پس از به اشتراک گذاشتن یک بوسه صحنه ای در شنبه شب زنده ماه گذشته، کارداشیان و دیویدسون در آخر هفته در حالی که دست در دست روی یک ترن هوایی در مزرعه ترسناک Knott در بوئنا پارک، کالیفرنیا گرفته بودند، دیده شدند. منابع داخلی به سرعت از طریق مطبوعات شایعات منتشر کردند که این دو “فقط دوستان” بودند. قابل قبول به نظر می رسید. این جفت با کورتنی کارداشیان و نامزدش تراویس بارکر آنجا بودند. بارکر همچنین با Machine Gun Kelly، دوست دیرینه دیویدسون، در موسیقی همکار نزدیک است.

این بار اما بیرون رفتن دیویدسون و کارداشیان بیشتر صمیمی بود. بنا به گزارش ها، شاهزاده کالاباساس از سوئیت خود در هتل ریتز-کارلتون در منهتن عقب نشینی کرد و به سمت استاتن آیلند، که اغلب آن را «محله فراموش شده» نیویورک می نامند، رفت (معلوم نیست که آیا او سوار کشتی شده، با ماشین از بروکلین عبور کرده یا رسیده است. از طریق وسایل تجملی دیگر). TMZ سپس ادعا می کند که او وارد درب پشتی یکی از سه مکان رستوران زنجیره ای ایتالیایی Campania در استاتن آیلند شده است. صفحه ششم می افزاید که آنها به تنهایی روی پشت بام رستوران غذا خوردند (جایی که گران ترین کالای منو یک پیتزای سنتی سیسیلی 30 دلاری است که به 12 تکه تقسیم می شود). توسعه پس از دیگری می آید صفحه ششم گزارشی که ادعا می کند کارداشیان توسط دیویدسون “محور” شده است – اما به نوعی، آیا تا به حال همه ما مجذوب نشده ایم؟

اگرچه، اگر کاملا مجذوب دیویدسون نیستید، باید اضافه کنیم که این کمدین نه تنها در استاتن آیلند متولد و بزرگ شده است، بلکه همچنان در آنجا زندگی می کند. در واقع، تا آوریل سال جاری بود که دیویدسون فاش کرد که از خانه مادرش نقل مکان کرده و به آپارتمان خود در استاتن آیلند رفته است. او حتی در این فیلم بازی کرد پادشاه استاتن آیلند. به عبارت دیگر، گردش کارداشیان برای او به جزیره کمی بیشتر از یک ملاقات معمولی به نظر می رسد.

با این حال، لکه بینی تاریخ شام مشخص نمی کند که دقیقاً چه اتفاقی می افتد. جفت شدن کارداشیان و دیویدسون مانند یک رویای تب رسانه ای تبلوید به نظر می رسد، و ما مطمئن هستیم که کارداشیان بدون شک باید به خوبی از آن آگاه باشد. چرا این را نمی دوشید و توجه رسانه ها را به راحتی جلب نمی کنید؟ به علاوه، این یک راه آسان برای کیم است تا پس از جدایی از کانیه وست، دوباره ایده قرار ملاقاتش را دوباره مطرح کند. اگرچه، از نظر واقعیت رابطه، جفت شدن هنوز یک تناسب عجیب به نظر می رسد. کارداشیان یک وکیل مشتاق، غول تجارت و مادر چهار فرزند است. دیویدسون یک جوان 27 ساله است که به تازگی از خانه مادرش نقل مکان کرده است و به نظر می رسد تمایلی به نقل مکان به منهتن ندارد چه برسد به کالاباساس.