قدردانی از سبک شش دهه شارون استون

شارون استون کار خود را در ابتدای دهه 90 در مقابل آرنولد شوارتزنگر آغاز کرد فراخوان کلاین بدان معناست که با رفتن به عنوان یکی از بانوان برجسته مارتین اسکورسیزی ، نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در نقش یک زورگیر محکوم به نام زنجبیل ، او همچنین بهترین سبک دهه را روی فرش قرمز به نمایش گذاشت. کارت پستال از لبهبه عنوان مثال ، فیلم مایک نیکولز در سال 1990 با مریل استریپ ، استون را برای اولین بار با شلوار جین مادر پوشیده بود ، که پس از آن مجموعه ای از کت های موتور سیکلت ، جداکننده های دو تکه ، چاپ یوزپلنگ و سربند در چند سال آینده دنبال شد. با نزدیک شدن به دهه ، استون به دنبال نگاه کردن به لباس مردانه بود و در عوض لباسهای خود را بیرون کشید ، مخصوصاً در گالاهای amfAR ، جایی که او به عنوان یک شرکت کننده مکرر (و اغلب پر زرق و برق) در آن حضور داشت. نه این بدان معناست که او ریسک کمتری می کند: او در سال 2015 یک جفت بال واقعی برای یک جشن با مضمون باغ پوشید و حتی در 60 سالگی هنوز طرفدار پرها است-و قطعاً می داند که چقدر شگفت انگیز به نظر می رسد. نگاهی به بیشتر به یاد ماندنی ترین ظاهر او در طول سالها ، در اینجا بیاندازید.

شارون استون کار حرفه ای خود را با لباس سیاه و چوکر در اولین نمایش لس آنجلس آغاز می کند فراخوان کل در ماه مه 1990

رون گاللا ، آموزشی ویبولیتین/Getty Images

شارون استون یک کت چرمی را برای اولین بار در فرش قرمز فرش قرمز می کند وحشی در قلب در شهر یونیورسال ، کالیفرنیا ، آگوست 1990.

شارون استون در مراسم افتتاحیه فیلم لس آنجلس ، یک تکه نارنجی سوخته دو تکه با یک جفت عینک گرد کمیاب معرفی کرد. ایر آمریکا در آگوست 1990

شارون استون شلوار جین مادر را برای اولین بار در لس آنجلس به نمایش می گذارد کارت پستال از لبه در سپتامبر 1990

شارون استون در چهارخانه دو برابر می شود و در اولین نمایش لس آنجلس با سربند همه چیز را بالا می برد درخشیدن در بین در ژانویه 1992

شارون استون یوزپلنگ به صورت پا به پا در Comic Relief V’s Benefit for the Homeless of America در لس آنجلس ، مه 1992 چاپ می کند.

استخر ARNAL/PAT/GARCIA/گتی ایماژ

شارون استون با جانی دپ با لباس کوتاه در جشنواره فیلم کن در مه 1992 بازی می کند.

Kevin.Mazur/INACTIVE/گتی ایماژ

شارون استون نه تنها دستکش شب ، بلکه کلاه پرزدار ، در دومین مراسم سالانه MTV Movie Awards در استودیو دیزنی در بربانک ، کالیفرنیا ، ژوئن 1993 مورد استفاده قرار می گیرد.

شارون استون یک اسکیت باز روی لباس عروس بچه دار را در مزایای “ادای احترام به سبک” برای آموزش هنرهای داخلی شهر در لس آنجلس ، سپتامبر 1996 ، هدایت می کند.

جف کراویتز/گتی ایماژ

شارون استون در دهه 2000 به صورت کامل با یک کرست ، تعداد زیادی گردنبند و کیف مینیاتوری Fendi در پشت صحنه در VH1 Big در ’04 در لس آنجلس ، دسامبر 2004 ، پشت صحنه می رود.

شارون استون برای اولین بار در جشنواره فیلم کن 2005 با موهای بلند بلوند خود در یک لباس زرد ابریشمی مطابقت دارد. جنگ ستارگان: قسمت سوم – انتقام سیت در ماه مه 2005

شارون استون در یکی از بسیاری از گالاهای amfAR با روپوش ساتن تزیین شده خز خود را گرم نگه می دارد و اجرای دوران دوران را در مراسم AmFAR Gala 2006 در Cipriani’s Wall Street نیویورک در نیویورک در نوامبر 2006 تماشا می کند.

مایکل لوکیسانو/گتی ایماژ

چند ماه بعد ، شارون استون یک خز دیگر می اندازد ، این بار دکمه آن برای نشان دادن یک لباس مجلسی درخشان است ، در جشن amfAR نیویورک سیتی به افتخار جان دمسی ، وپی گلدبرگ و بیل رویدی در ژانویه 2007.

شارون استون برش پیکسی خود را با یک تیارا بریده و فرش قرمز را با یک دامن صورتی بچه گانه کامل در مزایای “Class Of Hope Prom 2007” که در استودیو سیتی ، کالیفرنیا ، آوریل 2007 میزبانی کرد ، بر عهده می گیرد.

Gianfranco Calcagno/گتی ایماژ

شارون استون از ویژگی های درخشانی است ، این بار با برش پیکسی ، در رویداد سینما علیه ایدز amfAR در مه 2007.

