سیدنی سوینی و گلن پاول رام کام شیمی خود را به فرش قرمز می برند

یا اینترنت دوباره همه چیز را به هم می زند، یا سیدنی سوینی و گلن پاول بازیگران واقعاً خوبی هستند، زیرا این دو از درامی که در حال حاضر پیرامون آنها وجود دارد وقتی برای اولین بار دوشنبه شب روی فرش قرمز رفتند، کاملاً ناراحت به نظر می رسیدند. بازیگران رام کام که به تازگی فیلمبرداری فیلم آینده خود را به پایان رساندند، هر کسی جز تو، در استرالیا، برای تبلیغ این پروژه به CinemaCon در لاس وگاس رفت و به نظر می رسید که از انجام این کار لذت زیادی برده است.

سوینی و پاول روی فرش قرمز نزدیک بودند و در ظاهر متفاوت خود با هم ژست گرفتند. پاول یک چوگان و شلوار ساده را انتخاب کرد، هر دو به رنگ قهوه‌ای مایل به خاکستری، در حالی که سوینی یک کت و شلوار صورتی رنگین کمانی با شلوار گشاد پوشیده بود. آنها در حالی که با یک میکروفون کوچک روی فرش صحبت می‌کردند، با هم خندیدند و آن را با یک میکروفون با اندازه معمولی که در مراسم روی صحنه رفتند، عوض کردند.

گیب گینزبرگ/WireImage/Getty Images

گیب گینزبرگ/WireImage/Getty Images

حضور بازیگران در بحبوحه شایعات پیرامون رابطه آنها صورت می گیرد. به نظر می رسید سوینی و پاول واقعاً در صحنه فیلمبرداری موفق شده اند، و از نظر ظاهری فیلم ها و عکس های گرفته شده در حین فیلمبرداری، کمی شیمی عالی دارند، چیزی که احتمالاً زمانی که رام کام آنها در سینماها عرضه شود، نتیجه خواهد داد. اما به عنوان بیشتر و بیشتر محتوای این دو بیرون آمد، عموم مردم توجه خود را به روابط بلندمدت پاول و سوینی معطوف کردند. پاول از سال 2020 با مدل جیجی پاریس رابطه داشته است، در حالی که طبق گزارش‌ها سوئینی در فوریه 2022 با رستوران‌دار جاناتان داوینو نامزد کرده است. حالا برخی از این اطلاعات استفاده کردند و گفتند: «بسیار خوب، آن‌ها بازیگرانی هستند که کار خود را انجام می‌دهند، که مشخصاً با هم دوست شده‌اند. سر صحنه.” با این حال، برخی دیگر متقاعد شده‌اند که بین پاول و سوینی اتفاق بدی در حال وقوع است. سپس در روز دوشنبه، صفحه ششم گزارش داد که پاریس سوئینی را در اینستاگرام آنفالو کرده است، اقدامی که بسیاری به عنوان دلیلی بر صحت شایعات مبنی بر خیانت انجام می دهند. البته، آنفالو اینستاگرام یک کلاهبردار نیست.

Kevin Winter/Getty Images Entertainment/Getty Images

اما باز هم، با وجود این همه درام، وقتی پاول و سوینی با هم روی فرش قرمز رفتند، کاملاً ناراحت به نظر می رسیدند. شاید آنها آنقدر عاشق هستند که تحت تأثیر همه سروصدای اطرافشان قرار نگرفته اند، یا می دانند که شایعات مضحک هستند (و شاید حتی بازاریابی فیلم های نابغه ای) و هیچ فکر دیگری نمی کنند.