سینتیا اریوو و آریانا گرانده در فیلم Wicked بازیگر شدند و توییتر در آتش است

روی ویلی ونکا از تیموتی شالامه حرکت کنید، زیرا پیش درآمد موسیقی دیگری وجود دارد که به تازگی وارد شهر شده است. استودیوی یونیورسال دو زن را معرفی کرد که در اقتباس سینمایی مورد انتظار از موزیکال برادوی بازی خواهند کرد. شرور– سینتیا اریوو در نقش الفابا و آریانا گرانده در نقش گلیندا.

انطباق از شرور از سال 2004، تنها یک سال پس از نمایش موزیکال در برادوی، در حال ساخت است. پیش از این قرار بود این فیلم در دسامبر امسال اکران شود، اما بیماری همه گیر به طور قابل توجهی تولید را به تاخیر انداخت. در ماه فوریه، آسیایی های ثروتمند دیوانه و در ارتفاعات Jon M. Chu برای کارگردانی قرارداد امضا کرد.

درست مانند هر اعلان بازیگری، مردم افکاری دارند، اما در نظر دارند شرور دومین موزیکال پردرآمد تمام دوران است (فقط پشت سر شیر شاه)، این خبر حتی تاثیرگذارتر به نظر می رسید و توییتر به سرعت منفجر شد، مانند نظرات، جوک ها و پیشنهادات برای بقیه بازیگران.

البته، بسیاری از شوخی‌های موردانتظار مربوط به قرار دادن گرانده «یوه» معروف خود در اشعار نمادین موزیکال بود.

همچنین صحبت های زیادی در مورد تمایل دیرینه گرانده برای به تصویر کشیدن گلیندا در Wicked وجود داشت. طرفداران مصاحبه ای از سال 2013 پیدا کردند که در آن او در مورد رویای خود برای انجام این کار صحبت می کند. گرانده همچنین اخیراً کریستین چنووث – که نقش را آغاز کرد – به عنوان مربی تیم خود در صدا، جایی که گرانده در حال حاضر قاضی است.

و سپس، البته، درون یابی Grande وجود داشت شرور “محبوب” در آهنگ 2013 خود با MIKA، “آهنگ محبوب”، که مطرح شد.

با توجه به انتخاب دو شخصیت اصلی، بسیاری از آنها به سمت نقش های دیگر رفتند و بله، همه این کار را انجام دادند. اندیشه ها.

توییتر در سراسر جهان به دلیل این اعلامیه در چند ساعت گذشته تقریباً آتش گرفته است و این تنها آغاز است. فیلمبرداری این فیلم تابستان امسال در بریتانیا آغاز می شود، بنابراین برای پوشش 24 ساعته از آن مجموعه آماده شوید.