چگونه هوئون یونگ از مدل Louis Vuitton به ستاره “Squid Game” رفت

ناظران نزدیک باند از قبل دقیقاً می دانند هوئون یونگ کیست: او یک مدل برتر برای طراحان تراشه های آبی بوده و سالها در مجلات در سراسر جهان ظاهر شده است. با این حال ، در حدود یک هفته گذشته ، شهرت یونگ به لطف همبازی وی در نقش “نه.” 067 اینچ بازی ماهی مرکببه درام بقا در مورد یک بازی اسرارآمیز و مرگبار که به عنوان یک نسخه اصلی Netflix برای مخاطبان کره جنوبی تولید شده است ، در سراسر جهان ویروسی شده است. تد سراندوس ، مدیر محتوای Netflix این هفته مدعی شد که این برنامه به زودی می تواند از قدرت کنار برود بریگرتون به عنوان بزرگترین موفقیت اصلی Netflix تا کنون. مدیر اجرایی در کنفرانس کد Vox Media گفت: “ما از نظر محبوبیت جهانی آن را نمی بینیم.”

این یک کودتای حرفه ای برای یونگ است (به هر حال این اولین نقش بازیگری او است). بنابراین ، چگونه این جوان 27 ساله از مسیرهای Louis Vuitton به بالای پربیننده ترین رتبه بندی Netflix رسید؟ در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید آمده است.

HoYeon Jung در واقع کار خود را شروع کرد مدل برتر بعدی کره بعد از چند مدلسازی اولیه

به نوعی ، یونگ موفقیت خود را مدیون امپراطوری کوچک بین المللی تایرا بنکس است. در حالی که یونگ مدلینگ را شروع کرد و در هفته مد سئول به عنوان یک نوجوان 16 ساله کار می کرد ، به زودی خود را در رقابت در فصل چهارم مدل برتر بعدی کره در 2013. او در قسمت دوم به سه نفر آخر رانده شد و هفته بعد حذف شد ، اما در قسمت پنجم به مسابقات بازگشت. او در دو قسمت نهایی مسابقه ای معمولی برنده شد و به عنوان یکی از نایب قهرمانان به پایان رسید.

در حالی که مدل برتر بعدی آمریکاشهرت وی در راه اندازی مشاغل قانونی مدلینگ مشکوک است ، که لزوماً در مورد برخی از نسخه های بین المللی صادق نیست ، به ویژه نسخه کره ای مجموعه واقعیت. هیون جی شین ، مدلی که یونگ را شکست داد ، شغل موفقی دارد و هفته گذشته فقط تعدادی از برنامه ها را در میلان از جمله فندی و ماکس مارا پیاده روی کرد. مدل سورا چوی فصل قبل برنده شد و یکی از سوپرهایی بود که روز یکشنبه در نمایش “Fendace” فندی و ورساچه شرکت کرد.

در سال 2016 ، او اولین باند بین المللی خود را پس از رنگ آمیزی موهای سرخ کرد

عکس توسط پیتر وایت/گتی ایماژ

بلافاصله پس از ظاهر شدن او در مدل برتر، یونگ به طور پیوسته در کره کار می کرد و در نسخه های مختلف مجلات مانند مجلات ظاهر می شد ووگ، او و W برای چند سال. در سپتامبر 2016 ، او روی باند های بین المللی ظاهر شد. به گزارش Models.com ، اولین باند بزرگ بین المللی او برای افتتاحیه مراسم بهار 2017 مراسم افتتاحیه در هفته مد نیویورک بود (واقعیت جالب: در آن نمایش خاص همچنین وپی گلدبرگ ، ایدی برایانت ، راشیدا جونز و ناتاشا لیون حضور داشتند). چند روز بعد ، یونگ برای مارک جیکوبز قدم می زد ، سپس در همان ماه در میلان در برنامه های آلبرتا فرتی و فندی ظاهر شد و اولین بازی خود را در پاریس به عنوان انحصاری لوئیس ویتون انجام داد (او همچنان مورد علاقه خانه) W او را به عنوان یکی از ده مدل برتر در اواخر سال 2016 معرفی کرد.

