“کلمه L” یک سری اصلی است که نیاز به بازبینی دارد

خوش آمدید به W باشگاه تلویزیونی که در آن W سردبیران مجله فصلی از یک برنامه تلویزیونی را انتخاب می کنند که به شما توصیه می کنند تماشای زیاد داشته باشید. این هفته ، استفانی اکارت ، نویسنده کارکنان توصیه می کند که آن را به عقب بریزید.

فصل دوم از The L Word: Generation Q به طور رسمی در حال انجام است و قسمت چهارم شنبه پخش می شود. برای استقبال از راه اندازی مجدد ، لازم نیست سری اصلی را مشاهده کرده باشید ، اما من در مورد نسخه aughts از همین احساس را دارم کلمه L که ایدی برایانت اخیراً گفته است W او احساس می کند سوپرانوها: “اگر نمایش را ندیده اید ، دیوانه شده اید.” به عبارت دیگر ، این نمایش باید آنقدر نمادین باشد. این اساساً پاسخ جامعه LGBTQ+ است سکس و شهر.

اگر باور نمی کنید ، از ابتدای فصل 1 شروع کنید: اولین قسمت در بالاترین سطح تاریخ خلبان تلویزیون قرار دارد و تمام شخصیت های اصلی شش فصل آن را از 2004 تا 2009 به طور کامل معرفی می کند. آنها ” دوباره همه-شگفت انگیز!-لزبیان ، و بین گروه ، آنها با هر لزبین در دوران اولیه LA در ارتباط بوده اند (و احتمالاً فریب داده اند) (نگاه کنید به این بخش از “نمودار” آلیس ، که نقشه جنسی صحنه را نشان می دهد. در مرکز همه اقدامات صریح و تلویزیونی کابلی ، شین (کاترین مونیگ) ، آرایشگر موی فوق العاده داغ است که قلب هر کسی را که همیشه با او دشمنی می کند می شکند. دانا (ارین دانیلز) نیز دائماً روی زنان چرک می زند ، اما تمام تلاش خود را برای پنهان کردن آن می کند. او یک تنیسور حرفه ای در حال رشد است و می ترسد که رابطه جنسی او چگونه می تواند بر حرفه او تأثیر بگذارد. همچنین آلیس (لیشا هیلی) ، مجری پرحاشیه ای که تبدیل به مجری برنامه (و دوجنسگرا در حال بهبودی) شده است که بخش کلیدی و لذت بخش راه اندازی مجدد است. در مورد مجری فیلم تینا (لورل هولومن) و کارگردان هنری قدرتمند بته (جنیفر بیلز) ، این زوج که مدتها به عنوان “TiBette” شناخته می شدند ، متعالی هستند.

و سپس Jenny Schecter ، یک نویسنده جوان ساده لوح است که در قسمت 1 در مجاورت TiBette حرکت می کند. او به سرعت وارد حلقه آنها می شود – و آشفته ترین عضو آن می شود. او تقریباً غیرقابل تحمل است ، اما به من اعتماد کنید: ارزش این را دارد که فقط شاهد این باشید که ساندرا برنهارد در فصل 2 او را تحریک می کند. در مورد ستاره مهمان برجسته فصل 1 ، اسنوپ داگ نقش دانا را به “آینه کارناوال عجیب” زن رقیب بازی می کند. شین

کلمه L دوره خود را قبل از لغو “نپرس” نگو و قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان پیش رفت. و برای بسیاری در جامعه LGBTQ+-البته مخصوصاً لزبین ها-این زندگی را تغییر داد و می دهد. سرانجام ، بازنمایی وجود داشت – و نمایشی بسیار سرگرم کننده در آن. اما این بدان معنا نیست که سریال تاریخ ندارد. بسیار شبیه به سکس و شهر، ستاره های آن بیشتر سفید ، زنانه ، باریک و طبقه متوسط ​​رو به بالا هستند. (به استثنای بته و خواهر مزاحمش کیت ، که توسط پام گریر با شکوه به تصویر کشیده شده است.)

با این وجود ، من نمی توانم از خود بپرسم: چرا چنین نشد کلمه L وضعیت اصلی فرقه را در اختیار بگیرند سکس و شهر؟ شاید همه این شکستن مرزها با درجه R باعث شد که در آن زمان چیزی غیر از طاقچه نباشد. اما این روزها ، پاسخ آلیس به شخصیتی که The Chart of the Lezbians شهر را “این کل دنیای دیوانه و کوچک” توصیف می کند ، واقعی تر از همیشه به نظر می رسد: “دیوانه ، بله ، اما نه کوچک.”