چگونه چهره‌شناس ستاره، جوانا چک، پوست افراد مشهور را برای مت گالا آماده می‌کند

برای جوآنا چک، متخصص مراقبت از پوست، هفته‌های منتهی به مراسم مت گالا شلوغ‌ترین هفته‌های سال است. چگونه او زیبایی‌شناس انتخابی A-list شد؟ او کار خود را به عنوان متخصص صورت شخصی آنا وینتور آغاز کرد، سپس عشق را به خانواده اش و مهمانان دعوت کرد و از آن زمان جادوی خود را بر روی چهره های کیم کارداشیان، هیلی بیبر، سیدنی سوینی، لیلی جیمز و بسیاری دیگر اعمال کرد. ما بین جلسات میکروجریان با چک آشنا شدیم تا از نحوه آماده‌سازی پوست مشتریان مشهورش برای اولین دوشنبه ماه مه مطلع شویم – و از او راهنمایی بگیریم که چگونه ما انسان‌های فانی ساده می‌توانیم خودمان را در خانه به بهترین شکل نشان دهیم.

برخی از درمان‌های درون استودیویی که اغلب در فیشال‌های قبل از مت گالا استفاده می‌کنید چیست؟

روشی که بیشتر به آن اعتقاد دارم دست خودم است. در ابتدای هر درمان، من یک ماساژ بافت عمیق صورت انجام می دهم. سپس، ما عضلات را با تحریک عضلانی هدفمندتر، با جریان ریز – نه فقط روی صورت، بلکه در بازوها، بالاتنه، شکم و باسن نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم. این یک درمان تقویت کننده و سفت کننده عالی است، به خصوص اگر میهمان لباس مجلسی بدون بند یا لباس پوشیده باشد. و من عاشق تحریک انرژی ATP در سلول های پوست با اولتراسوند و نور LED هستم. سونوگرافی به محصولات اجازه می دهد تا سریعتر به پوست نفوذ کنند.

اگر هر گونه برآمدگی یا بافت زبری وجود دارد، مطمئن می شوم که پوست به خوبی لایه برداری شده است – این به معنای لایه برداری عمیق نیست! من معمولا از میکرودرم ابریژن الماس یا لایه برداری آب اولتراسوند استفاده می کنم. من سعی می کنم از لایه برداری شیمیایی اجتناب کنم، زیرا نمی خواهم هیچ واکنش ناخواسته ای نداشته باشم.

وقتی همه چیز شکل گرفت و مجسمه سازی شد، من عاشق استفاده از سرما درمانی روی ماسک جلبک یا نوعی ماسک ورقه ای هستم. این به منجمد کردن همه چیز به شکلی که من ایجاد کردم کمک می کند، در حالی که التهاب و تورم احتمالی را کاهش می دهد.

آیا محصولاتی وجود دارد که مشتریان شما تمایل دارند قبل از فرش قرمز تهیه کنند؟

من آنها را با چند ماسک به خانه می فرستم. این روزها اغلب ماسک ورقه‌ای خود من است که حاوی خاکستر آتشفشانی هوازده است – بسیار روشن‌کننده، بسیار آبرسان و مملو از مواد معدنی و ویتامین‌ها. توصیه می‌کنم از آن‌ها در حالی که میله‌های کرایو یا تکه‌های یخ را روی آن قرار می‌دهند، استفاده کنند.

و من عاشق داشتن ویتامین C مناسب آنها هستم. من عاشق تتراهگزیل دسیل آسکوربات هستم [an oil-soluble version of vitamin C] به عنوان یک ماده تشکیل دهنده به شما درخشندگی می دهد، به شما روشنایی می دهد. این برای برخی از انواع پوست است. برای دیگران، اگر بسیار واکنش‌پذیر هستند – مثلاً اگر در حال پرواز هستند یا برآمدگی‌های روزاسه دارند، من سرم تسکین‌دهنده خود را پیشنهاد می‌کنم. این روزها افراد زیادی را می بینم که پوست بیش از حد درمان شده اند. به همین دلیل آن را ایجاد کردم. حاوی مقدار زیادی اسید هیالورونیک، آلانتوئین، بتائین و عصاره توت فلفل است که منقبض کننده عروق است – اگر تمایل به سیاهی دور چشم دارید، یک ترفند عالی این است که آن را زیر چشم قرار دهید.

دو محصول برای بدن که من عاشق آنها هستم لوسیون درمالاک و روغن ویتامین A، C، E محصول مراقبت از پوست Environ هستند. هیچ چیز بیشتر از این نرم کننده نیست. آنها را شب می پوشید، و سپس صبح از خواب بیدار می شوید و هر برآمدگی که داشتید از بین رفته یا نرم تر شده است. این سریعترین، احتمالاً در زندگی من است که تفاوتی را با استفاده از یک محصول تجربه کردم.

