ناتاشا لیون کت و شلوار موسکینو با لبه سورئالیستی می پوشد

در تنوعدر رویداد سالانه Power of Women، ناتاشا لیون با تغییری در لباس‌های معمولی به سبک کت و شلوار برجسته شد. قطعه شطرنجی مشکی و سفید Moschino در امتداد سجاف نامتقارن می چرخید و دارای سرآستین های حلقه دار، یقه مشکی و دکمه های طلایی بزرگ در اشکال نامتقارن بود. او کیفی به همان الگوی طراح را روی یک زنجیر طلایی حمل می کرد و یک جفت پمپ مشکی به تن داشت.

موی زنجبیلی که علامت تجاری لیون بود برای این مراسم با یک فرچه تازه صاف شد و او یک مانیکور قرمز روشن را به رخ می‌کشید که به حال و هوای زن حرفه‌ای دهه 80 گروه سوررئالیست احترام می‌گذاشت.

ریموند هال/GC Images/Getty Images

او همچنین لحظاتی را به جشن دوستی با او اختصاص داد صورت پوکر داشا پولانکو که در ابتدا با او در صحنه فیلمبرداری کار می کرد، همبازی بود نارنجی سیاه جدید است.

اسلاون ولاسیک/فیلم مجیک/گتی ایماژ

لیون در این مراسم در کنار جودی بلوم، کلی ریپا، رزی پرز و میکالا جائه رودریگز مورد تجلیل قرار گرفت و از این فرصت برای جمع آوری کمک های مالی برای مرکز اجتماعی باشگاه دختران Lower East Side استفاده کرد.

«به عنوان یک دختر جوان در شهر نیویورک، همیشه جایی برای رفتن یا دختران دیگری برای یادگیری نداشتم. به همین دلیل است که حضور در اینجا برای جشن گرفتن باشگاه دختران Lower East Side بسیار جالب است.» لیون در مورد این سازمان قدیمی گفت. نه فقط به این دلیل که آنها دوستان و همسایگان من هستند، بلکه به این دلیل که هیچ سازمان دیگری مانند آن در این سیاره وجود ندارد. آنقدر خارج از این دنیا است که می‌توانید به معنای واقعی کلمه به آنجا بروید و در مریخ بنشینید یا در سیاره‌نمای آنها از راه شیری پرواز کنید! یک سیاره‌نما، می‌توانید تصور کنید… در خیابان هشتم و خیابان D!»

او افزود: «آنها از طریق برنامه‌های رایگان، در طول سال و نوآورانه، جوانان را با علایقشان پیوند می‌دهند، کنجکاوی آنها را جشن می‌گیرند و به هدایت انرژی خلاقانه‌شان کمک می‌کنند. این جمله را شنیده اید که برای بزرگ کردن یک بچه یک روستا لازم است. اما من شما را بزرگ می‌کنم و می‌گویم که برای تغییر دنیا نیاز به یک باشگاه دختران است.»

در جدیدترین نمایشش صورت پوکرلیون نقش چارلی کیل، محققی را بازی می‌کند که هر هفته در سریال رایان جانسون یک راز را کشف می‌کند. این نقش به دنبال سریال او در نتفلیکس است عروسک روسی، داستانی درباره دو نفر در دهکده شرقی است که بارها و بارها مرگ را تجربه می کنند تا اینکه بفهمند چگونه در طول زندگی به یکدیگر کمک کنند. در او تنوع روی جلد، لیون در مورد اینکه چگونه بزرگتر شدن این نقش ها را وارد زندگی او کرد صحبت کرد.

او گفت: “مردم ناگهان پذیرای عجیب و غریب بودن و خاص بودن من شدند.” “این یک کنجکاوی واقعی است که وقتی من 40 ساله شدم، مردم می گفتند، “ما برای این کار ناراحت هستیم.”