شخصیت های آنجلینا جولی بهترین لباس هالووین را می سازند

متعلق به مارول جاویدان در 5 نوامبر روی پرده سینماها می رود ، اما قبل از آن ، می توانید در روزهای منتهی به اولین نمایش ، از لباس هالووین الهام بگیرید. اگر دوست ندارید خود را با جفت شاخ و بال زین کنید ، راههای دیگری نیز برای هدایت آنجلینا جولی در 31 اکتبر وجود دارد. البته ، بدیهی است: لارا کرافت. اما برش های عمیق سینمایی جولی احتمالاً بیشترین الهام را از شما خواهد گرفت. این امر در حقیقت بسیار مهم است ، اگر قفل های بلند قهوه ای جولی ندارید. برای موهای بلوند ، جولی وجود دارد دختر ، قطع شد و زندگی یا چیزی شبیه به آن؛ برای کسانی که موی چتری یا بریدگی پیکسی دارند ، جولی در آنجا وجود دارد هکرها و نمک، به ترتیب. در مورد لباس ، گزینه ها از ریسک – شبکه ماهیگیری و یک لباس زنانه لاتکس ، la اقا و خانم اسمیت– بسیار شیک ، با خزهای قهوه ای و کلاه کلوش ، à la تغییر می کند. تمام الهامات مورد نیاز خود را در اینجا پیدا کنید.

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش کیت در هکرها (1995). یک موی کوتاه کوتاه (یا کلاه گیس) با یک ژاکت موتور کراس همراه شده است؟ در مدت زمان کوتاهی شبیه هکر خواهید شد.

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش آملیا دوناقی در جمع کننده استخوان (1999). یک پیراهن آبی بزرگ آبی و یک هدست این کار را می کند

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش لیزا در دختر ، قطع شد (1999). شلوار جین سفید تیز و چکمه های مشکی ، بعلاوه یک کت بلند با خط شرپا ، لیزا را در این هالووین رعایت می کند.

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش مری بل بازی می کند هل دادن قلع (1999). لحظه هاتووین در یک لحظه دخترانه؟ دیگر نگو.

آنجلینا جولی در نقش لارا کرافت در لارا کرافت: Tomb Raider (2001). تیشرت مشکی ، شورت مشکی و کمربند کاربردی

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش لانی کریگان در زندگی یا چیزی شبیه به آن (2002). یک کلاه گیس بلوند کوتاه تهیه کنید ، آن را کمی منفجر کنید و یک لباس شطرنجی بر تن کنید.

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش لارا کرافت در لارا کرافت Tomb Raider: گهواره زندگی (2003). شاید یکی از نقش های برجسته تر او ، اگر می خواهید شبیه جولی به عنوان لارا کرافت باشید ، برای هماهنگی به یک لباس اسپندکس خاکستری براق و چند چکمه سیاه احتیاج دارید.

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش سارا جردن در فراتر از مرزها (2003). یک کلاه سفید فلاپی بزرگ ، یک پیراهن سفید تقریباً شفاف و یک ژاکت دور کمر شما را شبیه جولی در ظاهر می کند. فراتر از مرزها

با تقدیم اسکندر (2004).

آنجلینا جولی در نقش ملکه المپیا در اسکندر (2004). او قبل از بازی در یک ابرقهرمان باستانی ، یک شخصیت کلاسیک یونانی ، ملکه المپیا را بازی کرد.

آنجلینا جولی در نقش فرانکی در کاپیتان آسمان و دنیای فردا (2004). یک تکه چشم و لباس کاپیتان دوست شما برای این لباس خواهد بود.

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش جین اسمیت در اقا و خانم اسمیت (2005). یک لباس کوتاه لاتکس و یک بند بازو و شلوار تنگ مشکی تنها چیزی است که شما برای کارکردن این ظاهر نیاز دارید

12

جین اسمیت (و جان اسمیت)

آنجلینا جولی در نقش جین اسمیت در اقا و خانم اسمیت (2005). این لباس به عنوان یک لباس زن و شوهر عمل می کند (مرد زندگی خود را بگیرید و او را مجبور کنید پیراهن سفید و بوکسور بپوشد) – اما اگر به تنهایی می روید ، فقط می توانید یک پیراهن بزرگ مردانه آکسفورد سفید بپوشید و با لباس های جوراب زنانه ست کنید.

13

مارگارت “شبدر” راسل

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش مارگارت “شبدر” راسل در چوپان خوب (2006). شما می توانید مسافت زیادی را از این لباس بدست آورید: لباس عروس و پرده قدیمی می تواند در سال آینده برای لباس دیگری استفاده شود ، اگر آن را به صورت nbit جاز کنید.

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش مادر گرندل در بیوولف (2007). برای این لباس ، می توانید بدن خود را با رنگ طلایی رنگ کنید و به خودتان یک بافت تیره و بلند بوره بدهید تا از پشت بپوشید.

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش کریستین کالینز در تغییر می کند (2008). برای این لباس یک کلوش صورتی روشن ، یک کلاه گیس کوتاه و یک کت عروس بلند تهیه کنید.

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش ایولین نمک در نمک (2010). کلاه گیس مشکی بلند با چتری موی بلند ، کت سیاه مشکی و یک جفت دستبند این ظاهر را می دهد

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش ونسا در کنار دریا (2015). یک کلاه گیس بلوند کثیف با حاشیه ، چند عینک آفتابی بزرگ (با رنگ کم) و یک

آنجلینا جولی در نقش ببر در فیلم پاندای کونگ فو کار سلسله. مطمئناً این یک فیلم متحرک است – اما اگر می خواهید امسال لباس گربه بزرگ را بپوشید ، برخی از رنگ صورت می تواند راهگشا باشد.

با احترام از مجموعه اورت

آنجلینا جولی در نقش مالیفسنت در مالفیسنت: معشوقه شیطان (2019). برای تحقق بخشیدن به این ظاهر ، یک جفت شاخ ، یک لباس مشکی کوچک بگیرید و بالهای بسیار بزرگ درست کنید.

آنجلینا جولی در نقش تنا ، جنگجو از المپیا در مارول جاویدان (2021). برای این ظاهر شما نیاز به کلاه گیس بلوند ، سر و روکش طلایی دارید.