مایک مارسلند/گتی ایماژ

شارون استون آن را با یک لباس سفید ساده در بیستمین سینمای سالانه amfAR علیه ایدز در Cap d’Antibes ، فرانسه ، مه 2013 ، ساده نگه می دارد.

دیو M. بنت/amfAR14/گتی ایماژ

شارون استون در مورد لباسهای قرمز روشن توسط روبرتو کاوالی در بیست و یکمین سینمای amfAR در مبارزه با ایدز در Cap d’Antibes ، فرانسه ، مه 2014 ، بسیار مناسب است.

دنی مارتیندیل/گتی ایماژ

شارون استون از سنت جشنواره فیلم کن برای پوشیدن عینک آفتابی روی فرش قرمز در مراسم رونمایی از فیلم حمایت می کند. جستجو در کن ، فرانسه ، مه 2014.

شارون استون آماده است تا با لباس مجلسی Traver Rains در چهارمین جشن سالانه هاتبرد در The Drever Estate در Tiburon ، California ، آگوست 2015 آماده پرواز شود.

جاناتان لیبسون/گتی ایماژ

شارون استون دستکش های شبانه خود را این بار با رنگ سبز روشن در مراسم جشن شب مشهور به نفع بنیاد آندریا بوچلی در فلورانس ایتالیا ، سپتامبر 2015 تکرار می کند.

جان کوپالوف/گتی ایماژ

شارون استون در پیراهن الهام بخش amfAR در لس آنجلس ، اکتبر 2015 ، یک پیراهن شفاف با یک گردنبند صلیبی جفت می کند.

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ

شارون استون به ریشه های لباس مردانه خود برمی گردد ، این بار با شلوار باریک ، در رویداد CNN Heroes در نیویورک ، نوامبر 2015.

فردریک ام براون/گتی ایماژ

شارون استون در لباس تماشایی در بیست و پنجمین جشن سالانه جایزه اسکار بنیاد ایدون التون جان در غرب هالیوود ، کالیفرنیا ، فوریه 2017 به رنگ مشکی می ماند.

پل آرچولتا/گتی ایماژ

شارون استون برخی از پرها را به موضوع شب در اولین نمایش فیلم اضافه می کند خانم خاکستری در تئاتر Landmark در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، آوریل 2017.

جیسون لاوریس/گتی ایماژ

شارون استون در مراسم رونمایی از یک برش پیکسی را به نمایش می گذارد SPF-18 در دبیرستان دانشگاه لس آنجلس ، کالیفرنیا ، سپتامبر 2017.

شارون استون علامت صلح خود را در حالی که لباس گلی قرمز بر تن داشت در مراسم اعطای هفتاد و پنجمین نامزدی سالانه گلدن گلوب در The Beverly Hilton در 11 دسامبر 2017 در لس آنجلس ، کالیفرنیا پرتاب کرد.

شارون استون به دنبال یک لباس مشکی با برش های هندسی می رود تا با روس جوزف برونستاین روی فرش در هفتاد و پنجمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب در 7 ژانویه 2018 در بورلی هیلز ، کالیفرنیا بایستد.

شارون استون برای اولین بار به سراغ شلوارهای مشکی و سفید طرح دار می رود جاسوسی که مرا کنار گذاشت در تئاتر روستای فاکس در 25 جولای 2018 در لس آنجلس ، کالیفرنیا.

شارون استون در مجسمه MOCA Benefit در 18 مه 2019 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، لباس مجلسی مشکی به طول کفش با برش و لباس قرمز بافتنی می پوشد.

شارون استون با نگاهی تمام سفید روی شانه در ابتدای صدمین سالگرد حق رأی زنان در ابتکار سلامت مغز در 17 ژوئیه 2019 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، آن را ساده نشان می دهد.

شارون استون یک بلیزر راه راه سبز درخشان و شلوار متناسب با مراسم هالیوود 2020 برای مراسم جهانی اقیانوس جهانی به افتخار شاهزاده آلبرت دوم موناکو HSH در پلازو دی آموره در 06 فوریه 2020 در بورلی هیلز ، کالیفرنیا ، می پوشد.

شارون استون در 9 فوریه 2020 در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، یک لباس بافتنی با برش و یک پاپیون مشکی بزرگ برای جشن تماشای جوایز اسکار بنیاد Elton John می پوشد.

شارون استون از لباس نخی پنبه ای رنگی استفاده می کند که با گل های پاستلی تزئین شده است A Felesegam Tortenete/داستان همسرم نمایش در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن در 14 ژوئیه 2021 در کن ، فرانسه.

شارون استون یک لحظه پرنسسی بنفش (تزئین شده با پرهای بنفش) در amfAR جشنواره کن 2021 در 74 مین جشنواره سالانه فیلم کن در ویلا ایلنروک در 16 ژوئیه 2021 در Cap d’Antibes ، فرانسه دارد.

شارون استون در آخرین نمایش لباس مجلسی یک شانه نقره ای و سفید می پوشد OSS 117: از آفریقا با عشق و مراسم اختتامیه در هفتاد و چهارمین جشنواره سالانه فیلم کن در 17 ژوئیه 2021 در کن ، فرانسه.