ریحانا و A$AP Rocky مراسم مت گالا 2023 را به سبکی به پایان رساندند.

فرش قرمز مت گالا تا زمانی که ریحانا ظاهر نشود به پایان نمی رسد، بنابراین وقتی آخرین افراد مشهور از پله ها بالا رفتند و فرش برای اولین بار در سه ساعت پاک شد، همه در جای خود باقی ماندند. عکاسان دوربین‌های خود را آماده نگه داشتند و خبرنگاران میکروفون‌های خود را در حالت آماده‌باش قرار داده بودند و منتظر بودند تا ریحانا ظاهر مد روز خود را برای بستن فرش قرمز نشان دهد. کمی زمان برد، اما در نهایت ارزشش را داشت (مطمئناً هیچ کس تعجب نکرد)، زیرا وقتی ریحانا سرانجام به مت گالا 2023 رسید، به همه ما یادآوری کرد که چرا همیشه ارزش صبر کردن را دارد.

بیش از یک ساعت پس از پیاده‌روی بقیه شرکت‌کنندگان، ریحانا سرانجام با همراهی دوست پسرش، A$AP Rocky، وارد خانه شد. این خواننده ابتدا در حالی که در یک خز دزدیده شده بود از هتل خود خارج شد، احتمالاً راسو جان گالیانو 1998 که اخیراً آن را زیاد پوشیده است، احتمالاً شماره فندی پاییز 1997. اگر از توییتر بپرسید. با این حال، این واقعاً مهم نیست، زیرا به نظر می رسد که ریحانا در ماشین در راه مت را عوض کرده است (شاید به همین دلیل است که مدت زیادی طول کشیده است)، و وقتی ظاهر شد، او تجسم زنده یک کارملیا Chanel بود.

استیو آیچنر/WWD از طریق گتی ایماژ

این خواننده ظاهری کاملا سفید والنتینو به تن داشت که دارای دامنی حجیم با قطار بلند بود. در بالا، او کاملاً پوشیده از گلهای سفید بزرگ بود که دور تنه و سر او را احاطه کرده بودند. دست‌های سفید و بدون دستکش از شکل بی‌شکل بیرون زده بودند و عینک‌های آفتابی سفید با مژه‌های مصنوعی بزرگ که از فریم بیرون زده بودند، مجموعه را تکمیل کردند.

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

از آنجایی که ریحانا در حال حاضر فرزند دوم خود را باردار است، بسیاری از دیدن این که چگونه او شکم در حال رشد خود را در گروه خود گنجانده است، هیجان زده بودند. در ابتدا قسمت میانی خواننده کاملاً توسط گل ها پوشانده شده بود ، بنابراین شما نمی توانید تشخیص دهید که باردار یا نه. با این حال، سرانجام ریحانا دکمه‌های قطعه گل را باز کرد و آن را روی شانه‌هایش به شکل شالی تا کرد و لباسی بدون آستین در زیرش نشان داد که با یک گل سفید منحصر به فرد روی سینه تزئین شده بود و البته شکم حامله‌اش را کاملاً نمایش می‌داد.

مایک کاپولا/گتی ایماژ

در همین حال، راکی ​​در نمایش بهار/تابستان 2005 کارل لاگرفلد بازسازی کاملی از ظاهری به تن کرد که شامل کت چهارخانه، کت کت و شلوار مشکی و کراوات مشکی لاغر بود. نگاه راکی ​​به ظاهر، که توسط گوچی خلق شده بود، دارای دامنی بود که از جلوی آن کوتاه شروع می‌شد و با قطاری که پشت سر او حرکت می‌کرد، پایان می‌داد. او این قطعه را روی یک شلوار جین تزئین شده پوشید و چند کمربند اضافی، چکمه های استیل و همچنین یک دستکش کلاسیک بدون انگشت لاگرفلد به آن اضافه کرد.

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

ریحانا در چند هفته گذشته ظاهر خود را در مت گالا مورد تمسخر قرار داده است و برای چندین شب بیرون آمدن از کارل لاگرفلد با ظاهری قدیمی از کارل لاگرفلد بیرون آمده است. اخیراً، ریحانا با پوشیدن قطعاتی از کلکسیون پاییز و زمستان 1994 Chanel برای شام به نیویورک رفت. پس فرض بر این بود که ریحانا مانند بسیاری از حاضران، یک قطعه قدیمی از یکی از مجموعه‌های لاگرفلد را در گالا بپوشد. با این حال، همیشه یکی از مواردی است که ما را غافلگیر می کند، اما خواننده در عوض یک قطعه سفارشی را انتخاب کرد تا بتواند به شیوه ای متفاوت به لاگرفلد ادای احترام کند، نه تنها با لباسش، بلکه با تأخیر شدیدش، ویژگی ای که با طراح فقید مشترک است.

جان شیرر/ وایر ایمیج/ گتی ایماژ

جیمی مک کارتی/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

Mike Coppola/Getty Images Entertainment/Getty Images