چند روز قبل از Met Gala اکثر مشتریان صورت خود را انجام می دهند؟

ما در مورد یک گروه کاملاً مسئول در مورد ظاهر خود صحبت می کنیم. آنها خیلی چیزها را می دانند. آنها مربیان و سرآشپزهای خود را دارند، از لحظه ای که دعوت می شوند شروع به آماده شدن می کنند. با مشتریان ثابت خود که در نیویورک مستقر هستند، ما زود شروع می کنیم: زمانی که آنها درمان های هفتگی را برای شش هفته قبل از رویداد انجام می دهند، دوست داریم. اما اکثرا سه تا چهار روز قبل با مهمان شروع به کار می کنیم. و سپس همیشه چند نفر در ثانیه آخر هستند که در روز قبل پرواز می کنند و ما آنها را یکشنبه خواهیم دید. در روز رویداد، ما به طور پیوسته از ساعت 7 صبح تا 3 بعد از ظهر کار می کنیم، درست تا زمانی که مردم آرایش و آرایش خود را شروع کنند.

آیا درمان یا تکنیکی در خانه وجود دارد که برای هر کسی که رویداد بزرگی در پیش دارد توصیه کنید؟

قبل از انجام هر کاری در خانه، توصیه می کنم با یک متخصص ارتباط برقرار کنید – حداقل یک مشاوره FaceTime رزرو کنید. چیزی که برای دوست شما مفید است ممکن است برای شما مفید نباشد، و مهم است که درک کنید نیازهای فردی شما چیست.

ساده ترین کارها برای انجام در خانه، ابزارهای سازگار با نتفلیکس هستند – کارهایی که می توانید در حین انجام چند کار انجام دهید، زیرا به این معنی است که شما واقعاً به طور مداوم از آنها استفاده خواهید کرد. من ماساژور دستی خودم، NuFace و لیزر Lyma را توصیه می کنم. من عاشق لیزر نیستم، زیرا فکر می کنم گرما می تواند برای پوست بسیار مخرب باشد، اما Lyma این نگرانی را از بین می برد.

برای بدن، اگر پوست شما می تواند آن را تحمل کند، مسواک زدن خشک را توصیه می کنم. انجام آن را دو بار در هفته، شش هفته قبل شروع کنید. جریان خون را تحریک می کند که مواد مغذی و اکسیژن را به سطح پوست می رساند. این شما را زیبا، روشن و صاف خواهد گذاشت. که در ترکیب با روغن درمالاک و ACE، شما واقعاً آماده هستید. شما برای تابستان خود آماده شده اید. شما برای شریک زندگی خود آماده هستید. شما برای فرش قرمز آماده شده اید. شما برای خودتان آماده اید.

در هفته‌های منتهی به یک رویداد، چه راه‌های دیگری وجود دارد – فراتر از استفاده از محصولات یا ابزار خاص مراقبت از پوست – که افراد می‌توانند مطمئن شوند که پوستشان در روز بزرگ به بهترین شکل به نظر می‌رسد؟

من به مشتریان توصیه می کنم که به رژیم غذایی خود توجه کنند – معمولاً غذا خوردن شهودی است، شاید به سراغ غذاهای ضد التهابی بروند. من پیشنهادهای دکتر استفان گاندری را دوست دارم: قند یا لبنیات زیاد مصرف نکنید. مطمئن شوید که به اندازه کافی می خوابید و آب کافی می نوشید.

پروبیوتیک ها برای پوست متعادل مهم هستند و من ویتامین C، ویتامین D و مواد معدنی مانند روی و منیزیم را دوست دارم که برای سیستم عصبی و دستگاه گوارش شما مفید هستند. متخصص تغذیه من، لورن اسلایتون، مکمل های عالی درست می کند. او چند نوع مختلف منیزیم دارد، یکی به نام Chill Pills که به خواب کمک می کند، و دیگری به نام شماره دو، که به شما کمک می کند شماره دو را طی کنید. بسیاری از زنان از یبوست رنج می برند، اما ما در مورد آن صحبت نمی کنیم! اگر مایعات را در خود نگه دارید، چای قاصدک، سیب و گوجه فرنگی – بدون پوست یا دانه آنها که می تواند التهابی باشد – به تخلیه آن کمک می کند.

