ستاره “آموزش جنسی” آسا باترفیلد همه بزرگ شده است

پخش فصل سوم Netflix’s آموزش جنسی با شلیک تکان خوردن یک ماشین در جنگل در یک شب مه آلود باز می شود. با نزدیک شدن دوربین به خودرو ، اوتیس میلبورن قهرمان داستان را از پنجره در حال انجام رابطه جنسی مشاهده می کنیم. دیری نپایید که مشخص شد فردی که با او رابطه جنسی دارد ، روبی (میمی کین) ، محبوب ترین دختر در مدرسه متوسطه موردیل است. این صحنه ای است که در تضاد کامل با ابتدای سریال وجود دارد ، زمانی که اوتیس به عنوان یک گلدار دیواری ارادی به تصویر کشیده شد. بازیگر نقش آسا باترفیلد ، بازیگر نقش اوتیس ، گفت: “در فصل اول ، هیچ کس واقعاً متوجه نشد که او کیست ، و او این را دوست داشت.” Wبه

وقتی این سکسی (و بسیار آموزنده ، حتی برای کسانی که مدتی است فعالیت جنسی دارند) در مورد نوجوانان شاخدار در حومه بریتانیا در Netflix در سال 2019 به نمایش درآمد ، نه تنها به خاطر طنز ، بلکه برای منتقدان نیز نقدهای درخشان دریافت کرد. رویکرد همدلانه و آموزشی آن در آن سالهای نوجوانی هورمونی. در ابتدای نمایش ، اوتیس تصمیم گرفت که مورد توجه قرار نگیرد. اکثر همکلاسی هایش نمی دانستند او کیست یا برایش اهمیتی نداشت و او اینطور دوست داشت. در فصل اول مشخص شد که اگرچه او جادوگری بود که به دیگران کمک می کرد تا از طریق اضطراب های جنسی خود کار کنند ، اما نمی توانست خودارضایی کند ، زیرا رابطه جنسی را با خاطره دردناک مشاهده شدن خیانت پدرش رمی (جیمز پورفوی) مرتبط می دانست. مادر ژان (گیلیان اندرسون).

فصل دوم که در سال 2020 پخش شد نیز تحسین بالایی دریافت کرد و فصل سوم که اخیراً منتشر شده حتی بهتر است. باترفیلد این رشد را به نویسندگی و اجرای بازیگران گروه نسبت می دهد ، که هر فصل عمیق تر می شود در حالی که داستان را بر رشد اوتیس متمرکز می کند. اما این بازیگر همچنین اعتبار کافی برای خود قائل نیست: اجرای قلبی و شاد او مستلزم کمدی فیزیکی و برخی از هیجان انگیزترین لحظات دوران نوجوانی و به طور کلی زندگی است ، که آنها را به طور یکپارچه از بین می برد.

باترفیلد اظهار داشت که جایی که اوتیس واقعاً در فصل سوم رشد می کند در اعتماد به نفس او به عنوان یک شخص است. او گفت: “به عنوان یک بازیگر ، بازی در نقش دیگری از شخصیت همیشه سرگرم کننده است.” او رشد شخصیت را به دلیل روابطش با روبی و همچنین بهبود ارتباط او با مادرش ، درمانگر جنسیت می داند. در طول دو فصل اول ، اوتیس – به شیوه معمولی نوجوانان – به ندرت به صحبت های مادرش ژان گوش می دهد و از وجود او اذیت می شود. فصل سوم مطمئناً بین ژان و اوتیس قایقرانی آرام نیست ، اما او شروع به توصیه های مادرش می کند.

با افزایش اعتماد به نفس این شخصیت ، صحنه های بالغ تری برای باترفیلد به وجود می آید ، او اعتراف می کند که او در لحظات تکان دهنده تکان دهنده ای که نویسندگان در این لحظه روی صفحه گذاشته اند “بی حس” است. او از نوشتار به خاطر سهولت فیلمبرداری از آن تشکر می کند ، زیرا صحنه های تند “همیشه در زمینه شخصیت است”. او همچنین از فضای استقبال در صحنه ، که شامل هماهنگ کننده صمیمیت است ، استفاده می کند. “هرچه راحت تر باشیم ، بیشتر می توانیم آن را فشار دهیم و واقعاً این صحنه ها را سرگرم کننده و لمس کننده و واقعی کنیم ، زیرا احساس خجالت نمی کنیم.”

اوتیس از طریق دوستی ها و روابط خود به کشف خود ادامه می دهد. باترفیلد می گوید: “او واقعاً عاشق کمک به مردم و برقراری ارتباط با مردم است.” “آنجاست که او شادی را می یابد. او سعی می کند بفهمد چرا این کار را می کند. در ابتدا ، Maeve است [Emma Mackey]اما متوجه می شود که دلیل اصلی انجام این کار این است که عاشق کمک به مردم است. ” تمایلات-آنها-نخواهند که بین اوتیس و مایو پویا است ، قلب برنامه است و از باترفیلد در مصاحبه های زیادی در مورد آن سوال می شود. در حالی که او به آینده آنها امیدوار است ، او همچنین بسیار آگاه است که آنها نوجوانانی هستند که زندگی زیادی در پیش دارند. او گفت: “آنها هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارند.” W، بدون اینکه زیاد خراب شود.

هر کس هنگام تماشا چیزی در مورد رابطه جنسی و خود می آموزد آموزش جنسی، آیا این تعریف واقعی یک فرج است ، یا اینکه ممکن است بخواهید بازی نقش بیگانه را کشف کنید. باترفیلد می گوید: “من فکر می کنم بسیاری از آنها فقط به طیف جنسیتی و تفاوت افراد مربوط می شود.” “هر کس سفری بسیار خاص ، منحصر به فرد و شخصی دارد. من فکر نمی کنم قدر این سفرها را بسیار گسترده و متنوع دانستم … ترجیحات یا علایق جنسی یا هر آنچه که باشد می تواند بسیار متفاوت باشد ، و من فکر می کنم که این نمایش کار برجسته ای در برجسته سازی و نوشتن صدایی برای افراد در آن مناطق انجام می دهد. جوامع. ”