اما در این مرحله ، چیزی به طور قابل توجهی از او تغییر کرده است مدل برتر روزها. یونگ موهای خود را با رنگ قرمز تند رنگ آمیزی کرد که در اوایل مدلینگ تبدیل به نماد اصلی او شد.

یونگ کمپین های رزرو کرد و به طور منظم باند شد

عکس توسط پیتر وایت/گتی ایماژ

پس از اولین حضور موفق بین المللی ، یونگ به موشک بازی کرد تا برجسته شود. او به زودی در مجلات مد غربی ظاهر شد بازار هارپرز و عشق، یک کمپین Sephora را که توسط Inez & Vinoodh گرفته شده بود رزرو کرد و یکی از اولین کمپین های بزرگ مد خود را برای Louis Vuitton Pre-Fall 2017 به ثمر رساند.

در پایان سال 2017 ، او همچنین اولین کار خود را در صفحات W در یک عکس پر از سوپر مدل که به عنوان عکس خداحافظی ادوارد انینفول قبل از رفتن او به عنوان سردبیر روزنامه انگلیسی عمل کرد ووگ

یونگ همچنین به دلیل سبک خیابانی اش مشهور شد

عکس از جیمی مک کارتی/گتی ایماژ برای مارک جیکوبز

حرفه او در چند سال آینده به پیشرفت خود ادامه داد. او برای پیاده روی به سراغ ژان پل گولتیه ، شانل می رفت Haute Couture، و Bottega Veneta در میان چندین مورد دیگر. او حتی یک کمپین Gap را به ثمر رساند. در تمام این مدت ، یونگ به دلیل سبک قاتل “مدل خارج از وظیفه” مشهور شد و مورد علاقه عکاسان سبک خیابانی قرار گرفت.

در سال 2018 ، او همچنین شخصیت پشت صحنه خود را برای نشان داد W با فیلمبرداری از تجربه پشت صحنه خود در هفته مد نیویورک.

تنهایی او به عنوان یک مدل در جهان سفر می کرد و او را به بازیگری ترغیب کرد

در مصاحبه اخیر با W کره ، یونگ اعتراف کرد که می داند زندگی او آنطور که در اینستاگرام نشان داده شده ممکن است الهی به نظر برسد. او به مجله گفت: “به نوعی ، اینستاگرام فضایی است که من آنچه را که می خواهم نشان دهم ویرایش و نمایش می دهم.” “اما در یک نقطه ، من فکر کردم ،” آیا من واقعاً این شخص هستم؟ ” مردم از ظاهر درخشان من خوششان می آید ، اما از نظر من ، من فردی بسیار متفاوت از او هستم. ” به گفته وی ، واقعیت این است که او در طول سالهای گذشته زمان زیادی را صرف مطالعه یا مطالعه فیلم یا تماشای فیلم کرده است. او می گوید: “در تعطیلات ، من وقت زیادی را در خانه به تماشای فیلم ، خواندن کتاب و تفکر می گذراندم.” “اکنون که به آن فکر می کنم ، اگر آن زمان را نداشتم ، احتمالاً نمی توانستم بازیگری انجام دهم. من با فیلم و کتاب تنهایی ام را برطرف کردم و میل شدیدی داشتم تا احساسم را از طریق بازیگری بیان کنم. بنابراین در فصل تعطیلات ، من به کره آمدم و کلاس های بازیگری را گذراندم. ”

بازی ماهی مرکب نه تنها اولین بازیگری او ، بلکه اولین ممیزی او بود

یونگ پس از گذراندن کلاسهای بازیگری ، یک عامل بازیگری را برای خود مهیا کرد. اولین فیلمنامه او زودتر از آنچه انتظار می رفت رسید و معلوم شد بازی ماهی مرکببه از او خواسته شد که نوار تست را ارسال کند ، و در نهایت آن قسمت را دریافت کرد. پس از موفقیت فرار این برنامه ، ما شک داریم این آخرین حضور او در تلویزیون باشد. البته سطح شهرت جدید او نیز بدین معناست که مشتریان سابق مد او به زودی دوباره تماس می گیرند. شاید دفعه بعد ، او خود را در ردیف اول پیدا کند.