آیا محصولات یا درمان هایی وجود دارد که شما توصیه می کنید؟ پرهیز کردن قبل از یک رویداد؟

لیزر و پرکننده. ممکن است دچار کبودی غیرمنتظره شوید، یا ممکن است آسیب دائمی ایجاد کنید. اگر اهل بوتاکس هستید، این کار را یک ماه قبل انجام دهید. شما کمی حرکت در پیشانی خود خواهید داشت – خوب است، باعث می شود شما زنده به نظر برسید! و اگر از آن کبودی کردید، از بین خواهد رفت. بدون استخراج ثانیه آخر – باید هفت تا ده روز قبل آن را انجام دهید. از نظر روتین در خانه: سه روز قبل از یک رویداد، استفاده از تونرهای لایه بردار را متوقف کنید. فقط تونرهای متعادل کننده را انجام دهید. کمی ملایم تر باشید، روی هیدراتاسیون تمرکز کنید.

اگر مشتری در روز یک رویداد بزرگ دچار آکنه شد، چه کاری را توصیه می کنید؟

آخرین مت گالا، کری مولیگان با کوهی که روی پیشانی‌اش رشد کرده بود، به سراغ من آمد. و ما چکاری باید بکنیم؟ ما هر دو در حال تصمیم گیری هستیم. او می‌گوید: «جوانا، کوهی هست» و من می‌گویم: «آنجا هست.» بنابراین گفتم: “میدونی چیه، بیا بریم دنبالش.” بنابراین من دو برش خود را انجام دادم، زیرا این فیزیک است: اگر دو سوراخ کوچک وجود داشته باشد، یکی مایع را آزاد می کند. مانند فنجان قهوه ما از استارباکس، یک دهانه وجود دارد و یک نقطه کوچک در پوشش وجود دارد.

کاملا کار کرد. ما روز را نجات دادیم. اما من انجام این کار را به طور معمول توصیه نمی کنم، و من قطعا خودکشی را توصیه نکنید اگر یک متخصص زیبایی از یک لانست کوچک استفاده می‌کند، شما فقط یک ریز برش ایجاد می‌کنید که خیلی سریع بهبود می‌یابد، در حالی که پوست خود را می‌تراشید و در مورد آن لجباز هستید، در این صورت واقعاً دچار دلمه می‌شوید.

به نظر شما بهترین و کامل ترین راه برای پاکسازی و تنظیم مجدد پوست پس از ساعت ها آرایش کامل صورت چیست؟

ابتدا آنچه را که می توانید با دستمال پاک کننده آرایش پاک کنید. به این ترتیب، ما همه آن را روی پوست ماساژ نمی دهیم. سپس، از یک پاک کننده روغن یا مومیایی استفاده کنید. این به بهترین وجه تمام لایه های باقیمانده را می شکند. این کار را یک یا دو بار انجام دهید، سپس از یک پاک کننده ژل استفاده کنید. شستشو را به طور متناوب بین روغن و ژل ادامه دهید تا زمانی که پارچه شستشوی شما کاملا تمیز شود. در پایان از ماسک خاک رس مرطوب کننده استفاده کنید. اگر چیزی گیر کند، به عنوان یک ضداحتقان منافذ عالی عمل خواهد کرد. چند دقیقه روی آن نگه دارید، سپس آن را با آب فعال کنید و با یک پد پنبه ای آن را بردارید. پس از آن، از هر چیزی که برای شما مفید است استفاده کنید. من قطعا از یک تونر متعادل کننده استفاده می کنم، سپس از یک ماسک فوق العاده آبرسان – یک ماسک ورقه ای یا فرمول مبتنی بر کرم استفاده می کنم.

در نهایت، چه نکاتی برای زنده به نظر رسیدن پوست در هنگام خماری و/یا کم خوابی وجود دارد؟

فقط ملایم باش آب بنوشید. صبحانه مورد علاقه خود را بخورید و در صورت نیاز قهوه بنوشید. مردم می گویند: “خدای من، قهوه خیلی آب بدنت را کم می کند.” نه. قهوه باعث افزایش سرعت ترشح مایعات از بدن شما می شود. شما مایعی بیش از آنچه که در غیر این صورت آزاد می کنید آزاد نمی کنید. سریعتر خواهد رفت. اما شما بیشتر منتشر نمی کنید.

دوش آب سرد گرفتن. مهم نیست چقدر خسته هستید، 20 تا 30 دقیقه پیاده روی کنید. بیرون بروید، به خورشید نگاه کنید و از آنجا شروع کنید. از مغزتان شروع کنید. چون باز هم می‌توانم به شما بگویم روغن‌ها را بگذارید و چیزهایی قرار دهید، اما از اینجا شروع نمی‌شود. آروم باش. چرت بزن اگر سردرد دارید ادویل را مصرف کنید.