طریقه استفاده قهوه سوپریم گانودرما شرکت بیز

طریقه مصرف قهوه گانودرما

 

گانودرما روی تنه درختان یا زیرلایه های خرده چوب رشد می کند. گانودرمای خشک شده کاملا جامد است و ذرات دارو بخشی از کیتین غیر قابل هضم است. در نتیجه برای تولید چای گانودرما باید قارچ را به مدت طولانی (بیشتر از زمان دم کردن چای سنتی) دم کرد تا ذرات دارو آزاد شده و آب به آن نفوذ کند.

گانودرما چه خواص دارویی دارد؟

خواص دارویی گانودرما، قارچ 4000 ساله به نام قارچ جاودانگی به شرح زیر است:

 

به درمان بیماری های خود ایمنی کمک می کند

ایمنی و دفاع از بدن

درمان فشار خون بالا

انرژی بدن را افزایش دهید

سندرم خستگی مزمن

کنترل بی خوابی و بهبود کیفیت خواب

بهبود و تقویت سلامت قلب و عروق خونی

عملکرد ریه و تنفس را بهبود می بخشد

به بهبود سلامت کبد کمک می کند

هیپوگلیسمی

راه های استفاده از گانودرما موجود در سایت آریوکالا چیست؟

هنگام استفاده از گانودرما، برای دم کردن گانودرما به آب و قارچ خشک یا پودر شده نیاز دارید. بهتر است ذرات له شده گانودرما را استخراج کنید. هرگز از وسایل خانگی برای خرد کردن استفاده نکنید، زیرا احتمال شکستن تیغه آن بیشتر است.

 

دوز استاندارد توصیه شده گانودرما بین 3 تا 5 گرم در روز است، اگرچه تا 15 گرم برای بیماری های جدی تجویز شده است. 3 گرم قارچ معادل یک قاشق غذاخوری است. برای اینکه ذرات دارو کاملاً استخراج شود، پودر قارچ را در آب جوش بریزید و بگذارید دو ساعت دم بکشد و پس از صاف کردن، چای بنوشید. می توانید فرآیند تخمیر را تا زمانی که نوشیدنی بی رنگ و بی مزه شود ادامه دهید.

 

هنگام مصرف گانودرما چه غذاهایی نخوریم؟

 

 

در حین مصرف گانودرما و در طول درمان سعی کنید تا حد امکان از مصرف غذاهای زیر خودداری کنید:

 

سویا

لبنیات (شیر، پنیر و …)

ماهی

آجیل و تنقلات (چه درختی یا آسیاب شده)

قند مصنوعی

ذرت

گلوتن (موجود در غلات به ویژه گندم و جو)

ویژگی های قهوه دکتر بیس گانودرما برای کاهش وزن

 

یکی از معروف ترین مواد موجود در گانودرما قهوه سرشار از عصاره گانودرما است. ویژگی های قهوه گانودرما برای لاغری یکی از بزرگترین و مهم ترین دلایل استقبال مصرف کنندگان از این محصول است. فواید قهوه گانودرما برای کاهش وزن با توجه به مکانیسم های ذکر شده در خصوص خواص گانودرما برای کاهش وزن، یکی از پرفروش ترین محصولات دکتر بیز می باشد.

 

 

 

نحوه استفاده از قهوه گانودرما سوپريم

دانستن نحوه استفاده از قهوه گانودرما برای لاغری و تناسب اندام بسیار مهم است و یکی از مهمترین اصول مصرف این فرمول است. بهترین و موثرترین روش مصرف قهوه گانودرما برای لاغری و کاهش وزن نیم ساعت قبل از وعده های غذایی اصلی و دو ساعت بعد از آن است.

 

روش مصرف قهوه گانودرما از فردی به فرد دیگر بسته به نوع نیاز متفاوت است

گانودرما دارای خواص ضدالتهابی بسیاری است که بیش از 30 بیماری را تحت تاثیر قرار می دهد و جزء اصلی آن تاثیر بر متابولیسم در بدن است، به عنوان مثال برای افراد مبتلا به دیابت، مشکلات کبدی، پوست و مو، سرطان، ناباروری، مشکلات جنسی و . .. اثر انتقال است بنابراین نوع مصرف و میزان مصرف برای هر فرد با هر نیازی با توجه به متابولیسم بدن متفاوت است.