ریحانا و دوآ لیپا دو راه برای انجام چرم بهار را نشان می دهند

ژاکت چرمی اساساً از زمانی که چرم و مرکز شهر نیویورک وجود داشت، یونیفرم غیر رسمی مرکز شهر نیویورک بوده است. پس جای تعجب نیست که ریحانا و دوآ لیپا در طول سفرهای اخیر خود به شهر در سبک کلاسیک خود دیده شده اند. و نه تنها هر دو خواننده کت‌های چرمی پوشیدند، بلکه ظاهری پر از چرم داشتند، که ثابت می‌کند، درست مانند سال گذشته، چرم تابستانی ترندی است که راه به جایی نمی‌برد.

لیپا اولین کسی بود که ظاهر تمام چرمی خود را در روز سه‌شنبه، یک روز پس از کنسرت خود به عنوان مجری مت گالا، به نمایش گذاشت. این خواننده لباس قدیمی شانل خود را با ورساچه معاصر عوض کرد و با یک لباس کوتاه پاییز/زمستان 2023 با نقش کروک بیرون رفت، همان لباسی که آن هاتاوی ماه گذشته در ارائه این مجموعه در لس آنجلس پوشیده بود. سپس لیپا آن را با یک ژاکت با سایز بزرگ و منقش به کروک و یک جفت پاپیون تزیین شده با نوک پا، همه از همان مجموعه پاییز/زمستان به آن اضافه کرد. عینک آفتابی Chanel، جواهرات طلایی Tiffany & Co، و کیف مینی Desiree Bottega Veneta، ظاهر تمام مشکی را تکمیل کردند که لیپا برای جشن تولد دوناتلا ورساچه در کنار مارک جیکوبز، کیم جونز، جیجی حدید و دیگران استفاده کرد.

تصاویر گاتهام/جی سی/گتی ایماژ

اما در حالی که لباس تمام چرمی لیپا ظاهری چرمی به زیبایی «خانم‌هایی که ناهار می‌خورند» داشت، لباس ریحانا بسیار بیشتر شبیه به «تمام شب بیدار» بود. برای شام در Carbone با A$AP Rocky، این خواننده یک کت موتو چرم پاییز/زمستان 2023 استودیوی آکنه (Acne Studios) تا کف زمین پوشید که البته آن را باز گذاشت تا جایی برای شکم باردارش باز کند. او این قطعه را با یک دامن کوتاه چرمی پرادا و یک جفت چکمه چرمی بلند تا ران خراشیده از آمینه معادی ست کرد. عینک آفتابی Ottolinger و یک کیف جیبی Miu Miu این مجموعه جذاب را تکمیل کردند.

اما در حالی که ریحانا تمام رنگ‌های بی‌صدا می‌پوشید، راکی ​​به این رنگ کمک کرد و به دوست دخترش با شلوار جین آبی، یک تی‌شرت سفید، فلانل قرمز و یک ژاکت کبالت در بالا پیوست. این خواننده رپ در حالی که با ریحانا وارد رستوران می شد، کیف آبی گویارد را به همراه داشت.

هر دو زن از حضورهای موفق خود در مت گالا خارج می شوند که به طور تصادفی هر کدام با لباس های سفید روی فرش قرمز رفتند. به همین دلیل، این ظاهرها کاملاً 180 مورد از لباس های آنها در روز دوشنبه است، اگرچه هنوز هم کاملاً مطابق با استایل شخصی مربوطه آنها و همچنین کد لباس غیر رسمی شهر است.

کیف های چرمی Dua و Rihanna را بخرید:

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.