کایلی جنر در تلاش برای حفظ روند زیبایی ابروهای خود را از دست داد

کایلی جنر در حال برداشتن پرده روی روند “وگویش خون آشام” است، و واقعیت های سفید کردن ابروهای خود را برای دستیابی به ظاهر شبح آور مد روز که اخیرا فیدهای اینستاگرام را فرا گرفته است، آشکار می کند. در ویدئوی اخیر، این ستاره رئالیتی نگاهی از درون به روال آرایش خود ارائه کرد و در حین انجام این کار، اعتراف کرد که با عواقب بزرگی از سفید کردن ابروهای خود مواجه شده است.

در “رازهای زیبایی” برای ووگجنر نشان داد که چگونه “کایلی گلم کلاسیک” خود را انجام می دهد، یک آرایش نسبتا طبیعی با کمی صورتی روی لب ها و گونه ها، و همچنین یک خط چشم بالدار ظریف. در اواخر این روال، جنر به ابروهایش رسید و برای آن از مداد ابروی آناستازیا بورلی هیلز استفاده کرد. جنر در حالی که آنها را با اسپولی برس می کشید، گفت: «قبلاً ابروها کانون نگاه ما بودند. ما همیشه این ابروهای پرپشت را انجام می دادیم. اکنون ابروها تمرکز اصلی ما نیستند.»

در حالی که جنر مسواک زدن را با مداد دنبال می کرد، فاش کرد که اخیراً با یک حادثه مرتبط با ابرو روبرو شده است که او را مجبور کرده است تا از ظاهر ابروی پرپشت خود چشم پوشی کند. او توضیح داد: «من فقط باید این فیلمبرداری کمپین را انجام می‌دادم و آن‌ها می‌خواستند ابروهای سفید رنگی داشته باشند. متأسفانه آریل تجادا، آریل تجادا، آرایشگر جنر، سفید کننده را کمی طولانی مدت باقی گذاشت و ابروهایش افتاد. به احتمال زیاد، جنر اغراق می کند و فقط یک مشت مو ریخته است، زیرا ابروهایش هنوز باقی مانده است. این روزها مدل‌ها، اینفلوئنسرها و افراد مشهور دیگر بدون هیچ ابرویی راه می‌روند و جنر یکی از آنها نیست. با این حال، او گفت که در حال حاضر “در تلاش برای بازگرداندن آنها” است، اگرچه این وضعیت او را خیلی اذیت نمی کند. او گفت: «اشکال ندارد زیرا ابروهای نازک داخل هستند.

به نظر می رسد کمپین مورد بحث هنوز منتشر نشده است، اگرچه به نظر می رسد که در ابتدای سال فیلمبرداری شده است، زیرا در همان زمان بود که جنر عکسی با ابروهای سفید شده در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. جنر ظاهر خون‌آشامی را با یک تاپ هوداکووا متحول کرد و تصویری کاملاً زیبا ایجاد کرد، اما باید منتظر باشیم تا تصاویر کمپین را ببینیم تا تصمیم بگیریم که آیا کل این مصیبت ارزشش را داشت یا خیر.